Forum SettingsEpisode Information
Forums
Pages (4) « First ... « 3 4 [5]
Post New Reply
Poll: Tonikaku Kawaii Episode 2 Discussion


Oct 15, 11:27 PM

Offline
Joined: Oct 2007
Posts: 2122
first night of being a newly wed is buying extra beds in the middle of the night. Suprised some stores are still open at an ungodly hour.

also buying essentials for a girl in the middle of the night. Well, got to take good care of her. :)

funnny how she sleeps. lol

looking forward to next episode.
 
Oct 16, 1:45 PM
Offline
Joined: Jul 2020
Posts: 2
This episode got pretty cute and funny, cant wait for the next episode!
 
Oct 17, 9:43 PM

Offline
Joined: Mar 2019
Posts: 415
This series can cure all types of heartaches.... 5/5
Nyanpasu! ... [ Ara Ara ] [ Waifus ]

 
Oct 18, 8:09 PM
Offline
Joined: Mar 2019
Posts: 59
After watching the first two episodes, I'm completely sold on this series.
The main characters' interactions are so cute, especially in the Nasa-kun/Tsukasa-chan scene. Surprisingly, the comedy is top-notch as well.
 
 
Oct 19, 9:33 PM

Offline
Joined: Sep 2018
Posts: 1908
Honestly, watching the episode 1 makes me feel cringe because of love at first sight thingy but reading the manga.. I really like it!! it's so sweet and cute!! but Tsukasa in manga is more cool and cute.. I imagine her more cooler but in anime version, she's more shy(?) but it's still nice.
 
Oct 20, 3:24 AM

Offline
Joined: May 2015
Posts: 887
OH MY GOD THIS SHIT IS SOOO CUTE!!!!!!!!!!!!!! TONIKAKU KAWAIIIIII!!!!!!!!!!

Tsukasa at the end there blushing for the first time was so cute!!!

Yeah I was right this series is gonna be one of the best romances Ive ever watched. (And Ive watched pretty much all of them lol)

Cuteness is the ultimate weapon and cures all bad stuff.
Yuritopia FTW!!!!!!!!! BANZAI TO YURI !!!!!!!!!!!!
 
Oct 20, 3:33 PM
Offline
Joined: Jul 2017
Posts: 19
Just here to check how many people spotted Chiaki and Hajime from Danganronpa 2 and glad to see several people did. Random but super cute.
 
Oct 23, 7:48 AM

Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 7716
Worst OP of the season, besides Akudama Drive's.
 
Oct 24, 4:08 PM

Offline
Joined: Mar 2017
Posts: 94
Great ep. Also, this scene looks like it's referencing Hajime Hinata and Chiaki Nanami. Am I wrong?

¯\_(´・ω・`)_/¯ ANIME SUCKS LOL ¯\_(´・ω・`)_/¯
 
 
Oct 24, 4:09 PM

Offline
Joined: Mar 2017
Posts: 94
UpToFourPlayers said:
Just here to check how many people spotted Chiaki and Hajime from Danganronpa 2 and glad to see several people did. Random but super cute.

Ah, good to see I'm not the only one to spot this!
¯\_(´・ω・`)_/¯ ANIME SUCKS LOL ¯\_(´・ω・`)_/¯
 
 
Oct 25, 9:52 PM
Offline
Joined: Apr 2018
Posts: 687
- "Then....is she really staying here tonight?"
- "Why did you marry me?"
- "S-since i don't know your preferences."
- "To think, all it takes is a piece of paper for a man and a woman to sleep together!"
- "Tsukasa-chan!"
 
Oct 29, 4:36 AM
Offline
Joined: Jun 2011
Posts: 76
This is good pleasure escapism anime...
 
Oct 29, 10:18 AM
Supreme Tsundere

Offline
Joined: Nov 2012
Posts: 2904
This was when the manga started to critical hit me hard every single time, hard to resist.
The sole purpose of this series is to give you death my MOE dangerous levels of exposure~~

Really love it so much, they are such a cute couple.
 
Nov 2, 1:50 AM

Offline
Joined: Aug 2017
Posts: 408
Tsukasa blushing made my day!!! She's sooo cute!!

This is definitely one of my favorite anime this season.

It's been a long time since I've seen a romance anime this amazing!!!!


 
Nov 6, 11:20 AM
Offline
Joined: Oct 2019
Posts: 18
Was that... a Danganronpa reference?
 
Nov 12, 8:52 PM

Offline
Joined: Jan 2019
Posts: 282
Never in a million years did I think I'd see Jeff Bezos cursed in an anime.

When do we get Jeff Bezos in the anime character database?
 
 
Nov 13, 1:41 AM
Offline
Joined: Aug 2018
Posts: 105
I am loving this anime
 
Nov 14, 8:40 PM

Offline
Joined: Jun 2019
Posts: 36
Diabetes here I come!
 
Nov 19, 3:25 AM

Offline
Joined: Jun 2020
Posts: 458
That was cute, the art style looks like they are middle schoolers but anyway they get to stay the night and to think they will still buy some accessories on that kind of time, still find it cute tho and the next episode is most likely where things that husband and wife do.
 
Nov 19, 5:13 PM
Offline
Joined: Sep 2020
Posts: 9
I love this episode too, especially the 1st episode
 
Pages (4) « First ... « 3 4 [5]