Forum SettingsEpisode Information
Forums
Poll: Majin Tantei Nougami Neuro Episode 21 Discussion


#1
Mar 30, 2008 6:11 AM
DB Administrator
Plus Ultra

Offline
Joined: Jan 2007
Posts: 12474
THIS IS AN ANIME ONLY DISCUSSION POST. DO NOT DISCUSS THE MANGA BEYOND THIS EPISODE.
----------------------------------------
Was an okay episode, friends popping out of nowhere again and Sai didn't show up either.

At least they're getting to the death of Yako's father now.

open.staff.applications  
guidelines.faq  
report.abuse
  
Thx Kina.
  
[H+] ³  

 
#2
Mar 30, 2008 4:49 PM
Observer

Offline
Joined: Nov 2007
Posts: 5273
yep, new story arc coming!!!
bla bla bla
The endless debate between fans and haters. At one point, after spending a lot of time on MAL, you just realize it's totally pointless.
Niko-kun said:
On MAL, everyone who has used the lame rating system becomes a critic and an intellectual by default, haven't you heard?
 
#3
Mar 30, 2008 8:34 PM
DB Administrator
Faerie Queen

Offline
Joined: Aug 2007
Posts: 5060
cyruz said:
At least they're getting to the death of Yako's father now.
Yeah... I'm wondering if they're going to make the death of her father the big final climax. Maybe defeat Sai in the process too?

Has there been any word on a second season?

Otherwise, meh episode. Wanted more Sai.



Open Staff Apps  
Guidelines & FAQ  
Report Abuse  
Listen ♪  

Thanks to 
AnimeboyAnubhab
 
 
#4
Mar 31, 2008 12:28 AM

Offline
Joined: Oct 2007
Posts: 930
Episode was kinda predictable but it was alright.


 
#5
Mar 31, 2008 1:38 AM

Offline
Joined: Feb 2007
Posts: 2888
Pretty average episode. Once again, only 1 tiny bit of the episode was good, and that was the ending. South America?! Say what?
 
#6
Mar 31, 2008 8:01 AM

Offline
Joined: Oct 2007
Posts: 626
this mystery was pretty predictable....

im excited for the last arc!!!

we get to find out about yako'a father, therefore neuro gets to eat a big mystery.
they should incorporate sai into it... otherwise theyd REALLY be screwing up the anime... they cant leave such a plot element unattended
 
#7
Apr 8, 2008 6:03 PM

Offline
Joined: Jan 2007
Posts: 10587
I enjoyed the episode. Last part was great. Looking forward to seeing the next episode.

 
#8
Apr 11, 2008 10:56 PM
Offline
Joined: Oct 2007
Posts: 864
Ah finally we move back into an Arc
 
#9
Aug 16, 2009 12:49 AM

Offline
Joined: Aug 2009
Posts: 136
Anybody can get into the clinic and pour out an acid. The only reason that the wife of doctor was a murder was a motive. That's unconvincing. But now we have a continuation of the first mystery that Yako must solve.
 
Jul 8, 2010 12:53 AM

Offline
Joined: Jun 2008
Posts: 1827
ghyup said:
Ah finally we move back into an Arc
 
Aug 14, 2010 8:10 AM

Offline
Joined: Aug 2009
Posts: 2130
meh episode with just a few good moments... can't wait for the final arc.
3/5 for this.
“In a mad world, only the mad are sane.”Akira Kurosawa
 
Mar 4, 2011 8:03 PM

Offline
Joined: Sep 2008
Posts: 155
Knowing Sai can impersonate people, that's really fishy when Sasazuka just pops outta no where and is like "Hey, go to South America. I'm not telling you what your mother is doing there exactly or what she got arrested for. Just go."
 
Jan 15, 2013 2:15 PM

Offline
Joined: Nov 2011
Posts: 109200
Dem plastic surgeries.

That doctor is almost as disgusting as that hair stylist from one of the previous episodes. What a psycho. Yoshino's true form is anything but beautiful tbh.
 
Jan 19, 2016 2:46 AM

Offline
Joined: Jun 2010
Posts: 1396
Haha, I liked this. The guy was weird tho.
Signature removed. Please follow the signature rules, as defined in the Site & Forum Guidelines.
 
Mar 28, 2017 5:50 AM

Offline
Joined: Oct 2012
Posts: 6476
Living in society sucks
They're teaching us to care only about appearance :(

Awww, the end card is sweet
The doctor is going to visit his wife at prison
"Signature removed"
 
Sep 9, 2017 9:53 PM

Offline
Joined: Jan 2016
Posts: 306
Kinda quite sad.

People only care about appearance nowadays, so It kinda hurts seeing something like this.
 
Feb 11, 2018 7:10 AM

Offline
Joined: Feb 2013
Posts: 22756
Lol, why would they agree to look the same?
At least we found out that her mother wasn't wasting her time.
 
Top