Forum SettingsEpisode Information
Forums
Poll: Grand Blue Episode 9 Discussion


Sep 10, 2018 7:09 PM

Offline
Joined: Nov 2015
Posts: 160
WAS THAT A JOJ... I MEAN EVANGELION REFERENCE!

Katsura janai, Zura da





 
Sep 10, 2018 8:22 PM
Offline
Joined: Mar 2016
Posts: 365
JOELbedulla said:
Paul said:
Translating "ousama game" into "truth or dare" and not into "kings game". The heck, truth or dare wasn't remotely close to what they were playing..


Ikr there's an anime called Ousama Game that is translated into King's Game but in this anime the phrase was translated to truth or dare. In fact the games are similar, it's just that Ousama Game is a game with dares/orders only and no truths.

that isnt same, truth or dare only game for confession and only answering "truth" if you want truth or "dare" if you wont answer it
but Ousama Game is game to give someone command and no objection expect all player reject that
that different about conffession and command
conffession only with saying
command more complex can be saying or doing something
 
Sep 11, 2018 7:40 PM
Old Man Otaku

Offline
Joined: Jun 2016
Posts: 135
Dudi4PoLFr said:
ZzLow96 said:


Darling in the franxx costume ????


RIP ZzLow96.
Some some purists will kill you for this.


not gonna lie... i loled
I'm no Weeaboo
I'm Katsura
 
Sep 12, 2018 11:40 PM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 8035
Another over the top hilarious episode!
Ousama game is so crazy!
Chisa is the prettiest! (14:50) but the cutest is Aina (cuz of her hair style and color!)
NGE latex suit was such a treat! Kouhei went crazy hyper in a matter of nanoseconds!
5/5!
 
Sep 13, 2018 10:08 AM

Offline
Joined: Dec 2014
Posts: 11415
again with the silly episode.. nice to see it all up.. hmm... to think we never did got to the drviing bit
 
Sep 13, 2018 3:06 PM

Offline
Joined: Nov 2013
Posts: 3362
JOELbedulla said:
People that confuse Neon Genesis Evangelion with Darling in the Franxx need to be eradicated

Yeah this was obviously Darling in the Franxx reference.
You all need to watch Nami.

 
Sep 14, 2018 1:04 AM

Offline
Joined: Oct 2016
Posts: 412
I totally forgot that they had an EVA reference there lmao. Was a pretty fun episode. It's finally time for the Okinawa trip, been waiting for that since it aired!



Join The OC

No matter how beaten you are,
There is something you have to protect.

 
Sep 15, 2018 2:53 PM

Offline
Joined: Jul 2016
Posts: 111
Ew, the one thing I was looking forward to in this episode were the EVA suits and they were censored lmao
 
Sep 17, 2018 12:35 PM

Offline
Joined: Mar 2014
Posts: 271
Wildest preview of any anime ever hands down, whats going on? lol
 
Sep 26, 2018 3:50 PM

Offline
Joined: Mar 2016
Posts: 147
Can someone help me please?? How they ended up at okinawa? I remember them saying it in some episode but i cant find it now

 
Sep 27, 2018 4:10 PM

Offline
Joined: Nov 2013
Posts: 1301
TehManiac said:
Can someone help me please?? How they ended up at okinawa? I remember them saying it in some episode but i cant find it now


https://i.imgur.com/WxUY6NH.png
end of episode 7 after they beat the tennis club


wtf that censored swimsuit scene LOL
anyway, more fun scenes with Chisa is always a plus =D
Some favorite new girls from the Fall season <3 __________ delivery link
 
Sep 27, 2018 7:38 PM

Offline
Joined: Mar 2016
Posts: 147
winddevil1 said:
TehManiac said:
Can someone help me please?? How they ended up at okinawa? I remember them saying it in some episode but i cant find it now


https://i.imgur.com/WxUY6NH.png
end of episode 7 after they beat the tennis club


wtf that censored swimsuit scene LOL
anyway, more fun scenes with Chisa is always a plus =D
oh ok thank you very much i was very confused :D

 
Sep 28, 2018 12:13 PM

Offline
Joined: Jan 2018
Posts: 558
Wow, was not expecting some of the Evangelion suits to be in this lol that was great.
 
Nov 18, 2018 12:45 AM

Offline
Joined: Mar 2017
Posts: 1170
nice Eva reference, but more importantly

FANSERVICE <3
An admin's dickhead Soul banned me from MAL t('v't)
 
Nov 18, 2018 12:45 AM

Offline
Joined: Mar 2017
Posts: 1170
also lol at how this became a NGE vs FranXX thread
An admin's dickhead Soul banned me from MAL t('v't)
 
Dec 6, 2018 7:55 AM

Offline
Joined: Oct 2009
Posts: 5217
Grand Blue Episode 8 was alot better
 
Dec 17, 2018 12:59 AM

Offline
Joined: Mar 2018
Posts: 27
It saddens me seeing people think those suits were a franxx reference.
 
Dec 18, 2018 9:44 PM

Offline
Joined: Jul 2013
Posts: 7324
Another fun filled episode. That time when Kohei said 4 instead of picking between 3 and 1 lol I totally get him. Iori and Kohei are hilarious together the kind of shit they pull is just fucking amazing.
 
Jan 13, 6:40 AM

Offline
Joined: May 2015
Posts: 3971
Evangelion suits ftw!
"The future is always blank. Only your willpower can leave footsteps there."

"Ruling over death means ruling over life. Death is the climax of life. To have the best death, you must honor life."
 
May 27, 9:27 PM

Offline
Joined: May 2017
Posts: 246
Great preview , wonder wich one is the true one , hope its the last one lol

ZzLow96 said:

https://imgur.com/a/m2JF2Wb
Darling in the franxx costume ????


You almost deserve a report -_-" im not into mecha anime (actualy hate them) but evangelion isnt realy a mecha anime , its like saying code geass is mecha anime, or like saying madoka magica is magical girl anime , they are , but its more like sub genre , evangelion is more about kids having trauma and those trauma killing things
Code geass is a strategic anime, the main charzcter isnt using mecha
Madoka magica...hard to say, usualy when you think about magical girl its : they transform, beat bad guy , never die, have a cute friendly talking pet and its a happy story, its for kids and they use magic, but theres nothing like that in madoka magica, its hard to explain anything without spoiling, even teling you its not realy a magical girl is a spoil since you learn it on 3rd episode and the anime want you to trust untill the end that its a common magical girl anime, this anime is a strange one, it look like a cute anime so ppl looking for big story wont watch it, but the anime is actualy for those ppl that want a big story

At least you heard evangelion opening ! Its not very hard its the most listened opening lol
Loli world is just a cute world full of cute meat

 
Jun 28, 8:58 AM
Offline
Joined: Jul 2014
Posts: 2998
lol evangelion reference xd reference humor ftw
 
Jul 2, 10:26 AM

Offline
Joined: Jan 2016
Posts: 16
That was hilarious and better than episode 8! Aina's is a bit annoying... But Azusa's so loveable, it compensate, I'm glade she's in almost every episode.

The parts about diving are interesting, it's a shame there's not more of them.
 
Jul 8, 5:45 AM

Offline
Joined: May 2016
Posts: 4116
5/5 for those Eva plug suits.
Signature removed. Please follow the signature rules, as defined in the Site & Forum Guidelines.
 
Aug 1, 7:24 PM

Offline
Joined: Jun 2015
Posts: 507
Now that was one hell of a great NGE reference.


 
Sep 21, 10:34 AM

Offline
Joined: Mar 2015
Posts: 5148
Hilarious episode, and that NGE reference was well-placed!
I'm Bruneian and I like anime. And Manchester United. And fat cats.
 
Top
Pages (2) « 1 [2]

Preview MangaManga Store