Forum SettingsEpisode Information
Forums
Poll: Tachibanakan Triangle Episode 4 Discussion


#1
Apr 24, 2018 9:06 AM

Offline
Joined: Nov 2011
Posts: 122932
THIS IS AN ANIME ONLY DISCUSSION POST. DO NOT DISCUSS THE MANGA BEYOND THIS EPISODE.
----------------------------------------
That dog lol..

Another lewd episode with panty jokes. Hanabi is still timid as ever.
 
#2
Apr 24, 2018 9:23 AM

Offline
Joined: Apr 2010
Posts: 8703
Well the bathroom break didn't sent as planned even tho she had to wait for along time.
Guess they will be talking about that movie for a long time.
 
#3
Apr 24, 2018 10:18 AM

Offline
Joined: Jun 2015
Posts: 2761
Poor Konomi had to hold it in for so long. The scene with the dog was just weird. What an odd movie.
 
 
#4
Apr 24, 2018 10:59 AM

Offline
Joined: Jul 2017
Posts: 3759
This show and episode was bizarre.
 
#5
Apr 24, 2018 11:33 AM

Offline
Joined: Dec 2017
Posts: 1841
toilet jokes... i guess that's anime these days for ya ¯\_(ツ)_/¯
 
#6
Apr 24, 2018 11:41 AM

Offline
Joined: Nov 2016
Posts: 555
Lmao the adventure was a bit harder than she thought. That dog scene tho, I see what you did there.
 
#7
Apr 24, 2018 1:34 PM

Offline
Joined: Jun 2016
Posts: 860
Amazing that they made an episode like that. This show is very memem-y.

Didn't hate it. Actually laughed :/

 
#8
Apr 24, 2018 1:59 PM

Offline
Joined: Sep 2015
Posts: 987
Still funny, but I missing some of the ecchi I saw in the manga.
 
 
#9
Apr 24, 2018 3:11 PM

Offline
Joined: Sep 2013
Posts: 22705
SNIIIIIIIIIIIIFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Signature removed. Please follow the signature rules, as defined in the Site & Forum Guidelines.
 
Apr 24, 2018 5:22 PM

Offline
Joined: Jan 2012
Posts: 7683
Too bad Konomi, nearly got to use the toilet in time. XD
 
Apr 24, 2018 7:45 PM

Offline
Joined: Nov 2010
Posts: 5547
This anime is just going to be really perverted humor the whole season isn't it? I guess it's kind of cute though o.o

"I've always wanted to be short and cute."
"Everything not saved will be lost."


大好きだよ。
 
Apr 24, 2018 9:15 PM
Offline
Joined: Dec 2017
Posts: 16
This episode was missing the standard boobs, but I guess that scene with the dog's tail and the girl peeing herself made up for it. Still waiting for that love triangle I was promised :/
 
Apr 25, 2018 10:49 AM
Offline
Joined: Apr 2018
Posts: 18
All I'm gonna say is that Konomi did a good job holding it in...

Well, until the dreaded cockroach came along.
 
Apr 26, 2018 2:02 AM

Offline
Joined: Jan 2017
Posts: 87
Loli,Yuri,bondage,pantsu,Holy White light,erupting bladders and Warm Piss
best anime got everything xD

master knows what the servant and male viewers want ;)
 
 
Apr 26, 2018 5:44 PM

Offline
Joined: Oct 2017
Posts: 724
This episode while not being anything near the level of other shorts such as FUMIKIRIJIKAN and Persona2: Another Self, this short is enjoyable. It keeps a short story and runs with it for the punchline. And it surprisingly worked! If only the other episodes were this good. I'm gonna check the source material soon and when the anime finishes airing i'll write a review seeing if it keeps going with this style i think it could be a 7
This shitty post was brought to you by me Corey a fucking idiot who does anime shit online and wastes her fucking life.
 
Apr 26, 2018 5:45 PM

Offline
Joined: Oct 2017
Posts: 724
Skennes said:
Lmao the adventure was a bit harder than she thought. That dog scene tho, I see what you did there.
that scene was funny. Almost a parody of the ecchi genre
This shitty post was brought to you by me Corey a fucking idiot who does anime shit online and wastes her fucking life.
 
 
Apr 28, 2018 7:37 AM

Offline
Joined: Jun 2013
Posts: 6078
Not sure what to say about this episode
 
Apr 29, 2018 7:31 PM

Offline
Joined: Apr 2017
Posts: 79
I watched a girl piss herself.
 
May 1, 2018 1:46 AM

Offline
Joined: Jun 2013
Posts: 176
How is no one talking about the *Remote control xDD
 
May 20, 2018 1:36 PM

Offline
Joined: Jul 2009
Posts: 4790
So her dildo was the one to blame about the bathroom issue...
 
 
Aug 24, 2018 12:57 PM

Offline
Joined: May 2012
Posts: 25787
Really not sure why you would be ashamed to ask your neighbour to go to the toilet when yours broke... fun episode though!
 
Apr 15, 2020 3:15 AM

Offline
Joined: Apr 2013
Posts: 31419
Eeeh, I could do without an episode about pee tbh.
 
May 7, 2020 5:36 PM

Offline
Joined: Apr 2018
Posts: 20818
hahahaha the thing in the toilet... weird
 
May 24, 12:25 PM

Offline
Joined: Feb 2020
Posts: 5063
That remote control...

Nice toilet jokes.
 
May 26, 1:12 PM

Offline
Joined: Apr 2018
Posts: 2251
Dog go brrbrrrrrrr


“You yourself have to change first, or nothing will change for you!”
'