Forum Settings
Forums

Manga 'Beelzebub-jou no Okinimesu mama.' Gets TV Anime

#1
Apr 11, 8:08 AM
News Team
Online
Joined: Nov 2007
Posts: 24968
This year's May issue of Shounen Gangan magazine announced on Thursday that matoba's Beelzebub-jou no Okinimesu mama. (As Miss Beelzebub Likes) manga will get a TV anime.

Synopsis
Beelzebub is a great demon lord who rules over several millions of demons. Murin, who decides to serve the demon lord, learns that not only does Beelzebub lack the poise of a great demon, but is also a laid-back girl who likes fluffy things. Thus begins the daily-life comedy revolving around the many villains in the demon world.

The comedy fantasy manga has been serialized in Shounen Gangan magazine since July 2015 and currently has six volumes in print. Square Enix will publish the seventh compiled volume (shown) on April 21. Yen Press licensed the series in North America and plans to release the first volume on April 24.

Teaser site: http://beelmama.com/

Source: Moca News

Beelzebub-jou no Okinimesu mama. on MAL
Modified by Naruleach, Apr 16, 7:12 PM
I Two Syaorans from Tsubasa RESERVoir CHRoNiCLE and TRC!!!
 
#2
Apr 11, 8:10 AM

Offline
Joined: Apr 2016
Posts: 10631
"but also is a laid-back girl who likes fluffy things"

Well shit.

Im in.
 
#3
Apr 11, 8:17 AM

Offline
Joined: Jul 2015
Posts: 5298
so from mu this is about an innocent female lead x tsundere male lead

hmm ... it can work maybe
Daily reminder : tsunderes are disgusting bitches

 
#4
Apr 11, 8:22 AM

Offline
Joined: Sep 2011
Posts: 30364
if the sense of humor is good this has potential cause this has vague resemblance to disgaea with the whole idea of laid back demon lords, though i highly doubt the actual content will be anything alike.

Immahnoob said:
Jizzy, I know you have no idea how to argue for shit,

tokiyashiro said:

Jizzy as you would call yourself because youre a dick The most butthurt award goes to you And clearly you havent watched that many shows thats why you cant determine if a show is unique or not Or maybe you're just a child who likes common stuffs where hero saves the day and guys gets all the girls. Sad taste you have there kid you came up to me in the first place making you look more like a kid who got slapped without me even knowing it and start crying about it to me

 
#5
Apr 11, 9:42 AM
~ Nyan-chan ~

Offline
Joined: Jun 2014
Posts: 6288
This looks pretty adorable. Might go and give it a watch if possible xP
 
#6
Apr 11, 9:45 AM
I don't bite =3

Offline
Joined: Dec 2015
Posts: 502
This looks cute. I'll watch.
 
#7
Apr 11, 10:19 AM

Offline
Joined: Nov 2011
Posts: 103954
Seems like a cute show.

Seeing the word Beelzebub reminds me of another manga ;_;
 
#8
Apr 11, 10:53 AM

Online
Joined: Mar 2015
Posts: 25115
looks cute, might try manga, if there are any...
"If taking responsibility for a mistake that cannot be undone means death, it's not that hard to die. At least, not as hard as to live on."
 
#9
Apr 11, 11:51 AM

Offline
Joined: Feb 2015
Posts: 11939
"I didn't know the Demon King can be this T H I C C" or "Everyday like of T H I C C Demon King and [self insert viewers for quality fap experience]"


A much befitting title to be frank.


 
Apr 11, 12:37 PM

Offline
Joined: Mar 2015
Posts: 757
I've never heard of this manga or seen it anywhere around. Will definitely check it out.
 
Apr 11, 4:36 PM

Offline
Joined: Nov 2013
Posts: 206
damn i thought it was the other beelzebub :(
 
Apr 11, 4:52 PM

Offline
Joined: Aug 2015
Posts: 960
momosemomo said:
damn i thought it was the other beelzebub :(
lol same here~ i thought so too XD


I seriously need to stop watching idol anime... The fact that I can't afford to buy their CDs yet keep making my heart broken..
(つд⊂)
 
Apr 11, 5:08 PM

Offline
Joined: Oct 2017
Posts: 294
momosemomo said:
damn i thought it was the other beelzebub :(

Yeah same got excited for a second
 
Apr 11, 11:21 PM

Offline
Joined: Jul 2013
Posts: 2112
lol i thought it was a sequel to beelzebub
 
Apr 12, 9:37 AM

Offline
Joined: Jun 2016
Posts: 254
momosemomo said:
damn i thought it was the other beelzebub :(


Haha. Same here. I was hype for a second. Q.Q
 
Apr 12, 2:22 PM

Offline
Joined: Oct 2010
Posts: 1036
_Ako_ said:
"I didn't know the Demon King can be this T H I C C" or "Everyday like of T H I C C Demon King and [self insert viewers for quality fap experience]"

A much befitting title to be frank.

From that title I'd just assume it was a spinoff of https://myanimelist.net/anime/14833/Maoyuu_Maou_Yuusha ;)