Forum SettingsEpisode Information
Forums
#1
Feb 22, 2018 7:34 PM

Offline
Joined: Feb 2018
Posts: 23
We got a new scene with different lead this time, plot as always still confusing but i kinda doesn't really care anymore. The scene itself is rather hot, with ntr vibe. Honestly, i just interested to see how it's gonna end though
But in the end
everyone turns out to be the person
they swore they'd never become. - Splurtty

 
#2
Feb 26, 2018 5:10 AM

Offline
Joined: Apr 2015
Posts: 39
Seizawa said:
We got a new scene with different lead this time, plot as always still confusing but i kinda doesn't really care anymore. The scene itself is rather hot, with ntr vibe. Honestly, i just interested to see how it's gonna end though

im kinda suprise they didnt end the anime at the 4th episode tho

regardless of that , the NTR is quite soft in this one ,very standard but quite amusing
in fact its too weak

 
#3
Feb 26, 2018 5:29 AM
Offline
Joined: Oct 2013
Posts: 1834
Used the same desperate propose line with blond guy as with the mc, and won both over. What a slut. Quite vigorous banging of the two.

So I guess mystery of pink girl's death has finally become clear.

Nice legs of the orange girl again with the exposed bare legs and no socks or anything. Most covert panchira of her, showing tiny bit of it in a split second from the walking motion. Very easy to miss it was. to think that the pencil case was the foreshadow of orange's death... Why so weak against fat guy though, despite such strength to kick and face step the blond guy and after sex even?

just loled at the sudden ahe of the black hair and totally messed up face expression from the dramatic piano-only scene

interesting arm grapple, with traping her arm behind his neck. Quite perverted of black hair with the plead for ass fingering to be added onto the pussy bang.

Orange's death expression was somewhat laughable as well XD

Tbh I do not see how having the person who offers the best ingredient become the village leader would result in it always being a woman. particularly when it seems the ingredient is always humans.

no idea what significance being dextrocardia(?) would be that it became a focus of mention for the father and the mc. And it is not especially a hereditary defect.

Newyaz, I think this story is too complicated, especially when spaced apart so much And cryptic stuff.
Modified by User-san, Feb 26, 2018 5:37 AM
 
#4
Feb 26, 2018 6:53 AM
Offline
Joined: Feb 2018
Posts: 5
@User-san but i thought mc took red hair virginity whats going on? o.o is episode one and 4 different? Also is this the last episode?

Can anyone clear it out for me little confused this last episode messed me up uggh
Modified by Haerell, Feb 26, 2018 6:56 AM
 
#5
Feb 26, 2018 1:11 PM
Offline
Joined: Oct 2013
Posts: 1834
@haerell her explanation was that her pussy was too small for his D so it is not hymen tear, but probably some part of vagina got ripped and bleeding. She was definitely not virgin at that point.
 
#6
Feb 26, 2018 3:42 PM
Offline
Joined: Feb 2018
Posts: 5
User-san said:
@haerell her explanation was that her pussy was too small for his D so it is not hymen tear, but probably some part of vagina got ripped and bleeding. She was definitely not virgin at that point.
ug this story is all over the place so they just gonna end it like that also im guessing she did not love the mc? One sided love one and a half ntr since he did not like the black hair but she liked him... and pink also was involved with the murder of his mother dafuk did that come from well atleast we know why she seem odd and did not want to get involved with mc at first.
Wait whats the deal with the orange hair girl she somewhat liked the mc? Sooo they killed her because... she knew about pink hair death..? Dafluk was her role in this hentai...(╯ ͡ ͠° ͟ل͜ ͡°)╯︵ ┻━┻

Some hentai are better left alone ( ͠° ͟ ͜ʖ ͡°)
Modified by Haerell, Feb 26, 2018 3:51 PM
 
#7
Feb 27, 2018 2:24 AM
Offline
Joined: Oct 2013
Posts: 1834
@Haerell I do not think it was ever about the guy. The 3 girls were just village leader candidates or something and were getting the guys on their side through the sex (not sure how that helps though). Black got the two guys to kill them both off to eliminate them from the running.
 
#8
Feb 27, 2018 4:44 AM
Offline
Joined: Feb 2018
Posts: 5
User-san said:
@Haerell I do not think it was ever about the guy. The 3 girls were just village leader candidates or something and were getting the guys on their side through the sex (not sure how that helps though). Black got the two guys to kill them both off to eliminate them from the running.
huh well... lmao smh poor mc rip
 
#9
Feb 27, 2018 11:01 AM
Offline
Joined: Nov 2015
Posts: 1
what the fuck wrong with this hentai
 
Feb 28, 2018 1:57 AM

Offline
Joined: Jun 2015
Posts: 3
User-san said:
@haerell her explanation was that her pussy was too small for his D so it is not hymen tear, but probably some part of vagina got ripped and bleeding. She was definitely not virgin at that point.

where and when it is explained?
 
Feb 28, 2018 2:01 AM
Offline
Joined: Oct 2013
Posts: 1834
@IvoryPuma When she started bleeding. The blond guy ask why she was bleeding when he thought she was virgin and she answered he was too big.
 
Feb 28, 2018 10:26 AM

Offline
Joined: Feb 2013
Posts: 13
something something village chief. something something fetus soup.

seriously fucked up hentai....
 
Mar 1, 2018 3:47 PM

Offline
Joined: Oct 2009
Posts: 7278
User-san said:
Tbh I do not see how having the person who offers the best ingredient become the village leader would result in it always being a woman. particularly when it seems the ingredient is always humans.

Women are customarily known to be the best cooks. Oh wai-

User-san said:
no idea what significance being dextrocardia(?) would be that it became a focus of mention for the father and the mc.

Subs say that it "is believed to provide everlasting youth"

User-san said:
And it is not especially a hereditary defect.

This is not entirely true. Approximately 25% of affected people have primary ciliary dyskinesia (PCD), and approximately 12 percent of people with PCD have heterotaxy syndrome (HS), which may include improperly positioned heart. PCD is typically inherited in an autosomal recessive manner: lets assume Aoi is affected, this means that if Nezu is a carrier, their child will have a 50% chance to have PCD (unless Nezu is also affected). Most males with PCD are infertile though
So it's not "our child will obviously have dextrocardia" as Nezu claims, but unless Aoi's and his father's conditions were just coincidental and in the happy chance that Aoi is fertile, there's around 6% chance that their child will have HS, which may sometimes include dextrocardia
Modified by Serhiyko, Mar 1, 2018 3:52 PM
 
Mar 1, 2018 8:30 PM

Offline
Joined: Feb 2018
Posts: 23
yutshu_chan_lord said:
Seizawa said:
We got a new scene with different lead this time, plot as always still confusing but i kinda doesn't really care anymore. The scene itself is rather hot, with ntr vibe. Honestly, i just interested to see how it's gonna end though

im kinda suprise they didnt end the anime at the 4th episode tho

regardless of that , the NTR is quite soft in this one ,very standard but quite amusing
in fact its too weak


It's wussy weak, hardly feels much. I'd love to see more of broken moments, idk but after swimming bloodbath of vast ntr, my heart turned cold and chilly lol.
But in the end
everyone turns out to be the person
they swore they'd never become. - Splurtty

 
Mar 2, 2018 2:45 AM
Offline
Joined: Oct 2013
Posts: 1834
Serhiyko said:
Subs say that it "is believed to provide everlasting youth"
I see. Particularly, soup made from the fetus with dextrocardia.
This is not entirely true. Approximately 25% of affected people have primary ciliary dyskinesia (PCD), and approximately 12 percent of people with PCD have heterotaxy syndrome (HS), which may include improperly positioned heart. PCD is typically inherited in an autosomal recessive manner: lets assume Aoi is affected, this means that if Nezu is a carrier, their child will have a 50% chance to have PCD (unless Nezu is also affected). Most males with PCD are infertile though
So it's not "our child will obviously have dextrocardia" as Nezu claims, but unless Aoi's and his father's conditions were just coincidental and in the happy chance that Aoi is fertile, there's around 6% chance that their child will have HS, which may sometimes include dextrocardia
From where are these statistics/info? So that we may discuss this further.
Modified by User-san, Mar 2, 2018 2:59 AM
 
Mar 2, 2018 3:43 AM

Offline
Joined: Oct 2009
Posts: 7278
User-san said:
From where are these statistics/info? So that we may discuss this further.

idk, just googled it. I couldn't find the exact percentage of dextrocardia per HS though, maybe you will be able to

Seizawa said:
Honestly, i just interested to see how it's gonna end though

yutshu_chan_lord said:
im kinda suprise they didnt end the anime at the 4th episode tho

What makes you think there will be more episodes?
Modified by Serhiyko, Mar 2, 2018 4:02 AM
 
Mar 2, 2018 12:09 PM
Offline
Joined: Feb 2018
Posts: 5
Serhiyko said:
User-san said:
From where are these statistics/info? So that we may discuss this further.

idk, just googled it. I couldn't find the exact percentage of dextrocardia per HS though, maybe you will be able to

Seizawa said:
Honestly, i just interested to see how it's gonna end though

yutshu_chan_lord said:
im kinda suprise they didnt end the anime at the 4th episode tho

What makes you think there will be more episodes?
lmao i doubt that shit aswell maybe next year?
Hahaha
Please..
 
Mar 20, 2018 12:05 AM
Offline
Joined: Apr 2017
Posts: 242
Em... I understood no shit...
 
Mar 26, 2018 8:55 PM
Offline
Joined: Aug 2010
Posts: 11
Honestly, wtf was this.
 
Apr 2, 2018 5:02 AM

Offline
Joined: Mar 2016
Posts: 230
anyone here knows the ED song?
NANACHO FOR PRESIDENT
 
Apr 2, 2018 10:15 AM

Offline
Joined: Oct 2009
Posts: 7278
Stubborn_Idiot said:
anyone here knows the ED song?

All I can say is that it has already been used before in Helter Skelter: Hakudaku no Mura eps 3-4 and Kagirohi: Shaku Kei ep 1, and maybe some other hentai
 
Aug 11, 2018 1:21 PM
Offline
Joined: Aug 2018
Posts: 6
Damn this is actually kind of interesting. So the loli girl was just trying to get the MC on her side?

I wish the MC got to have sex with the that second girl who died.

I know that the original kagirohi: Shaku Kei was based on a visual novel but is there a VN for this new series? This is honestly the first time a hentai has got me interested in the plot.

Is there going to be at least one more episode?


Fuck that ntr shit.
 
Apr 27, 11:01 AM
Offline
Joined: Oct 2015
Posts: 126
so it's taking too long to release that new episode
 
Apr 29, 4:02 AM

Offline
Joined: Oct 2009
Posts: 7278
MetalTsundere said:
so it's taking too long to release that new episode

I am pretty sure it's finished
 
Apr 29, 7:29 AM
Offline
Joined: Oct 2015
Posts: 126
Serhiyko said:
MetalTsundere said:
so it's taking too long to release that new episode

I am pretty sure it's finished

It says it's still airing, plus the ending was a cliffhanger
 
Top