Forum SettingsEpisode Information
Forums
Poll: Boruto: Naruto Next Generations Episode 10 Discussion


Jun 8, 2017 11:01 AM

Offline
Joined: Jan 2013
Posts: 1136
What the hell is with Sai's eyes? New eyeliner?

"Please stop talking about math when I'm eating."
 
Jun 8, 2017 11:25 AM
Offline
Joined: May 2012
Posts: 6770
i like how they still don't have a classroom
and poor sumire :/ she must be protected

hithummah said:
Hinata so waifu, and her boobs are back to their former glory. she was dripping down there but Naruto is so dense to pick her passive initiation.


what the fuck. true, though.
 
Jun 8, 2017 1:53 PM
Offline
Joined: May 2017
Posts: 69
This episode was boring .
but happy to know that next episode will be good one
 
Jun 8, 2017 2:06 PM

Offline
Joined: Mar 2014
Posts: 860
So they decided to call the shadows ghosts? Fitting, a terrible name for a bad concept. At least it looks like they're about to wrap up the "ghost" arc, but I wouldn't put it passed them to make it seem like it but then continue the monster of the week type story at the end of the next ep or the one after that with a postman throwing around envelopes like ninja stars.

If they do continue making eps that don't add much to the plot I hope that they at least do something about the Lee family. C'mon even you people that hate Metal Lee have to be somewhat curious about who his mom is.
 
Jun 8, 2017 4:16 PM

Offline
Joined: Aug 2015
Posts: 312
If something doesn't happen next episode I'm out. I'm sick of watching the same thing over and over. Ghost appears blah blah blah, it's been the same shit for 10 eps now.
It's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer.
 
Jun 8, 2017 4:25 PM

Offline
Joined: Jan 2017
Posts: 505
winddevil1 said:
[spoiler]
tambi33 said:
@Z4k pray next week's EP is better then

what if i told you people like slice of life animes where nothing happens? (aria is my best exemple)
what if i told you, the few seconds with hinata and naruto talking is enough for me to give this episode a 5? =D

yes, the boruto ghost obcession is a bit too much but it's normal since he wants to be a hero
ofc i like action sometimes, but that doesn't mean people who gave a 5 to this are not honest lol


@winddevil1
yeah i get what saying;
boruto ain't a slice of life (cz i love a slice of life)
yh id did realise that i went a bit far with calling opinions s**t (cz you can't really grade an opinion)

(。•̀ᴗ-)✧
[/spoiler]


well sure, but it can still have some episodes like that

i also thought other animes like attack on titan
[/quote]

yeh first season aot had a lot mor depth but this season ive started thinkin that i should move to the manga
cz usually when an anime gets great reception i don't read the manga
 
Jun 8, 2017 7:37 PM

Offline
Joined: Oct 2014
Posts: 1465
Come on Naruto is in charge of too much and it's really frustrating watching him struggle unnecessarily. One reason I can't enjoy this series is they paint Naruto so poorly after him being the focus for so long.

This show has it's moments when we see the older cast living their lives but I hate that part of that is staining Naruto's reputation. Just a poor choice the author made in my opinion.
 
Jun 8, 2017 9:07 PM

Offline
Joined: May 2015
Posts: 4736
Danzo is dead, Yamato is a good guy and Orochimaru is under surveillance by Yamato 24/7... hmm... I think there is a possibility of another village playing dirty or maybe a shinobi or scientist that got some residue of any of the wood-style (Madara corps or Hashirama Edo Tensei) user in the great ninja war...?

thebrentinator24 said:
It was also funny to see Hinata angry for once, and it was nice seeing Sai again. Idk about you guys, but I have a feeling I'm not alone when I say I really like seeing the members of Naruto's generation interacting with each other. It doesn't happen often now that they're focusing more on the kids, but little scenes like Shino/Hinata and the Naruto/Hinata scene are refreshing to see sometimes.
Nope definitely you are not alone...

7godeohs said:
I would watch an entire slice of life series based on Naruto and Hinata starting their lives together and raising a family, with all the ups and downs that come along with it.
+1

Unconcerned said:
Come on Naruto is in charge of too much and it's really frustrating watching him struggle unnecessarily. One reason I can't enjoy this series is they paint Naruto so poorly after him being the focus for so long.

This show has it's moments when we see the older cast living their lives but I hate that part of that is staining Naruto's reputation. Just a poor choice the author made in my opinion.
This...
 
Jun 9, 2017 7:08 AM

Offline
Joined: Jul 2016
Posts: 540
Another waste of 20 minutes.
 
Jun 9, 2017 1:03 PM

Offline
Joined: Aug 2016
Posts: 197
Hm that was alright I guess,
hopefully the show will get a bit more serious now, tbh this whole shadow/ghost possessing thing is not really interesting I just want them to pick up the pace and give us some actual good plot/action...
That will probably not happen tho
 
Jun 9, 2017 2:52 PM

Offline
Joined: Jul 2015
Posts: 361
So, no one is gonna point out how the class rep was missing her head at the very end of the episode?
 
Jun 10, 2017 12:43 AM

Offline
Joined: Aug 2016
Posts: 3579
Omg, it's Sai lol.
 
Jun 10, 2017 5:02 AM

Offline
Joined: Jun 2016
Posts: 801
Boruto's making me sick..
 
Jun 10, 2017 7:41 AM

Offline
Joined: Apr 2016
Posts: 14339
Postman? xD All to discover the all about to this "ghost"!!!


Hello, my litte boy!


 
Jun 10, 2017 3:37 PM
Shingster

Offline
Joined: Jun 2015
Posts: 1371
Interesting episode

It was funny watching Boruto try so hard to find the ghosts though and get punished by Hinata when she found out about his absence. The work experience though was pretty nice and it was interesting to see where Boruto's friends would go for theirs. The investigation into the shadow incident though looks like its bearing fruit though and its nice to see Sai again. I also like how they are starting to include more screen time for Naruto and Hinata and Naruto's family as well. Family is after all one of the main themes for Boruto. Hmm i hope that they didn't kill off the class rep though because i was beginning to warm up to her.

Hmm Boruto really is trying real hard to open up his eye abilities though. Hmm the ghost incident is the name thats used by them to refer to these incidents eh. Quite the apt name actually. It does seem that the incidents are starting to spread outside of the academy itself though. Hmm Boruto's still intent on solving this case before his dad to show that he really has a special ability eh. Hmm Mistsuki seems to be enjoying this investigation though lol. Lol i guess Mitsuski didn't fill in the form correctly lol. And man Hinata sure looks scary when she's angry lol. Man being called into school with your parents to be scalded how embarrassing lol.

Hmm it looks like Shikadai had the worst reaction from his parents lol. Note never ask Mitsuki to fill in any thing again lol. I guess its normal for Boruto to want to stand out since his father and mother are both heroes of the last ninja war where they both fought on the frontlines. Its nice that Hinata and Shino get to have a nice talk though. As hokage Naruto will have plenty of work to do so i can see Hinata wants to try and deal with this herself. Hmm work experience eh. I wonder did Shino after listening to Hinata's concerns decide to change his lecture accordingly. Its nice seeing all the different ideas that Boruto's friends had though lol. And he did lol. Work experience with the mail delivery service eh. Well that will give you the opportunity to go all over the village easily. Hmm the bureau chief has been watching too many ninja flicks i think lol. Yea the guy does seem to be value order and cleanness quite a bit. Hmm interestingly the postboxes in the village kinda resemble fire hydrants. Still the postman do perform an essential service in society as well. Its nice that the postman that they are shadowing is so dedicated to his job though. Lol well if these ghosts are easy to find this series of incidents would have been solved ages ago.

Hmm its nice that Naruto tries to bond with Boruto though but it looks like its not working that well. Hmm the postman trying to slowly sidestep away lol. Hmm looks like Boruto and his friends are having fun delivering the mail Mitsuki especially lol. Its nice that we also get to see how the other members of his class are doing as well. Hmm so Denki and Iwabee did end up going to a fireworks factory for their work experience then eh. Hmm so Sumire chose to do hers at a water treatment plant eh. Hmm looks like this new incident is pretty serious. Its kinda weird seeing the Ninja's now act as the police force though but i guess with the end of war their duties will transform to that of maintaining peace i guess. Nice to see Sai again though. Looks like Naruto's investigation is also going well and slightly better than Boruto's. Still no definite link yet though. Hmm the Root sub unit that existed within ANBU and their commander Danzo eh. Even being dead he still causes trouble for Naruto and his friends. But for a specialist part of that unit to remain active to cause trouble now of all times eh. Unexpected but not impossible. The traces of wood style jutsu left at the crime scene though does indicate that these cases so far are deliberate. Maybe a small faction of the foundation still exists. Hmm well now we have a clue and a possible group that may be responsible for these incidents. Still if this cell is charged with creating military weaponry then them gathering chakra can't be for anything good at all. Love the little talk that Naruto and Hinata had regarding Boruto though. Its nice to see them act like a family though.
Hmm seems these incidents though are getting worst even as Naruto and the others close in on the source.


Signature removed. Please follow the signature rules, as defined in the Site & Forum Guidelines.
 
Jun 11, 2017 1:10 AM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6097
oh no...Kakehi Sumire got gravely injured because of the random dark chakra incidents that is currently happening on Konohagakure!
4/5.
Signature removed. Please follow the signature rules, as defined in the Site & Forum Guidelines.
 
Jun 11, 2017 2:47 AM
Offline
Joined: Apr 2016
Posts: 84
Long time no see naruhina romantic moments since Akamaru One Shot Manga ( Naruto book of the wind )
 
Jun 13, 2017 6:42 AM

Offline
Joined: Aug 2010
Posts: 626
This was one of the better episodes imo.
Not sure whether it's because I prefer the older characters or that Boruto and his friends are just too young for my taste.
Can't wait for the pace to pick up and have them graduate from Acad. but I'm pretty sure that won't be any time soon..


BecauseAllYourThoughtsAreWicked | Sailor Mars
 
Jun 14, 2017 8:39 PM
Offline
Joined: Jun 2017
Posts: 1
http://prntscr.com/fjxixi
what is this honestly how did this animation get through
 
Jun 15, 2017 2:57 AM

Offline
Joined: Jan 2014
Posts: 25
BEST EPISODE SO FAR!! Naruto Hinata moment was my favourite....wanna see it more~
 
Jun 15, 2017 5:18 AM

Offline
Joined: Jul 2009
Posts: 4387
It's not easy being Shikadai, Temari is really scary
 
Jun 18, 2017 6:46 PM
Soli The Lewdy

Offline
Joined: Apr 2015
Posts: 1976
Totally forgot about Sai damn. He's like a shadow XD. This ghost shit is kinda dragging imo but oh well, decent episode.
 
Jun 25, 2017 1:12 AM

Offline
Joined: Dec 2009
Posts: 1526
Having them go experience working in the real world is a good excuse to allow Boruto to keep searching for ghosts I guess, though this episode felt slow. Interesting how even though they're all in ninja school they're experiencing jobs and mentioned jobs that don't specifically require ninja skills.
♥♥ American in Tokyo with a love of anime & food ♥♥
5500+ followers ◼︎ Follow me on Instagram for Japanese food culture & language facts ◼︎
550+ anime watched ◼︎ Follow my love for anime here on MAL ◼︎
1600+ restaurant reviews in Tokyo ◼︎ Follow my food adventures in Tokyo on SynchroLife ◼︎
 
Jun 30, 2017 8:07 AM
Offline
Joined: May 2016
Posts: 65
winddevil1 said:


what if i told you people like slice of life animes where nothing happens? (aria is my best exemple)
what if i told you, the few seconds with hinata and naruto talking is enough for me to give this episode a 5? =D

yes, the boruto ghost obcession is a bit too much but it's normal since he wants to be a hero
ofc i like action sometimes, but that doesn't mean people who gave a 5 to this are not honest lol


Totally agree.
Naruto series lacked a bit of slice of life, that cud have been interesting. Seeing light moments here is really refreshing.
 
Jul 25, 2017 12:19 PM

Offline
Joined: Jan 2013
Posts: 4377
0v33t1 said:
So, no one is gonna point out how the class rep was missing her head at the very end of the episode?


She still had her head lol.
At the last possible few scenes you can see her hair and a part of her head.
 
Jul 31, 2017 1:31 PM

Offline
Joined: Jul 2015
Posts: 361
PrOxAnto said:
0v33t1 said:
So, no one is gonna point out how the class rep was missing her head at the very end of the episode?


She still had her head lol.
At the last possible few scenes you can see her hair and a part of her head.

So it seems. It just looked a lot like she had lost her head.
 
Aug 2, 2017 8:23 PM

Online
Joined: May 2010
Posts: 5889
Hinata/Naruto scene was too precious :3 Seeing old crew all grown up is one of the best things about this series <3 I wish to see members of some other families interacting too though, for now we only got to see Boruto's (duh) and Shikadai's :< Not enough!
 
Oct 28, 2017 1:56 PM

Offline
Joined: Jul 2016
Posts: 418
sigh, it makes me happy to see naruto's family. naruto trying to teach the rebellious boruto about how the postman's job is really amazing and wishing he would stay a child forever.. i guess it's one of those things where growing up with naruto makes you feel something, dunno what though.
poor inojin having to be with metal lee now that mitsuki took his place. i'll forever mourn you.
鴉、残骸、捥がれた羽よ!
愚弄、臆せず…
 
Top
Pages (2) « 1 [2]

Preview MangaManga Store