Forum Settings
Forums
This topic has been locked and is no longer available for discussion.
Pages (200) « First ... « 79 80 [81] 82 83 » ... Last »
 
Jun 5, 2017 10:29 PM

Offline
Joined: Mar 2017
Posts: 454
Yis
 
Jun 5, 2017 10:31 PM

Online
Joined: Jan 2017
Posts: 52
sure


"If anyone ever tells me it’s a mistake to have hope, well then, I’ll just tell them they’re wrong. And I’ll keep telling them until they believe, no matter how many times it takes!"
- Madoka Kaname

 
Jun 5, 2017 10:54 PM

Offline
Joined: Dec 2015
Posts: 1133
Mehh, maybe.
 
Jun 5, 2017 11:17 PM

Offline
Joined: Dec 2015
Posts: 420
maybe

doop doop idk what to put here ashlinn sucks do doo
 
Jun 5, 2017 11:27 PM

Offline
Joined: Jun 2015
Posts: 1295
Well, all the yaoi is a good start, but dunno



here we go again i want some more
what are you waiting for take a bite of my heart tonight
hush hush the world is quiet hush hush we both cant fight it
its us that made this mess why cant you understand
i wont sleep tonight
 
Jun 5, 2017 11:30 PM

Offline
Joined: Oct 2015
Posts: 2418
PraetorPat said:
PraetorPat said:


“I look around and Sin City's cold and empty
No one's around to judge me"

----------
My Sigs
MAL Interview
 
Jun 5, 2017 11:34 PM

Offline
Joined: Dec 2015
Posts: 420
all that effort. same

doop doop idk what to put here ashlinn sucks do doo
 
Jun 5, 2017 11:37 PM

Offline
Joined: Jan 2015
Posts: 2348
Dunno.
 
Jun 6, 2017 1:33 AM

Offline
Joined: Mar 2017
Posts: 454
Negative
 
Jun 6, 2017 2:35 AM
Captain Eyepatch

Offline
Joined: Dec 2015
Posts: 804
Probably.
 
Jun 6, 2017 3:10 AM

Offline
Joined: Dec 2015
Posts: 420
sure

doop doop idk what to put here ashlinn sucks do doo
 
Jun 7, 2017 6:15 AM

Online
Joined: Feb 2012
Posts: 1827
No!
 
Jun 7, 2017 3:10 PM

Offline
Joined: Sep 2016
Posts: 16
Yeah

 
Jun 7, 2017 3:15 PM

Offline
Joined: Jan 2015
Posts: 3296
 
Jun 7, 2017 3:15 PM

Offline
Joined: Oct 2015
Posts: 147
Hey @World but sure.
I promise. I'm not a harsh critic.
 
Jun 7, 2017 3:16 PM

Offline
Joined: Dec 2016
Posts: 429
since we are both doctors sure
 
Jun 7, 2017 3:17 PM

Offline
Joined: Jan 2015
Posts: 2348
No, but I know someone who would.
 
Jun 7, 2017 3:19 PM

Offline
Joined: Mar 2017
Posts: 454
YIS
 
Jun 7, 2017 3:20 PM

Offline
Joined: Jun 2015
Posts: 11935
oh would we even get to link each other on MAL?
Oshit
 
Jun 7, 2017 3:31 PM

Offline
Joined: Jun 2015
Posts: 3670
Yes.
thank you, taiyaki
 
Jun 7, 2017 3:54 PM

Offline
Joined: Aug 2015
Posts: 4261
Unsure
My Top 200 Openings (coming soon)
My Top 200 Endings (coming soon)

Discord: Riot#2987
 
Jun 7, 2017 3:56 PM

Offline
Joined: Jan 2015
Posts: 2348
Idk.
 
Jun 7, 2017 4:01 PM

Offline
Joined: Jul 2014
Posts: 4156
I don't swing that way.
One bright day in the middle of the night, two dead boys got up to fight
Back to back they faced each other, drew their swords and shot each other
A deaf policeman heard the noise and came and killed those two dead boys
 
Jun 7, 2017 4:02 PM

Offline
Joined: Aug 2015
Posts: 984
It depends if there will be free food involved or not



Billie Eilish - idontwannabeyouanymore

0:00 ●━━━━━━─────── 3:24

ㅤㅤㅤㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤㅤㅤ↻


 
Jun 7, 2017 4:02 PM

Offline
Joined: Jun 2015
Posts: 3670
Absolutely
thank you, taiyaki
 
Jun 7, 2017 4:02 PM

Offline
Joined: Feb 2015
Posts: 1149
Cosmic-Whorer said:
Not with that face
^^

Of course, they're such a cute girl^

There's a lady who's sure
All that glitters is gold
And she's buying a stairway to heaven
When she gets there she knows
If the stores are all closed
With a word she can get what she came for
Oh oh oh oh and she's buying a stairway to heaven


 
Jun 7, 2017 4:51 PM

Offline
Joined: May 2015
Posts: 65
Too many variables to consider
 
Jun 7, 2017 4:56 PM

Offline
Joined: Aug 2015
Posts: 4261
Not yet
My Top 200 Openings (coming soon)
My Top 200 Endings (coming soon)

Discord: Riot#2987
 
Jun 8, 2017 10:01 AM

Online
Joined: Feb 2012
Posts: 1827
No, despite the Sagiri FS
 
Jun 8, 2017 11:04 AM

Offline
Joined: Sep 2016
Posts: 16
Sure ^^

 
Jun 8, 2017 11:40 AM

Offline
Joined: Mar 2017
Posts: 454
Ye ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
 
Jun 8, 2017 2:26 PM

Offline
Joined: Sep 2016
Posts: 16
Keiski said:
Ye ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

 
Jun 8, 2017 2:27 PM

Offline
Joined: Jan 2015
Posts: 2348
Probably.
 
Jun 8, 2017 2:27 PM

Offline
Joined: Aug 2016
Posts: 580
Nah, he would date me tho.



Reach out

 
Jun 8, 2017 2:29 PM

Offline
Joined: Apr 2016
Posts: 150
would never steal magics so
 
Jun 8, 2017 3:23 PM

Offline
Joined: Jul 2014
Posts: 4156
Sry nope
One bright day in the middle of the night, two dead boys got up to fight
Back to back they faced each other, drew their swords and shot each other
A deaf policeman heard the noise and came and killed those two dead boys
 
Jun 8, 2017 5:19 PM

Offline
Joined: Mar 2016
Posts: 183
er no




 
Jun 9, 2017 3:17 AM

Online
Joined: Feb 2012
Posts: 1827
Naaww
 
Jun 9, 2017 3:28 AM

Offline
Joined: Jan 2015
Posts: 2348
Unlikely.
 
Jun 9, 2017 3:52 AM

Offline
Joined: Feb 2015
Posts: 1149
I'm not magic enough

There's a lady who's sure
All that glitters is gold
And she's buying a stairway to heaven
When she gets there she knows
If the stores are all closed
With a word she can get what she came for
Oh oh oh oh and she's buying a stairway to heaven


 
Jun 9, 2017 3:56 AM

Offline
Joined: Nov 2014
Posts: 2466
yes
 
Jun 9, 2017 4:19 AM

Online
Joined: Feb 2015
Posts: 6634
Too gloomy for me.
 
Jun 9, 2017 5:48 AM

Offline
Joined: Jul 2014
Posts: 485
maybe

 
Jun 9, 2017 5:54 AM

Offline
Joined: Dec 2015
Posts: 420
KAYnyaa_ said:
It depends if there will be free food involved or not

doop doop idk what to put here ashlinn sucks do doo
 
Jun 9, 2017 7:08 AM

Offline
Joined: Jan 2015
Posts: 2348
Cosmic-Whorer said:
I'm not magic enough
Wtf lol.

OT: I don't think so.
 
Jun 9, 2017 7:40 AM

Offline
Joined: Feb 2015
Posts: 1149
I might

Clockwerk said:
Cosmic-Whorer said:
I'm not magic enough
Wtf lol.

OT: I don't think so.


That obsession on your profile bud.

There's a lady who's sure
All that glitters is gold
And she's buying a stairway to heaven
When she gets there she knows
If the stores are all closed
With a word she can get what she came for
Oh oh oh oh and she's buying a stairway to heaven


 
Jun 9, 2017 7:41 AM

Offline
Joined: Dec 2015
Posts: 1133
Who'd tease who.
 
Jun 9, 2017 7:51 AM

Offline
Joined: Jan 2015
Posts: 2348
Cosmic-Whorer said:
That obsession on your profile bud.
I'm not obsessed with her, she made me put that on my profile and it's just there as a joke anyways lmao.

OT: And yes I kinda do tbh.
 
Jun 9, 2017 8:30 AM

Offline
Joined: Jan 2012
Posts: 2085
I can't, @Magic wants Clock all for herself.
 
Jun 9, 2017 8:36 AM

Offline
Joined: Feb 2015
Posts: 791
NO



they say they'll hold on tight
but is that really the truth?
if i'm let go of now,
i'll just fade to blue

●    ●
 
This topic has been locked and is no longer available for discussion.
Top
Pages (200) « First ... « 79 80 [81] 82 83 » ... Last »