Forum Settings
Forums
This topic has been locked and is no longer available for discussion.
Pages (7) « First ... « 3 4 [5] 6 7 »
 
Oct 20, 2012 6:06 AM

Offline
Joined: Sep 2012
Posts: 1387
I'm gonna go with the toothbrush scene from nisemonogatari.
༼ つ ◕_◕ ༽つ Praise the Oppai ༼ つ ◕_◕ ༽つ

 
Oct 20, 2012 7:24 AM

Offline
Joined: Feb 2010
Posts: 143
FMP! - Sagara vs 3 dudes from Karate Club
 
Oct 20, 2012 7:28 AM

Offline
Joined: Jun 2012
Posts: 657
NGE -Shinji touching Rei tit's
 
Oct 20, 2012 10:27 AM
Offline
Joined: Jul 2012
Posts: 9417
Soul eater test episode
 
Oct 20, 2012 11:23 AM

Offline
Joined: Oct 2012
Posts: 808
Is this a gintama thread?
 
Oct 20, 2012 8:10 PM
Offline
Joined: Aug 2012
Posts: 58
The seen in Seitokai Yakuindomo were Tsuda gets blasted with the soccer ball...I all most died and its not what happened but what he said no spoiler just watch its funny as hell! :)
 
Oct 20, 2012 8:43 PM
Offline
Joined: Jan 2012
Posts: 1302
lionheart04 said:
Is this a gintama thread?


I think it is
 
Oct 21, 2012 4:19 PM
originanime

Offline
Joined: Sep 2011
Posts: 10413
Yu-Gi-Oh

- Weevil asks Yugi if he would show him his 5 Exodia pieces.
- Yugi says sure.
- Weevil throws the Exodia pieces off the cruise ship
- Yugi panics.
- Joey without hesitation jumps off the cruise ship to save Yugi's cards.

He literally jumped off a cruise ship, into the water, to save 5 pieces of cardboard.
 
Oct 21, 2012 8:46 PM

Offline
Joined: Aug 2012
Posts: 71
From angel beats when
 
Oct 21, 2012 8:49 PM

Offline
Joined: Apr 2012
Posts: 104
That one episode in Naruto where Sasuke,Sakura and Naruto are trying to figure out what Kakashi is hiding under his mask .
Signature removed. Please follow the signature rules, as defined in the Site & Forum Guidelines.
 
Nov 4, 2012 6:51 PM

Offline
Joined: Jul 2011
Posts: 89
Don't forget to use the spoilers!

my two favorite are from Ore no imouto ga konna ni kawaii wake ga nai & DMC

DMC:


Ore no:
 
Nov 4, 2012 6:53 PM

Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 735
Pretty much everything in DMC. Esp the
 
Nov 4, 2012 6:55 PM
Offline
Joined: May 2010
Posts: 3082
Episode 128 of one piece. Bath scene. Lol.
Worships Asparagus.
 
Nov 4, 2012 6:57 PM
Offline
Joined: Oct 2012
Posts: 701
pretty much every time brook from one piece makes a joke SKULL JOKE lol
 
Nov 4, 2012 6:58 PM

Offline
Joined: Oct 2012
Posts: 7854
Dat boat scene in School Days c;

Just this once, I'll fulfill whatever your wish is.
 
Nov 4, 2012 6:58 PM

Offline
Joined: Sep 2012
Posts: 453
Drunk Nagisa.

And Supa Haker Daru moments.
 
Nov 4, 2012 6:59 PM
Offline
Joined: Sep 2011
Posts: 1782
Nichijou - The sausage scene in the first episode.
 
Nov 4, 2012 7:00 PM

Offline
Joined: Sep 2012
Posts: 131
Every time the characters start banging their heads or rolling around in Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Love it.

And every scene of Mokona Larg, I love that little guy!
 
Nov 4, 2012 7:06 PM

Offline
Joined: Sep 2012
Posts: 1258
In School Rumble, when Togo enters the scene and the US national anthem starts playing in the background. I can't stop laughing every time I see it.
A match made in heaven set the fires in hell
 
Nov 4, 2012 7:07 PM
Offline
Joined: Jul 2012
Posts: 4833
TheMail said:
Don't forget to use the spoilers!

Ore no:


wat? I gotta rewatch the series now. I don't even remember that D:
 
Nov 4, 2012 7:20 PM

Offline
Joined: Jun 2011
Posts: 1513
JavierR said:
TheMail said:
Don't forget to use the spoilers!

Ore no:


wat? I gotta rewatch the series now. I don't even remember that D:


It was in the first Special.
 
Nov 4, 2012 7:26 PM
Offline
Joined: Oct 2010
Posts: 5252
The dialogue as a whole in the latest episode of jojo's bizzare adventure, the VAs even make more hilarious with how much they get into the show.
 
Nov 4, 2012 7:27 PM
Offline
Joined: Jul 2012
Posts: 4833
Funny, I watched all the other episodes and completely missed this one. I thought the true route episode 12 was the same as the regular episode 12
im an idiot.
 
Nov 4, 2012 7:36 PM

Offline
Joined: Nov 2012
Posts: 57
That scene is School Rumble where
I honestly was crying from that.
 
Nov 4, 2012 7:48 PM

Offline
Joined: Sep 2011
Posts: 15645


 
Nov 4, 2012 7:56 PM

Offline
Joined: Nov 2012
Posts: 57


This too :D

Edit: Just learned how to post a video
Modified by MiniLion, Nov 4, 2012 8:05 PM
 
Nov 4, 2012 7:58 PM

Offline
Joined: Feb 2010
Posts: 80
First thing that popped into my head:



I laughed so hard. I'm not even sure why, it was just so ridiculous, haha.
 
Nov 4, 2012 8:19 PM

Offline
Joined: Jul 2011
Posts: 89
Ferrix said:
First thing that popped into my head:



I laughed so hard. I'm not even sure why, it was just so ridiculous, haha.

ohgod i killed myself laughing at that part
 
Nov 4, 2012 8:24 PM

Offline
Joined: Aug 2012
Posts: 321
Ferrix said:
First thing that popped into my head:



I laughed so hard. I'm not even sure why, it was just so ridiculous, haha.

lmao, what anime is this?

funny scene ... hmm, the part in steins;gate when okabe
Signature removed. Please follow the signature rules, as defined in the Site & Forum Guidelines.
 
Nov 4, 2012 8:25 PM

Offline
Joined: Sep 2011
Posts: 15645
Asianboy30354 said:

lmao, what anime is this?


K-On.


 
Nov 4, 2012 8:31 PM
Offline
Joined: Jul 2012
Posts: 4
This one from One Piece hahahaha
http://www.youtube.com/watch?v=RMaHwDP5r5I
 
Nov 4, 2012 8:33 PM
Offline
Joined: Nov 2012
Posts: 72
Has to be this..
 
Nov 4, 2012 8:35 PM

Offline
Joined: Jun 2009
Posts: 15153
I guess the episode in Gintama where the Yorozuya



is the first to come to mind. I couldn't breath, I was laughing so hard.
"Yes, I have been deprived of emotion. But not completely. Whoever did it, botched the job."

- Geralt of Rivia
 
Nov 4, 2012 8:37 PM

Offline
Joined: Oct 2012
Posts: 808
somebody post a gintama video to end this thread
 
Nov 4, 2012 8:51 PM

Offline
Joined: Jul 2011
Posts: 89
 
Nov 4, 2012 8:54 PM

Offline
Joined: Aug 2012
Posts: 239
Pretty much every one of Kazuhara's lines in Girls bravo.

But my absolute favorite was:
 
Nov 4, 2012 8:59 PM

Offline
Joined: Oct 2012
Posts: 808

Lol I couldn't find a good video in youtube
Modified by lionheart04, Nov 4, 2012 9:03 PM
 
Nov 4, 2012 9:05 PM

Offline
Joined: Aug 2009
Posts: 146
 
Nov 4, 2012 9:13 PM

Offline
Joined: Sep 2012
Posts: 131
Can anyone find the Sandpaper scene in Gintama?
 
Nov 4, 2012 9:24 PM

Offline
Joined: Sep 2012
Posts: 1336
pretty much every second skit in nichijou.
worthy mentions.
the principle suplexing the deer.

any and every time sakamoto does his high pitched scream (the one at the start of episode 13 comes to mind)

the origins of mios pig tails and hair cubes. (especially the part where the commander simply falls over and just dies)

whenever nios drawings get stolen/seen

the hallway chase scene

the sausage scene in episode 1

anytime yuko or mio get bitten by a dog/stabbed in the finger by a pencil (and tend to destroy planets in their reactions)



infact, the entire damn series.

azumanga daioh.


all the engrish parts. epecially the OH MAH GAH one

whenever they start fighting and their arms turn into stumpy things...(1:10)

tomo in the cat suit.(3:32)

tomo yelling baka at yomi


k-on whenever they did the duckface
or sawa chan played the guitar.


from what ive seen of the english dub of ghost stories, all of it. (2:44 is my favorite)


haruhi, when she blackmails the computer club president for a computer
Modified by eldest, Nov 4, 2012 9:30 PM
 
Nov 4, 2012 10:16 PM
Offline
Joined: Feb 2012
Posts: 13
LOL when in inaban tells taichi her secret in kokoro connect xD
she's boss
 
Nov 4, 2012 10:18 PM
Offline
Joined: Feb 2012
Posts: 13
oh, and not to mention this
http://www.youtube.com/watch?v=YQx_BqR_0_s
 
Nov 4, 2012 10:28 PM

Offline
Joined: Sep 2012
Posts: 55
ZGMF-BERSERKER said:
LOL when in inaban tells taichi her secret in kokoro connect xD
she's boss

is that the moment when they

seconding that >.>
 
Nov 4, 2012 10:29 PM
Offline
Joined: Aug 2012
Posts: 100
Gintama episode 153 Gintoki screaming after hearing scary story.
I couldn't stop laughing
 
Nov 4, 2012 10:36 PM

Offline
Joined: Nov 2010
Posts: 26478
SharkATTKz said:
Gintama episode 153 Gintoki screaming after hearing scary story.
I couldn't stop laughing
That was hilarious, the story about the dog.
 
Nov 4, 2012 11:17 PM

Offline
Joined: Apr 2012
Posts: 864
SharkATTKz said:
Gintama episode 153 Gintoki screaming after hearing scary story.
I couldn't stop laughing

This.


 
Nov 5, 2012 12:35 AM

Offline
Joined: Apr 2011
Posts: 13497






seriously, that's pretty damn hilarious. There's still loads more.

EDIT : Also this

 
Nov 5, 2012 12:39 AM
#1 Chihaya Fan

Offline
Joined: Aug 2011
Posts: 5149
Ferrix said:
First thing that popped into my head:



I laughed so hard. I'm not even sure why, it was just so ridiculous, haha.


This.

Also:
Everytime Hosaka gets screen time in Minami-ke.
And everytime Ken gets screen time in Seitokai no Ichizon, so basically the entire series so far.
 
Nov 5, 2012 12:41 AM

Offline
Joined: Oct 2012
Posts: 4939
Princess Resurrection made me laugh pretty hard at a lot of random moments, just how he kept dying to stupid shit.

And blood+ when solomon walks straight past that bitch anna mary when she thinks he is gonna dance with her.
 
Nov 5, 2012 12:41 AM
#1 Chihaya Fan

Offline
Joined: Aug 2011
Posts: 5149
Asianboy30354 said:
Ferrix said:
First thing that popped into my head:



I laughed so hard. I'm not even sure why, it was just so ridiculous, haha.

lmao, what anime is this?


Holy shit, someone who doesn't know what K-ON! is? You poor soul, missing out on a moesterpiece all this time, go watch it now.
 
This topic has been locked and is no longer available for discussion.
Top
Pages (7) « First ... « 3 4 [5] 6 7 »