Forum Settings
Forums
New
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (3) « 1 2 [3]
Nov 10, 2015 2:01 PM
Offline
Jul 2013
1
Hvor i norge kommer du ifra?
-Lillehammer


Grovt sett hvilke serier er din type (din anime smak)?
-Ser det aller meste, hva som anbefales av andre. Har en dårlig sans for humor, der det meste jeg ser på blir god underholdning. Har grått meg gjennom Clannad S2; har en svak side for rørende øyeblikk. :*)


Hva bringer deg til MAL?
-En dårlig hukommelse er ikke noe og skryte av, men ellers leter jeg etter nye serier stadig vekk.


Hvordan oppdaget du anime?

-Når man begynner sin anime-karriere med Death-Note er det vanskelig å legge denne nydelige kunsten bak seg
Jan 3, 2016 3:28 AM
Offline
Aug 2012
1
Hei!
Jeg kommer fra Trondheim og liker alt fra K-ON til Shingeki no kyojin. Liker spesielt komboen romance/mystery/comedy

Hele greia begynte med en obsession over japansk mote, og etter noen søk som 12 åring fant jeg anime og Tokyo mew mew som fikk meg hekta.

Jeg kom hit til MAL hovedsaklig for å sortere alle animene jeg har sett, men fant ut at det var et veldig bra community her også etterhvert. :)
Jan 3, 2016 5:05 AM
Offline
Jan 2015
3
Q: Hvor i norge kommer du ifra?
A: Eg kommer fra et plass som heiter Austrheim

Q: Grovt sett hvilke serier er din type (din anime smak)?
A: Mitt er komedie, action, men helst mysterier som Detecive Conan som er min all time favorite anime :D pls no judge

Q: Hva bringer deg til MAL?
A: Det var egentlig fordi at eg ville være med i ei anime samfunn så derfor valgte eg MyAnimeList,

Q: Hvordan oppdaget du anime?
Q: Eg først såg på Pokemon som alle unger i 7-11 åringer har sett, men eg såg på det som ei CARTOON. Den som virkelig fikk meg in i ANIME er Naruto, og derfra så gjekk det bortover :D
Jan 28, 2016 6:57 PM
Offline
Dec 2015
1
Bor for øyeblikket i Tromsø (studerer ved uit(kommet fra grimstad (fevik(like ved Arendl))))

Liker sport comedi anime/manga, som haikyuu!, one piece

Det som bringer meg til MAL er at jeg kan holde orden på hvilke anime og manga jeg har sett/lest

Jeg oppdaget anime via Naruto først som anime så som manga
Apr 15, 2016 1:15 PM
Offline
Apr 2016
1
Wow, her var det ikke mye aktivitet gitt! Men jeg tenker jeg skrive en post likevel :)

Jeg bor i Stavanger, generelt ser jeg på slice of life og litt koselige anime. Mine favoritter er Aria seriene, Fruits basket, Key sine anime, K-ON (you get the idea...) og i det siste er hodet mitt okkupert av Akagami no shirayuki-hime. Er også generelt sett oppdatert på Naruto.

Kom helt tilfeldigvis over det da jeg tenkte jeg måtte få litt orden på hva jeg har sett, det begynner å bli en del år nå....

Første anime filmen jeg så var vel Princess Mononoke, eller Pokemon?
Apr 17, 2016 9:57 AM
Offline
Apr 2016
1
Hei ny i gruppen.

Kommer fra grimstad, men bor i Oslo for tiden flyttet dit for nesten 1 år siden nå, og kjenner knapt noen der.

Liker godt anime best med mind games, strategi. Noen av de jeg liker best som kan nevnes er Code geas, Death note, No game no life etc liker masse forskjellig egentlig. Tar gjerne imot anbefalinger om noen har noe de liker godt.

kom her om håp å treffe nye bekjente her, som kanskje eventuelt drar på con i Oslo muligens.

Har strengt tatt vokst opp med den del anime som Dragonball, sailor moon, naruto, yu gi oh etc. sånn veldig old school anime og har egentlig bare fortsatt med dette fra videregående.

Ta gjerne kontakt er alltid åpen for prat :)

mvh

shadow dance
Jul 14, 2016 1:53 AM
Offline
Sep 2009
1
Jeg bor i Sandefjord! Er 22 år! Jeg er utdannet fotograf.

Ser på mye forskjellige, men liker godt serier innenfor Slice of life, comedy, romance, smut og yaoi. Jeg leser en del manga også. Synes noen ganger manga er bedre, ettersom man får mer fullførte historier.

Hyggelig om noen i nærområdet tar kontakt! :D
Jul 25, 2016 4:54 PM

Offline
Mar 2015
2
Hellu c: Gutt på 23 fra Lørenskog her. Fikk først interesse i anime og manga for maaange år siden da jeg oppdaget Dragon Ball og Pokemon. Siden det har jeg både sett og lest en del serier. Sjangre jeg liker er alt for komedie, action, slice of life osv. til ecchi og harem :D I tillegg til dette har jeg også en liten samling med figurer ^^

Ellers er jeg også interessert i teknologi og gaming :3 Bare å si hei!

Det som bringer meg hit til MAL er vel for å ha en oversikt over alle serier jeg følger med på, og hva jeg har sett og planlegger å se. Det sosiale er jo en stor bonus da c:
Aug 7, 2016 9:26 PM
Offline
Nov 2010
1
ja jau jeg får vel også kanskje poste noe her da.

Hvor i Norge kommer du ifra?
jeg kommer fra en blanding av småby vest-agder og Oslo, men nå bor jeg i Japan. (noe som egentlig suger litt når det gjelder å lese manga osv ulovlig fordi de fleste sidene er blokkert her jippii)

Grovt sett hvilke serier er din type (din anime smak)?
Jeg ser lite på anime (er mer manga person), så manga smaken min er shoujo, seinen, josei. jeg liker litt "mature" serier, gjerne psykologisk horror osv. når det gjelder romanse liker jeg alt som er litt "moralsk feil" *peker på brukernavnet mitt*. ja og bl/gl. good shit.

Hva bringer deg til MAL?
Min trang til å ha system på alt. Og av og til leser jeg opptil 10 mangaer i uken og da er det greit å kunne skrive ned så jeg vet akkurat HVA jeg har lest.

Hvordan oppdaget du anime?
Husker dere før da de ga ut manga på norsk? vel jeg fant kamikaze kaitou jeanne på biblioteket da jeg gikk på barneskolen og så startet The Downfall
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (3) « 1 2 [3]

More topics from this board

» [Lek] 3-6 ords historie

encephalic - Jul 6, 2016

13 by third1312 »»
May 29, 2021 7:35 PM

» Scandinavian Otakus er på Discord

encephalic - Sep 17, 2016

0 by encephalic »»
Sep 17, 2016 9:12 AM

» Discord

Tuttizack - Aug 5, 2016

0 by Tuttizack »»
Aug 5, 2016 2:03 PM

» [Nyhet] Vi er nå 500 medlemmer!

encephalic - Jul 23, 2016

0 by encephalic »»
Jul 23, 2016 10:29 AM

» [Nyhet] La oss få liv i Norwegian Anime Association

encephalic - Jul 8, 2016

1 by Psynergi »»
Jul 8, 2016 8:20 AM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login