Forum Settings
Forums
New
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (4) « First ... « 2 3 [4]
Jun 6, 2014 12:55 AM
Offline
Dec 2013
1332
Ik schoof de moord op Stephan in Gait_man z'n schoenen. Hij werd ter dood veroordeelt en is uiteindelijk door een kudde woeste stieren geperforeerd en aan stukken gereten. Nu kon ik weer rustig de troon op de heuvel innemen en zo werd ik wederom King of the Hill.
Jun 6, 2014 8:37 AM

Offline
Nov 2012
9750
De bewoners van Hill waren in deze tijd van crisis het konings huis zat en begonnen te protesteren. Ze waren het zat dat de koning zoveel geld opslokten in deze tijd van weinig geld. Thisko moest aftreden.
Het volk koos voor een kabinet beleid en Johny werd uit eindelijk met 500 zetels als geverfde onomstreden kandidaat voor het president schap genoemd door zijn minder minder speech. Ik ben weer President of the Hill.
..
Jun 6, 2014 8:40 AM

Offline
Dec 2010
4843
i werd herrezen als zombie waardoor iedereen van de heuvel weg rende. waardoor ik mijn troon terug kreeg
Jun 6, 2014 8:49 AM

Offline
Dec 2013
11900
er kwam een mist bank rondom the hill en later werd Stephan's in stukken gehakte lijk naast de hill gevonden, sinds dien is er in tijden geen geluid meer van de hill te horen in het nabije stadje en kreeg het de nieuwe bijnaam: silent hill
Jun 6, 2014 2:44 PM

Offline
May 2013
4299
wat moet iedereen toch met mij?
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Jun 6, 2014 11:25 PM
Offline
Dec 2013
1332
niets, dus ben ik weer king of the silent hill
Jun 7, 2014 12:32 AM

Offline
Nov 2013
8743
Je weet nooit wat er op silent Hill gebeurt, maar iedereen sterft er een pijnlijke dood. Desondanks werd ik weer King of the hill
''Every life is valuable, but only yourself could give it a meaning''
Jun 7, 2014 5:20 AM

Offline
Dec 2009
2378
Ik ging met een leger goed getrainde excorcisten naar silent hill om het te purifyen en alle kwade entiteiten te excorseren, inclusief de evil geitje. Nu was de hill weer een plaats van licht en van god e nals dan kvoor mijn inzet om silent hill weg te vagen, beloonde god mij met de troon en de titel van Holy Saint King of the Hill.
Jun 7, 2014 4:29 PM

Offline
Nov 2012
321
ik ben dark saint dus wat lul je holy saint kick ik er zo van af met jouw er bij.

MY HILL
Jun 8, 2014 1:09 AM
Offline
Dec 2013
1332
Officieel wist niemand, maar stiekem wist iedereen, dat de duistere heiligman niet zelfstandig opereerde. Zijn snode plannen werden op afstand gedirigeerd door niemand minder dan Disko aka Thisko. Zo was Disko de ware King of the Hill, terwijl Dark Saint als zijn afgezant de hill bestuurde.
Jun 8, 2014 2:36 PM

Offline
Dec 2009
2378
Shadow king Disko wist niet ik hier al lang van wit en een huurling naar disko had gesuutrd met als doel om the shadow king Disko te doden. Toen de hurling hier eenmaal in geslaag was en de schaduw poppenspeler niet meer was, viel zijn sorte zijn pop dark saint ook in elkaar en rolde met zijn levenloze poppen lichaam van de hill zo in een diep ravijn met magma waar hij verbrande als tot as als de houten pop die hij was.

Geschokt door wat door zijn toedoen is gebeurd met de onschuldige dark saint die slechts werd gemanipuleerd, besloot de Holy Saint Vash, dark saint's zijn ziel weer terug te halen en hem een nieuwe vessel te geven. Namelijk een een mecha power pak. Dankbaar voor zijn nieuwe kans op leven en een betere vessel besloot dark saint, Vash te helpen in het verdedigen van de Hill.

Nu had de hill twee saints die de baas waren over de heuvel. Maar Vash was net iets meer de baas. Dus was Vash King of the hill.
Jun 12, 2014 10:47 AM
Offline
Dec 2013
1332
En toen was Vash zijn LSD trip afgelopen en vond hij zichzelf halfnaakt in een steegje met een rol wc-papier om zijn hoofd...
Jun 12, 2014 3:59 PM

Offline
Dec 2009
2378
Wat Thisko's dacht dat wc-papier was dat gewikkeld om mijn hoofd zat, was eigenlijk een magische tulband die ik uit kon vouwen tot een vliegend tapijt. Vervolgens liet ik, vanuit kilometers uit de lucht, een 1 euro muntje vallen precies boven Thisko's hoofd.

Het muntje behaalde hele hoge snelheid waardoor het uiteindelijk als een kogel Thisko's hoofd doorboorde en zijn hersens vernietigde, wat resulteerde tot zijn overlijden. En niemand die had gezien of gehoord wat er was gebeurt. Behalve Vash. Nu Thisko was uitgeschakeld claimde Vash de troon op en werd de alleen heerser van de hill.

MY HILL!!!
Jun 13, 2014 1:04 AM
Offline
Dec 2013
1332
Vash bleek Evil Thisko's Evil Twin geraakt te hebben, die dus juist totaal niet evil was, want min maal min is plus. Iedereen was zo blij met al de goede daden die Evil Thisko's Evil Twin verrichte, dat zij allereerst volslagen perplex waren toen zij erachter kwamen dat hij was vermoord. Hoewel niemand had gezien of gehoord wat er precies gebeurd was, was het voor de meeste mensen toch wel vrij duidelijk. (Behalve voor Gait_man die er zijn eigen complottheoriën op nahield, maar hij werd maar door weinigen serieus genomen.) Omdat Vash languit op een troon was gaan zitten op de plaats delict wezen alle vingers naar hem. De perplexheid sloeg om in woede en Vash werd door een woeste meute van de troon gerukt en in stukken gehakt. De stukken werden door een vleesmolen gehaald en aan een groep vleesetende slakken gevoerd. Toen de woeste meute was vertrokken, kwam Evil Thisko weer uit zijn geheime schuilkelder die zich onder de troon bevond. Nu is hij weer King of the Hill.
Jun 16, 2014 12:36 PM

Offline
Dec 2009
2378
Vanwege deze gewelddadige dood keerde Vash terug als een evil spirit, die thisko vervloekte en thisko's leven tot een hel maakte. De vloek zorgde ervoor dat thisko dagelijks werd geteisterd door schaduw wezens die hij alleen kon zien vanuit zijn ooghoeken, gebonk op de muren en deuren van zijn woning midden in de nacht en pijnelijke krassen op zijn rug van onverklaarbare oorsprong.

Gedreven tot waanzin, kon thisko het allemaal niet meer aan en besloot er een eind aan te maken door naar Boku no Pico te kijken, de schok van het kijken van die anime was zo erg, dat thisko, in combinatie met uitputting en stress, hij een hartaanval kreeg en heem ging.

De evil spirirt Vash nam bezit van een van zich geen kwaad bewuste Gait en nams als "gait" de troon op de hill weer over. En heerste als de dark spirit lord of the hill.
Jun 16, 2014 1:56 PM

Offline
Nov 2013
8743
gait was dat gedonder zo zat met vash en liet dit donderse kalf op de meest mogelijke en gruwelijke manieren vermoorden, waarvan men het bestaan nog niet van wist.

nu kon hij ongestoord zijn troon weer opeisen
''Every life is valuable, but only yourself could give it a meaning''
Jun 16, 2014 2:07 PM

Offline
Dec 2009
2378
Gekke geit kon evil spirit vash niet vermoorden, want vash was een geest die gait eerder had overgenomen en hem bestuurde als de malle pop die gait was. Waarvan gait dacht dat het Vash was, was in werkelijkheid een onschuldige johny, die hij af had geslacht.

De bevolking van de HAAMC hill was hier getuige van en besloot koning geit de doodstraf te geven voor zijn vreselijke misdaad. " Ik heb het niet gedaan! Het was de geest!" riep gekke geit, maar niemand die hem geloofde. Nadat de gekke geit door het vuur peloton was geëxecuteerd, sprong vash over van het levenloze geiten lichaam naar een ander slachtoffer, namelijk de bevelhebber van het peloton en de nieuwe koning van de hill; Maru-tan.
Jun 16, 2014 2:20 PM

Offline
Nov 2013
8743
helaas moet je een geit nooit onderschatten en een koe past niet in een wolvenpak ;p, dus dankzij een slinkse wisseltruc, werd zowel vash als maru geëxecuteerd en het volk..... ach, die waren het gedonder en bloed vergieten ook zo zat. die vonden het wel mooi dat gait_man weer king of the hill werd
''Every life is valuable, but only yourself could give it a meaning''
Jun 16, 2014 2:31 PM

Offline
Nov 2012
9750
Onder de bevolking was immers een boos doener. Deze hete johnyjohny en had twee gezichten. Op een dag bracht johnyenjohny een glass wijn ter geschenk aan de koning. Toen Heer gait hem wou proeven stopte zijn vrouw hem om de wijn zelf voor te proeven. Ze viel dood neer en Johnyjohny werd beschuldigd van moord en in de kerkers gegooid. Nou ja je plannen kunnen niet altijd goed uitpakken johny. Gewoon je verlies pakken. En ook al werd ik geen king of the hill, maar Gaitman moet nu wel zonder vrouw leven XP.
..
Jun 16, 2014 2:54 PM

Offline
Dec 2009
2378
Evil spirit Vash keek toe hoe johnyjohny met zijn eigen uitwerpselen zat te spelen en filmde het met zijn spook mobiel en zette het filmpje daarna op youtube. Waar iedereen van de bevolking naar keek en johny uitlachten en belachelijk maakten, Carlo en Irene maakte een parody van johnyjohny in de TV Kantine.

Door dit alles kreeg Johny zoveel publiciteit en volgelingen, dat zijn fans met een landelijke demonstratie en petitie actie vrij probeerde te krijgen. Koning geit brak onder de druk van de actievoerders en stemde in tot het vrij laten van Johny. Besmeurd in stront en een meters lange baard kroop Johny uit de donkere kerker naar het licht.

Dat Johny vrij kwam, dankzij het youtube filmpje die evil spirit Vash had geüpload, was een goede daad van evil spirit Vash. De goden vonden dat hij wel genoeg had geleden en verlosten Vash van zijn verdoemde bestaan. Nu was Vash eindelijk in de hemel.

Johny daarin tegen was in een echte hel beland. door zijn lange tijd in de kelder kon hij het zonlicht niet langer verdragen en dus ontploften zijn ogen wat resulteerden in zijn dood. De dood van Johny deed de hemel huilen, maar de regen van de wolken bracht nieuwe hoop, want met de regen werd Vash gereïncarneerd en viel ter aarde neer als een regendruppel.

Geabsorbeerd door de grond werd Vash één met de aarde en de natuur, om na jaren lang uiteindelijk als een sterke volgroeide eikenboom op de hill te eindigen.

Hierdoor was er geen ruimte meer voor een troon en de Vash boom werd beschermd door de goden, dus kon het ook niet worden vernietigd. Op deze manier heerste de Vash boom toch over de hill ook al was het geen koning.
Jun 16, 2014 11:21 PM
Offline
Dec 2013
1332
Thisko was weliswaar door gekheid omgekomen, maar hij had een ghost in the shell bewaard van voordat hij gek was geworden. Met zijn nieuwe half-gekloonde half synthetische lichaam (je kunt wel raden welke onderdelen nog puur natuur waren) ging hij terug naar de heuvel. Gelukkig is hij atheïst en vreest geen dingen die niet bestaan. Zijn rechterarm had een ingebouwde kettingzaag, waarmee hij de eikenboom om zaagde. De boom werd versnippert en van de vezels werd toiletpapier gemaakt. In zijn billen zat een uitklapbare troon, waar hij op kon gaan zitten. Zo werd hij weer hersteld als de ware King of the Hill.
Jun 21, 2014 4:56 AM

Offline
Nov 2012
9750
Terug gestuurd naar de aarde door Satan (brother in arm) en zijn meegenomen trouwe drie voeter mama-kun begon johnyjohny weer aan zijn quest om de Hill te veroveren. Thisko was er immers niet omdat Nederland tegen Duitsland aan het spelen was. Dit kon hij natuurlijk niet missen. Nou als je me niet kwalijk neemt neem ik kraag gebruik van deze opportunity Ghost.
..
Jun 21, 2014 6:58 AM

Offline
Nov 2013
8743
Toen kwam gaat eraan en riep: ga je nou gvd eens weg of moet ik je weg trappen, lul met oogjes. Dit kon Johny mentaal niet aan en ging, overpowered door gait, terug naar satan. Hier met doe kroon, ***, riep gait en eiste zijn rechtmatige plek op de Hill weer op.
''Every life is valuable, but only yourself could give it a meaning''
Jun 21, 2014 7:05 AM
Offline
Dec 2013
1332
Thisko kwam terug van Nederland - Duitsland (super smash toernooi, want andere sporten kijken is suf!). Nadat hij voor Nederland de wereldtitel had veroverd had hij de smaak te pakken. Hij pakte een pow-hammer en stompte Geitje de heuvel af. Nu is Thisko weer King of the Hill.
Jun 21, 2014 7:11 AM

Offline
Nov 2013
8743
Gait werd niet bang van dat knuppeltje van dat mietje en lachte hem keihard uit. Door een te grote schaamte, droop thisko af en bleef gait King of the Hill
''Every life is valuable, but only yourself could give it a meaning''
Jun 21, 2014 7:17 AM
Offline
Dec 2013
1332
Thisko ging in de leer bij een Buddha die hem bevrijdde van al zijn schaamte. Hij keerde terug naar de hill en herhaalde het enorme lulverhaal van de Buddha. Geit viel hiervan in een diepe slaap. Hij begon te slaapwandelen, struikelde en rolde de heuvel af. Nu is Thisko weer King of the Hill. (overigens was het geen knuppel, maar een modafokin POW-hammer!)
Jun 21, 2014 8:25 AM

Offline
Nov 2013
8743
Een mismaakte knuppel dus
''Every life is valuable, but only yourself could give it a meaning''
Jul 13, 2014 2:16 PM

Offline
Dec 2009
2378
Vash gebruikt een bazooka om Thisko en zijn troon op te blazen. Nu is het volk van de Hill vrij van zijn Tirannie en eren ze Vash als bevrijder van het volk. Nu er geen monarchie meer is benoemt het nieuwe republiek van The Hill mij tot President van The Hill.
Jul 13, 2014 10:42 PM
Offline
Dec 2013
1332
Het blijkt een ware utopie. Het gaat zo goed met de Hill, dat de bevolking exponentieel toeneemt, iedereen blijft lang leven en er worden vele kinderen geboren, niemand emigreert en de immigranten blijven toestromen. De heuvel kan het gewicht van de mensen en hun gasboringen niet aan en implodeert. Vash, die op het bovenste puntje van de heuvel op zijn presidentsstoel zit komt tijdens de implosie juist onderop te liggen. Hij wordt bedekt door een heuvel van lijken van zijn burgers. Thisko, die van de vorige heuvel was weggeblazen, klimt met troon en al de lijken heuvel op en kroont zichzelf tot King of the Hill.
Aug 9, 2014 2:01 PM

Offline
Nov 2012
9750
Maar thisko was de erfgenaam van Zorro (one piece) en nami (zijn moeder) vroeg hem om eten te halen en dat zij wel op de hill zou letten. Thisko begon toen 2 km recht door te rennen en toen 4 rechts. Hij kon de winkel om een of andere manier niet vinden maar hij geloofde zo in zijn moeder dat hij gewoon de instructies bleef volgen. Intussen kwam johnyjohny aan op de hill en nami werd spontaan geil *ughm* natuurlijk. Johny pakte zijn profijt en trouwde nami en werd king of the hill.
..
Aug 9, 2014 3:07 PM

Offline
Nov 2013
8743
Johny was niet vies van palen, maar pleegde toch zelfmoord toen ie erachter kwam dat nami shemale was. Nu claimde gait_man zich weer King of the Hill
''Every life is valuable, but only yourself could give it a meaning''
Aug 9, 2014 10:49 PM
Offline
Dec 2013
1332
Gaitman stikte in een broodje oogbal. Dat deed hij met zoveel kabaal dat Thisko de weg terug naar de hill kon vinden en weer King of the Hill werd.
Aug 15, 2014 1:49 PM

Offline
Nov 2012
9750
Johny werd helemaal gek. Hij begon zijn anus tegen thisko te wrijven en thisko rende natuurlijk weg als het mietje die hij is. Johny besloot zijn anus weer wat rust te geven door op de troon te wrijven. Hey! hij is weer king of the hill geworden.
..
Aug 23, 2014 8:32 AM
Offline
Dec 2013
1332
Door het vele wrijven kreeg johnyjohny blaren en kon niet meer op de troon zitten. Uiteindelijk stierf hij van uitdroging, omdat hij te veel anuszweet produceerde. De troon was zo ranzig van het anuszweet dat niemand ooit nog op de troon durfde te zitten.

Gait_man besloot om dan maar naar de wallen te gaan en overleed aan een soa.

VashXtrigun vond dat het tijd werd om Mars te koloniseren, bouwde een doe-het-zelf raket en vloog naar Mars. Daar aangekomen kwam hij er achter dat hij helemaal geen vrouwen had meegenomen, dus van het koloniseren kwam weinig terecht. Hij sleet de rest van zijn leven hard peinzend over alle foute die hij in zijn jeugd had gemaakt.

1mmartijnn1 besloot banketbakker te worden en maakte heerlijke chocoladekoekjes. Deze magische koekjes bleken echter al gepatenteerd door Leverus, die 1mmartijnn1 daarom voor de rechter sleepte. Dat was hem allemaal te veel gedoe en 1mmartijnn1 verdween plotseling en niemand heeft ooit meer wat van hem vernomen.

Wen294 ontmoette een zeer aantrekkelijke jonge dame. Hij deed zijn uiterste best om deze dame te versieren, maar zij speelde hard-to-get. Hij moest uiteindelijk zijn hele levensstijl veranderen om haar hart te veroveren. Nu had hij weliswaar de vrouw van zijn dromen, maar hij kon nooit meer zichzelf zijn. Daar werd hij zo depressief van dat hij besloot om zwaar deprimerende romans te schrijven. Niemand wilde echter deze zwaar deprimerende boeken lezen en daarom werd hij nog depressiever. Uiteindelijk was hij zo depressief dat hij besloot te gaan lopen en niet meer te stoppen. Toen hij toch best wel een eindje, maar eigenlijk helemaal niet zo ver gelopen had was hij uitgeput en plofte op de eerste de beste stoel neer die hij kon vinden. Het bleek de troon vol anuszweet te zijn en Wen294 stierf aan een infectie van anuscooties.

Thisko ging boeken schrijven over alle avonturen die hij had beleefd tijdens de strijd om de troon. Het werden allemaal best-sellers en hij werd de rijkste man ter wereld.
Aug 23, 2014 3:04 PM

Offline
Dec 2013
2141
En Leverus genoot echt van Thisko z'n boeken om de troon want tijdens het schrijven was Thisko vergeten de Hill te veroveren en Leverus was toen king of the hill.
Aug 28, 2014 3:09 AM
Offline
Dec 2013
1332
Niemand weet hoe Leverus van Thisko's boeken kon genieten, want zou hij kunnen lezen, dan had hij geweten dat de troon vol zat met dodelijk anuszweet. Het genot was dan ook van korte duur en ook Leverus ging ten onder.
Feb 27, 2016 8:56 AM

Offline
Dec 2009
2378
Aangezien Thisko niet de troon heeft geclaimed, ben ik nu King of the Hill, maar vervang de troon met een schone bar kruk. Ik ben King of the Hill.
Feb 27, 2016 9:50 AM
Offline
Dec 2013
1332
Ik vertel VashXTrigun over een topic dat was uitgestorven op het forum, maar dat topic bestaat helemaal niet. Terwijl de tweede Martijn eindeloos naar het topic zoekt, neem ik de barkruk in. Ik ben nu King of the Hill.
Feb 27, 2016 10:23 AM

Offline
Dec 2009
2378
Maar ik vond wel een andere verloren forum waar ik een tweede heuvel maakte en daar de koning van werd. Nu voer ik oorlog met Thisko zijn heuvel om zijn gebieden te veroveren en op te nemen in mijn koningrijk.

Ik stuur een assasin die thisko vergiftigd met bedorven karnemelk en door diarre sterft Thisko vervolgens waardoor ik de king van de Hill empire ben.
Jul 29, 2016 10:32 AM

Offline
Nov 2012
9750
Toen ik hoorde dat er ergens 2 heuvels waren ben ik snel komen kijken. Tot mijn grote verbazing zag ik dat er maar een heuvel was en de andere helemaal tot de grond toe gelijk gemaakt was. Volgens mij zag ik nog iemand verdrinken in diarree maar dat is bij zaak. Wat belangrijker is, door dat ik niet de 2 grote bulten kon zien waarvan ik dacht dat die er wel waren werd ik zo kwaad. Ja inderdaad ik werd spontaan super saiyen en blasted de dicht bijzijnde persoon die ik kon vinden naar verdoemenis met mijn final flash attack. Helaas voor Vash was hij dit keer de persoon. Daarna ben ik een met mijn hug pillow gaan uithuilen op de heuvel. IK ben king of the hill
..
Jul 29, 2016 11:33 AM
Offline
Dec 2013
1332
Ik stop deze topic terug in de vergetelheid, niemand is meer King of the Hill..
Jul 29, 2016 2:31 PM

Offline
Nov 2013
8743
Thisko said:
Ik stop deze topic terug in de vergetelheid, niemand is meer King of the Hill..
agreed
''Every life is valuable, but only yourself could give it a meaning''
Jul 31, 2016 3:23 AM

Offline
Nov 2012
9750
gait_man said:
Thisko said:
Ik stop deze topic terug in de vergetelheid, niemand is meer King of the Hill..
agreed
Houd at dan in dat ik de final king of the hill ben ;)
..
Mar 27, 2017 3:56 AM

Offline
Oct 2011
2294
Niet meer.
Mar 27, 2017 5:35 AM

Offline
Dec 2013
11900
rip in pepperonis.
Mar 9, 2018 2:40 PM

Offline
Dec 2008
1888
no one will notice this :3

Wieeeeeeee...
Mar 9, 2018 11:58 PM

Offline
Nov 2013
8743
You bet.... You bet
En nu *** van mijn berg af psy!
''Every life is valuable, but only yourself could give it a meaning''
Apr 6, 2018 8:18 AM

Offline
Dec 2009
2378
Stealth attack, weg is gait. "There can be only one" Ik ben de king.
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (4) « First ... « 2 3 [4]

More topics from this board

» [Game] Bikkeltopic! [03:00-05:00] - The End Is Near ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

PirateBunnii_exe - Feb 25, 2014

9157 by HikenAce078 »»
Mar 30, 6:51 PM

» Toekomst Anime Song of the Week. (tl;dr Vanaf nu op Discord) ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Maru-tan - Nov 3, 2017

253 by sandshark »»
Jan 7, 7:57 AM

» HAAMC Discord |Bijna Abunai hyppuu~ ( 1 2 )

Maru-tan - Mar 7, 2017

91 by Ardanaz »»
Aug 10, 2023 12:11 AM

Sticky: » Stel jezelf voor ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Chou-chan - Jun 28, 2010

5515 by konatsurogi »»
Feb 27, 2023 11:17 AM

» Anime die je laatst hebt completed. ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

morshuwarrior - Jan 24, 2014

4192 by Warskippy »»
Sep 27, 2022 1:30 PM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login