Forum Settings
Forums
New
Feb 11, 2021 3:01 PM
Nov 2019
10
rate from 1 to 10, and actually say a reason for the rating you give
Reply Disabled for Non-Club Members
Feb 11, 2021 3:09 PM
Apr 2020
7
2
sexi cool, ncie booba
Feb 11, 2021 3:11 PM
Dec 2018
6
Na minha opinião este anime extrapolou todas as minhas expectativas, esperava um heroi meio mau, mas bom, mas o que eu assito é um mito que destroi todas as convençoes de herói cagando se para o politicamente correto.
Tambem quero salientar o seu teor politico nestes dias de hoje, critica a nossa sociedade do ponto do violador, que tambem é uma vitima da sociedade que ridiculiza um ser humano tão doce mas tao violento.
Na cena em que ele viola a gaja de rosa, eu senti ali a violencia, a dor, especialmente quando ele da com o orgao flacido dele.
Por fim eu quero é que voces se fodam porque eu nao sei mais o que escrever!!!
Ricraf2001Feb 11, 2021 3:18 PM
Feb 11, 2021 3:14 PM
Apr 2020
7
Ricraf2001 said:
Na minha opinião este anime extrapolou todas as minhas expectativas, esperava um heroi meio mau, mas bom, mas o que eu assito é um mito que destroi todas as convensoes de herói cagando se para o politicamente correto.
Tambem quero salientar o seu teor politico nestes dias de hoje, critica a nossa sociedade do ponto do violador, que tambem é uma vitima da sociedade que ridiculiza um ser humano tão doce mas tao violento.
Na cena em que ele viola a gaja de rosa, eu senti ali a violencia, a dor, especialmente quando ele da com o orgao flacido dele.

cringe,
Feb 11, 2021 3:15 PM
Nov 2019
10
Ricraf2001 said:
Na minha opinião este anime extrapolou todas as minhas expectativas, esperava um heroi meio mau, mas bom, mas o que eu assito é um mito que destroi todas as convensoes de herói cagando se para o politicamente correto.

Feb 11, 2021 3:15 PM
Dec 2018
6
Boogiepoop said:
Ricraf2001 said:

cringe,
vai pro caralho se nao percebes de verdadeiras obras primas
Feb 11, 2021 3:16 PM
Apr 2020
2
So, I give the redo of healer a 3. Why? I know, it's bad. The philosophy of this anime is quite horrifying and disgusting, that is, it 's bad. I was aware of the plot in the first 4 episodes and it is very basic, the only thing that makes it unique is the rape time (which is the most shocking part) and the protagonist's past . Animation is acceptable, normally anime of this type would never have this acceptable budget level.
Plot: 2
Animation: 5
Feb 11, 2021 3:17 PM
Apr 2020
7
M4ch0M3n said:
So, I give the redo of healer a 3. Why? I know, it's bad. The philosophy of this anime is quite horrifying and disgusting, that is, it 's bad. I was aware of the plot in the first 4 episodes and it is very basic, the only thing that makes it unique is the rape time (which is the most shocking part) and the protagonist's past . Animation is acceptable, normally anime of this type would never have this acceptable budget level.
Plot: 2
Animation: 5

yes
Feb 12, 2021 2:59 AM
Jul 2020
3
I give 2 bc the plot is boring at times and it's always the same, every episode the guy gets a new toy to fuck. The good thing about that is that we get to see new booba.
It is an anime that makes you think bc if you put yourself in the shoes of the MC (Master Cock) you still don't understand wtf is he doing, so in that regard it makes ur gears work.

Also I like ass and they only show booba, so thats a downgrade for me.

I do admit I POGGED when we found out the last toy (I honestly could't care less about the name) was virgin, very LULW moment ngl.

The only reason I give 2 instead of 1 is bc I watch in 2x speed and then it turns into a fucking comedy.
Feb 12, 2021 5:13 AM
Apr 2020
7
rape pog
Reply Disabled for Non-Club Members

More topics from this board

» opinio about one piece

Ricraf2001 - Dec 11, 2022

0 by Ricraf2001 »»
Dec 11, 2022 2:59 PM

» who was in Paris?

ayylmao69420 - Jun 8, 2021

0 by ayylmao69420 »»
Jun 8, 2021 1:01 PM

» Dr. Stone: Stone Wars Ep 5 Reviews

ayylmao69420 - Feb 12, 2021

0 by ayylmao69420 »»
Feb 12, 2021 10:39 AM

» gate

Ricraf2001 - Feb 12, 2021

1 by Potat_101 »»
Feb 12, 2021 4:57 AM

» mamas

Ricraf2001 - Feb 11, 2021

6 by Potat_101 »»
Feb 11, 2021 2:53 PM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login