Arcobaleno FC's Comments

Pages (28) [1] 2 3 » ... Last »
little_csilla | Aug 21, 2012 11:46 PM
Would you like to affiliate with us ?? ~~~



[*url=http://myanimelist.net/clubs.php?cid=32895][*img]http://i45.tinypic.com/dqhylg.png[/img][/url]

lisen | Jul 17, 2012 2:20 AM
would you like to affiliate?


[*url=http://myanimelist.net/clubs.php?cid=24559][*img]http://i49.tinypic.com/29ztqg4.png[/img][/url]

GeniusOrLavops | Jun 27, 2012 2:50 AM

Please join in this club !!!!!!!

xXxMati-chanxXx | Aug 26, 2011 10:09 AM
Okay now I love KHR even more since the new arc. ~

xXxMati-chanxXx | Jun 6, 2011 6:49 AM
Welcome ~ :3

Juhaybel | Jun 5, 2011 2:17 PM
Joined :DDD
Awesome club *.*

Sivelin_Yu | Feb 27, 2011 12:34 PM
Fran is always so awesome. I wish he were an Arcobaleno instead of Viper. XD I find it is pity that all of them are still chibi, they are cute though. Ah, I don't want to wait until my fave Arcobaleno becomes adult again, because he is too hot XD

Panda-Spirit | Feb 25, 2011 5:39 PM
xD BAHAHA! Wow... that would be amazing... xD -wipes tears from laughter-

But still best thing in that show is Fran and Bel xD LOVE THEM <3

Sivelin_Yu | Feb 24, 2011 10:13 AM
or hibari as an arcobaleno XD

Panda-Spirit | Feb 23, 2011 4:10 PM
LMFAO OMG...!

Fran as an arc-- oh my god... thats just disturbing! But I <3 Fran he was my favorite character on that anime <3

Bahahaha! Imagine...
Byakuran, Xanxus, the REAL 7 funeral wraths, and Ryohei xD

We already saw Gokudera in ALMOST arcobaleno form xD

ReinhardVonMusel | Feb 23, 2011 3:43 PM
Skull isn't just funny, he gets to be pitiful oO
But their adult look rocks, I'm abdicating of his personality, though XD

Reborn is the only one arcobaleno I prefer as an infant *---*

LOL, Fran as an arcobaleno would... O.O

I'm afraid just by thinking of XANXUS as a infant LOOOOL

Panda-Spirit | Feb 23, 2011 2:45 PM
Of course! all the arcobaleno are cuter when their older...!!

but but but... LOL OHHH FON OKAY I see.. for some reason all that was going in my head was "Fran... fran... Fran.." xD
I understand now =D




Sivelin_Yu | Feb 23, 2011 10:01 AM
Don't insult Fon AND Skull like that XD
Skull is funny and Fon is cute.
Can you imagine how would Squalo look like if he were an Arcobaleno? ._."

I feel like I want Reborn to stay as chibi version somehow.
He's funny and always cosplays. How he teases everyone.
And I wanna see adult Colonello and Fon so badly >.>


Panda-Spirit | Feb 22, 2011 6:20 PM
Fon....? Who...? O.O

And Skull is SO ugly.. I was like OH GOD NO WONDER HE HIDES HIS FACE! xD

ReinhardVonMusel | Feb 22, 2011 4:05 PM
Fon's face is horrible, Skull is my fave punk haha

Let's Rock LOL

Panda-Spirit | Feb 22, 2011 3:52 PM
@Nayus -- Skulls face is horrific... thank god he wears the helmet!!!

ReinhardVonMusel | Feb 21, 2011 11:25 AM
They look like exactly like kids. It's a shounen-type anime.
Doesn't suit, look at Lambo. (Reborn is an exception because of his awesomeness :D

@Sivelin-chan
Skull's face rocks .-. It's a shame he always wears that ghastly helmet =/

Sivelin_Yu | Feb 21, 2011 11:03 AM
I find thay they looks exactly but their personalities are different XD
Arcobalenos should show themselve more often, I mean, it's always the same that the Vongola X do something like in Future ARC, Varia ARC and so.
Arcobaleno Trial arc wasn't enough. I want to see everyone in a battle. But there is one I want to know badly is, Luce. >.>

@ Nayus I find Skull looks weird like a girl because of his face XD
But he's funny to be bullied by Reborn(mostly) and Colonello.

ReinhardVonMusel | Feb 20, 2011 9:29 AM
Skull looks cool as an adult :D I like the adult version of his *-*

Fon isn't so similar to hibari .-.

Sivelin_Yu | Feb 20, 2011 9:20 AM
I wanna see all of them so badly when they were adult.
It is funny that Fong looks exactly like Hibari (but Fong's hair is long XD)
And I wonder that Skull as an adult is still a loser? XD

Pages (28) [1] 2 3 » ... Last »