Satoko Houjou Fanclub.'s Comments

Pages (8) [1] 2 3 » ... Last »
RenaPsychoKiller | Mar 24, 2015 10:42 AM
She's so underappreciated.

LastHeaven | Feb 14, 2015 9:47 AM
Satokooo!!!!

RenaPsychoKiller | Oct 28, 2011 11:27 PM
Since when do we have member cards, I wonder?

Anyhow, happy early Halloween desu~


Kasinika | Aug 4, 2011 5:51 AM
Hi^_^
Wanna affiliate?


RenaPsychoKiller | Jun 17, 2011 1:51 PM
Yeah. D: Satoshi's much worse than Satoko, but most people have the opposite opinion.

MadDogV2 | Jun 15, 2011 11:36 PM
Haters gonna hate

Fayto | Jun 15, 2011 2:15 PM
A lot of people don't like her, but I dunno why :I She's great, yeah.

Megaman_junior | Jun 15, 2011 2:11 PM
I just finished watching Higurashi and it was great!! Satoko is my favorite character! She's just so adorable!!! ^_^ All my friends really don't like her but I think she's the best thing ever!

RenaPsychoKiller | Mar 23, 2011 9:10 AM
Main pic changed.

RenaPsychoKiller | Dec 28, 2010 8:44 AM
Merry Xmas & Happy New Year desu~


RenaPsychoKiller | Dec 22, 2010 8:16 AM
Good job, Yandere.

sia79 | Dec 21, 2010 5:20 PM
It worked, I can see it perfectly
She looks adorable

Yandere | Dec 21, 2010 4:43 PM
Welcome and I tried to change the picture of Satoko to a Chibi Christmas-ish one of her I have, but due to lag, I am not really sure if it was uploaded properly, or will work. Hopefully!

RenaPsychoKiller | Dec 21, 2010 8:44 AM
Welcome.

Sereniama | Dec 16, 2010 10:58 PM
Satoko is better than anyother character in any Anime =-=

I'm serious, if she was a girl I'd would date, It would be Satoko.

I'M JOINING TO SHOW MY LOVE :D... Provided if she didn't layed any traps... Hmm... *smokes the area for any traps*

RenaPsychoKiller | Nov 2, 2010 11:30 AM
I recently took home another Satoko-chan figure, hauuu~

http://cgi.ebay.com/Takara-P-2-Higurashi-no-Naku-Koro-ni-Figure-Satoko-/330465414949?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4cf1460f25

I did not buy it on Ebay, I just used the link. :-P

RenaPsychoKiller | Jun 9, 2010 10:42 AM
Irasshai desu.

Fishcaek-Chan | Apr 26, 2010 5:59 PM
JOINING!!!>33333

RenaPsychoKiller | Mar 18, 2010 8:39 PM
Those poor unfortunate souls who betray Satoko-chan shall be sent to hell by Oyashiro-sama desu.

SoneAnna | Mar 18, 2010 8:31 PM
WTF? I'm sure they were 200 before. :-|

I second that wtf. :/

Pages (8) [1] 2 3 » ... Last »