I've been watching anime for 10 years {since 2011} ^^
You can leave comment or send friend request if you visit my profile
I accept random friend request :)
Started with Elfen Lied
500th Anime Kobayashi-san Chi no Maid Dragon 17.05.2021
600th Anime Mushoku Tensei: Isekai Ittara Honki Dasu Part 2 29.12.2021
tavsiye ettiklerinden birkaçı ptw'da idi yanlış hatırlamıyorsam, diğerlerine de şimdi bakacağım. ^^ ve evet yaoi severim fkjhsdfghasfkj özellikle eski olanlar, onların havası, çizimi bir başka oluyor ne yalan söyleyeyim. yeni yaoiler genellikle webtoon ağırlıklı olduğundan ne kadar güzel olsa da manga ile aynı hissi veremiyor pek bana.
dediğin olayların aynısını narutoyu izlerken farketmiştim. ne bitmez savaşlar vardı gerçekten birkaç bölüm atladığımda bile aynı yerdelerdi. hxh'nin bu durumu çok iyi dengelediğini düşünüyorum. böcek arcında bile hiç sıkılmadan izlemiştim. zaten oradaki tüm karakterler o kadar iyiydi ki... sadece killua ve hisoka bile yetiyor aslında :D bir de zoldyck ailesine deli oluyordum. keşke kendi animeleri falan olsa o kadar ilgi çekici ve mükemmel olmalarına rağmen sadece yan karakter olmaları anime tarihindeki en kötü şeylerden kesinlikle. böyle yazdıkça baştan izleyesim geldi :D hxh turuna çıkma zamanı sanırım, karakterleri de özledim baya. ;_;
ruroini kenshin'in serisi yerine ovalarını baya övmüşlerdi. o yüzden bende seri yerine onu izledim ilk :D dediğin gibi konusu ovasından farklıymış gerçekten, aklımda böyle kalmasını istiyorum o serinin :3 eski serilerden izlemek istediğim çok fazla anime var, mümkün olduğunca konusu ciddi olanlardan ilerlemeye çalışıyorum.
yu yu hakusho da izleme listemdeydi sanırım, onu da baya merak ediyordum. netflix'de olduğunu öğrenmem de iyi oldu :D puanı da baya yüksek aslında, ilerleyişinden mi sıkıldın çok? yoksa konusu mu baydı? çizimlerinin hxh gibi olması kötü bile olsa en az 4 vereceğimin habercisi gibi :D
o zamanlar izlediğimde bile pek sevdiğim söylenemezdi sanırım :D ama yine de konusu bakımından bir ayrıydı. banana fish'de çok sevdiğim animelerden ^^ çok büyük bir beklentiyle başlamamıştım ama baya etkilendiğim bir anime oldu. rurouni kenshin'i gördüm listende, harika bir animeydi o da. sadece ovasını izlememe rağmen baya bir sevmişrim, yılına göre çok üst bir seviyedeydi. keşke daha çok o tarz animeler çıkarsalar.
hisoka'yı ve onizuka'yı seven birini görmek sevindirici cidden, sevdiğimiz animeler de baya benziyor ^^ aynı şekilde elfen lied'da benim ilk izlediklerimdendi :)
Nakitai Watashi'yi izlemiştim biraz ghibli filmleri havası vardı.. Promare'e karşı biraz ön yargılı olabilirim çünkü yapımcısı olan trigger'ın yaptığı hiçbir animeyi sevemiyorum.. ilk başta bna'yı izlediğimde bana hitap etmiyor galiba tarzı derdim ama kill la kill izledikten sonra senaryosu, işleniş olarakta çok yetersiz olduğunu düşündüm.. açılışı iyi yapıyor ama devamını getiremiyorlar gibi. Umarım eğlenirsin. bazı animeleri ne yaparsam yapıyım sevemiyorum gintama'yı bile aylardır yavaş yavaş izliyorum berki severim diye ama olmadı henüz :/
Ama yine belli olmuyor Dorohedoro'yu ilk izlediğimde pek ciddiye alamamıştım kötü bir deneyim oldu.. aylar sonra ikinci bir şans verince çok mutlu oldum.. içinde ne cevherler varmış.. birde Uchuu Kyoudai'yı sormak istiyorum.. sen izleyeli ne kadar oldu bilmiyorum ama hatırladığın kadarıyla hikaye ağır mı veya konuyu diyaloglarla mı anlatıyor.. merak ettiğim seriler arasındaydı.. uzun diye başlayamadım bir türlü.
Tarzlarımız yakın olduğundan mıdır bilmem önerebileceğim çoğu animeyi izlemişsin biraz zorlandım... ama güzel birkaç tane önermeliyim..
Natsumeyi sevdiysen Mushishi'ye mutlaka göz atmalısın.. Natsume'nin biraz karanlık versiyonu.. duyguları dolu dolu hali diyebilirim.. 1 bölüm açarsın ve o gün sana vermek istediği duyguyu çok iyi bir şekilde verir.
Bir diğer önerim biraz iç ısıtan rahatlamalık bir seri 3-gatsu no lion.. her bölümü duygu yüklü kimi zaman hüzünlü kimi zaman mutlu.. o aile ortamı, sıcaklık, rahatlama hissi.. "wholesome ve heartwarming" kelimelerinin karşılığı gibi..
Rica ederim.. hmm uzun zamandır durarara plan to watch bölümümde duruyor da sence nasıl bir seri.. baccano'ya benzediğini söylüyorlar (onu izlerken diğer herkes kadar eğlenemedim) verdiğimiz puanlar biraz benziyor gibi.. sence şans vermeli miyim.
Kesinlikle dediğin gibi heyecanlı gidiyor her bölüm :) Bu bitince de eskilerden devam ederim uzun bir süre. Great Teacher Onizuka'da izlenilmesi gereken bilindik serilerden. Favorilere de aldığına göre tavsiye edersin sanırım? :)
All Comments (302) Comments
Yakın zamanda bir youtube kanalı ve bir discord sunucusu açtık. Sonbahar sezonu hakkında konuştuğumuz bu videoyu izliyip beğenirsen abona olursan ve Discord sunucumuza gelip selam verirsen çok memnun olurum ^^.
dediğin olayların aynısını narutoyu izlerken farketmiştim. ne bitmez savaşlar vardı gerçekten birkaç bölüm atladığımda bile aynı yerdelerdi. hxh'nin bu durumu çok iyi dengelediğini düşünüyorum. böcek arcında bile hiç sıkılmadan izlemiştim. zaten oradaki tüm karakterler o kadar iyiydi ki... sadece killua ve hisoka bile yetiyor aslında :D bir de zoldyck ailesine deli oluyordum. keşke kendi animeleri falan olsa o kadar ilgi çekici ve mükemmel olmalarına rağmen sadece yan karakter olmaları anime tarihindeki en kötü şeylerden kesinlikle. böyle yazdıkça baştan izleyesim geldi :D hxh turuna çıkma zamanı sanırım, karakterleri de özledim baya. ;_;
yu yu hakusho da izleme listemdeydi sanırım, onu da baya merak ediyordum. netflix'de olduğunu öğrenmem de iyi oldu :D puanı da baya yüksek aslında, ilerleyişinden mi sıkıldın çok? yoksa konusu mu baydı? çizimlerinin hxh gibi olması kötü bile olsa en az 4 vereceğimin habercisi gibi :D
Ama yine belli olmuyor Dorohedoro'yu ilk izlediğimde pek ciddiye alamamıştım kötü bir deneyim oldu.. aylar sonra ikinci bir şans verince çok mutlu oldum.. içinde ne cevherler varmış.. birde Uchuu Kyoudai'yı sormak istiyorum.. sen izleyeli ne kadar oldu bilmiyorum ama hatırladığın kadarıyla hikaye ağır mı veya konuyu diyaloglarla mı anlatıyor.. merak ettiğim seriler arasındaydı.. uzun diye başlayamadım bir türlü.
Natsumeyi sevdiysen Mushishi'ye mutlaka göz atmalısın.. Natsume'nin biraz karanlık versiyonu.. duyguları dolu dolu hali diyebilirim.. 1 bölüm açarsın ve o gün sana vermek istediği duyguyu çok iyi bir şekilde verir.
Bir diğer önerim biraz iç ısıtan rahatlamalık bir seri 3-gatsu no lion.. her bölümü duygu yüklü kimi zaman hüzünlü kimi zaman mutlu.. o aile ortamı, sıcaklık, rahatlama hissi.. "wholesome ve heartwarming" kelimelerinin karşılığı gibi..
Kusura bakma cook gec yaıyorum.
Ev korkunc halde su an iki haftadır tadilat var ve hala bitmedi...
Toplam katılımcı sayısı: 93