rainasu's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 154.7
Mean Score: 6.75
  • Total Entries886
  • Rewatched0
  • Episodes9,357
Anime History Last Anime Updates
Hunter x Hunter (2011)
Hunter x Hunter (2011)
5 hours ago
Watching 9/148 · Scored 5
Cowboy Bebop
Cowboy Bebop
8 hours ago
Watching 1/26 · Scored 5
Senkou no Night Raid
Senkou no Night Raid
11 hours ago
Completed 13/13 · Scored 7
Manga Stats
Days: 16.3
Mean Score: 7.17
  • Total Entries117
  • Reread0
  • Chapters2,925
  • Volumes240
Manga History Last Manga Updates
Tokyo Ghoul:re
Tokyo Ghoul:re
Yesterday, 9:05 AM
Reading 78/? · Scored 10
Bleach
Bleach
May 26, 5:31 AM
Reading 675/? · Scored 7
Fairy Tail
Fairy Tail
May 23, 4:18 PM
Reading 486/? · Scored 9

Favorites

All Comments (52) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
LuciferLooi 4 hours ago
OMFG again! Why does senpai's reply always so fast and long? Damn!

So, how does it feel to wait for one's reply for one week, yandere-senpai? Haha......emm...... senpai? I'm so sorry! Please show mercy on me! N-No! Don't kill me please! AHHHHHH~

My, tsunderes are not really my cup of tea either. Sometimes they are just too cliche that they annoy me. But I'm still OK with certain tsunderes like Misaka Mikoto or Makise Kurisu. Baka?

Haha, Charlotte, I'm sure you heard it before, but I also think it was rushed, first episode was actually pretty awesome, it got good first impression from me, but then it was kind of boring, then it just boom! Plot twist came out of nowhere! Overall, it still good I guess, I still give a 7/10 score for it. And when you mentioned psychopath, you mean Yuu from Charlotte right? LOL, he''s not really crazy, he's just desperately trying to be one...

Hey, our mean scores are pretty much the same, only a 0.05 difference I guess. Yes, some people do tend to give all animes a higher score. One of my friends got a mean score of 8 and above LOL. I have no idea how he loved all of those cliche boring harem ecchi action stuff, you know? Those are pretty shit. Usually I only give them a 3 or 4.

But then again, I haven't watch that much animes so my currently lowest score for an anime is 2. And it is Isuca. Oh damn, that one was truly a piece of art. Sometimes I wonder why I watch stuff like that. Yet once I started an anime, I have to finish it. This is probably due to my perfectionist personality, or am I just being masochistic? I never drop any show once I start, worse come to it I'll only hold on to it.

Oh I'm sorry... but well for a guy who never work and earn money for himself, I'm still consider even 10k yen to be quite expensive. It's around 300 or above for Malaysia Ringgit so yeah... Man, that Kaneki was fucking cool, but 44k yen... I don't know, man...

Well, those characters will be on Myanimelist as long as there is manga adaptations :3 Nagito is well... quite a complicated character... He is also a Ultimate Lucky Student, just like Makoto Naegi from DR1, and he desires hope more than anyone else. But his ideal of hope is twisted, he believes that hope will only be born from despair, well let's just say that he wants those killings to happen so that he can witness all those ultimate student overcome the despair with hope... Anyway, he's messed up, but at the same time he's brilliant enough to help and contribute to the class trials, since that's no Ultimate Detective in DR2, he is the one who often lead others towards the truth. And what's more, the case involved him was just... OMG!!!!!!!

Hahaha, Kirito, god! I personally hate him too! Lol, SAO hater confirmed? Well, I don't like it either. Hahaha Tatsuya-oniisama is also OP alright. Damn you remind me I haven't finish this anime yet, I probably hold it because incest I guess? Don't know if it actually got incest or not, but the female mc keep saying oniisama make me cringe so hard instead of tsunderes LOL.

Well nothing to say for mainstream animes. People like them for a reason and I mostly do agree, except SAO of course. But I do like my underrated animes too XD. By the way, I noticed you start watching Hunter x Hunter, hey I'm always watching it you know, since it got quite a big fanbase and get many high praises. Gonna study why it is described as a masterpiece, so far I watched 36 eps or something, it was good but at times it was a bit bored. Sometimes I watch action shounen animes for those action scenes, you know? Fate series, K series... that pretty badass fight scenes... just pleased our eyes so much! While so far HxH only has 1 fight scene I consider pretty cool and it is around ep35-36. But I heard many good stuffs about later arcs so yeah...

Wow, Okay. Either. I don't really have a preference. Except homo stuff. LOL. Finally found one thing different about our tastes. Male x male shippings are a bit too much to me. But since you have some dirty dark secrets huhuhu... I don't know if I want to know it, I may not be able to accept the truth behind your reasons...

So, I do prefer yanderes over other dere types. So feel free to be one, senpai. Yandere is love, yandere is life. But female yanderes are better, male yanderes feel a bit weird for me. Spoiler? Even fall in love for a yandere girl in DR2. More good yandere girls are always welcome XD.
Gokucchi 10 hours ago
Yeah, when i read about dere types, there were so much i didn't even know exist. xD Well every tsundere is good in the end, but there are dere types that you just want tsundere to be best, yangire for example. :O

Agree, but the most hype is 2017 right? (^▽^) I know right haha, it's never too much when it comes to Kuroko. ^^ That last scene of Makishima left me so much feels, he was my favorite, with Akane and Kougami, but overall i really like the story. Whadya think of Kirito from 2nd season? Because it's long or? Well, i know how you feel, i was the same, you just need time to think about it. :3

Sport animes can always come between to relax. Animation looks cool, so i hope the story follows. HxH is da best, it's so good, i can recommend you to start now, i mean it's on my top 1 on MAL haha. Battles are top notch, and characters are just epic, if you like psycho characters, then it's for you. :3

Hm...when you think about it, i don't really know, but who cares it's Simon's sushi we're talking about. :3 Haha, IZAYAAAAAAAAAAAAAAA never to much. (^▽^)/ His memes are just too powerful to behold.

Yeah, 'tho i really liked first two seasons, so i expect no less. :3

Yeah, didn't see King Kong in a while haha. Same here, love it really, 'tho i can understand Eren, but he's stubborn to much, but oh well, Levi and Hanji are just so bae. :3 Mikasa also, she's typical yandere if you pick a fight with Eren right? (^▽^)

Well am following 5 animes now, so it's no problem, you can always start all of them, it will take your time, but you won't regret atleast. ^^ That's my next anime, so gonna tell you what i think. ^^
Gokucchi May 26, 5:06 AM
There are tons of dere types, don't know them all, am fine with main ones, but tsunderes are sometimes cool imo, you atleast like Taiga from Toradora? :3

Well September is gonna come fast so. The thing am most hyped for is Vorpal Swords, just imagine them playing again, 'tho am also hyped for their enemy team, since they're really strong aslo. :O Psycho Pass is love, Psycho Pass is life, literally haha. So cool anime, and that Makishima last scene was so emotional. *^* Start is as soon as possible if you like Kurobasu this much, no regrets! ^^

Same here, 'tho i watched Inazume Eleven, but didn't know it was anime in that day. Sport animes are not my main priority now, so leaving it for later. :3 Inazuma is fantasy soccer, so no more screaming hissatsu or stuff, 'tho i would like to see Zone in DAYS...eh...dreams T^T.. xD I think i told you everything about HxH, just gonna say it's so worth, i don't think you're gonna regret something awesome as this.

It's literally more popular than Metal Gear memes haha, well it's Izaya we're talking about, world's best troller haha. And same here haha, i wanna visit russian sushi btw. :3

There are tons of manga spinoffs of K, so maybe it's related to that, but not sure 'tho.

And King Kong vs. Godzilla will be in 2022, when SnK S3 appears haha. 'tho JoJo is really good, story and characters, it's weird in the beginning, but you're gonna like it am sure. ^^ Am gonna watch Assassination Classroom now! ^^
Toshiru May 23, 7:16 AM
Ah, I see) well, I don't really mind anyway :) nice to meet you :)
Toshiru May 23, 6:33 AM
Hey!
Any specisific reason for adding me as friend?)
Gokucchi May 23, 3:15 AM
Yeah, 'tho it's kinda interesting when you see them appear. :3 Yeah, atleast Kuuderes aren't always angry for no reason..:3

First movie is coming on 9th September if i recalled correctly, and it's followed by others in next months to come, but the extra is coming in 2017, that's where the main show begins, and Vorpal Sword will come. *^* Yeah, I.G. has really cool animation, and story is top notch, i mean Psycho Pass is masterpiece by them. :3 I know right, just like Kagami vs. Aomine, Tobio vs. Oikawa so... :3

Didn't try it, so don't know much, but i like Prince of Tennis more. Haha, is that even possible with only 2 seasons? There is no much soccer animes lately, so hyped for DAYS, can't wait to see something besides Inazuma Eleven haha. :3 Well they said the same for HxH, childish and stuff, but it's one of the best shounens ever so...and you can decide Inazuma based on first epizode. ^^ Well...>.>...that's the case in Inazuma Eleven in the beginning haha, so it happens..not quite surprised haha. (─‿‿─)

Yeah, hahaha, 'tho he will return and the circle of memes will engulf Ikuebukuro haha. :3

Well i think season 3 will be more of a backstories or something, since season 2 ended without cliffhangers, story is finished, so well. :3

Godzilla movies in 2020 will air before JoJo haha, but it's really popular, i just finished first season, and as you can i have in top 10 haha. :3
Animation may seem weird in the beginning, but you're gonna get used to it. (─‿‿─) If you ever plan on watching it tell me whadya think. :3



LuciferLooi May 22, 10:01 AM
OMFG! TOO LATE! T-T It's not like I'm care about senpai's feeling or anything, but I still want to apologize to senpai probably. But it's not like I want senpai to forgive me or anything, don't m-misunderstand, huh!

A-anyway, I totally just messing around since you feel so passionate about tsundere haha. And yes, I do notice you rate a 5 for almost all ongoing animes. I also always change their scores when it's ongoing, if it turns out well, increase the score and vice versa. But I do think first impression is important too, so yeah I put 7 as initial score for promising animes, 8 for animes that are actually enjoyable, and 6 or below for typical cliche bad animes. As much as we didn't like tsunderes, most of them are actually the main heroines lol. Well I do think there are some fine decent tsunderes out there, so I use did not like instead of hate XD.

Emm... so do you mean your Accelerator figure is priced 44k yen? Well... it's fucking expensive for me! It's not what I expected, almost x5 to my initial thought of its price. Maybe it's a limited edition? I don't know... I definitely can't effort it...

It's a shame if you can't play DR2. It indeed took tons of my precious time to finish it, but I do think it's worth my time, just like how you think your figure is worth that price LOL. In any case, I still recommend you to read DR2 spoilers before watching DR3 because it's related. Characters in DR2 is more interesting than DR1, and Nagito is definitely the most interesting of them all. In a nutshell, psychotic + smart = Nagito. He's pretty cool, gonna consider putting him to my favorite XD.

I do agree there some mainstream animes are just so overrated, SAO haha. Not a hater but I don't like it as much as other lovers :P. Senpai... don't be sad... you can always recommend me some good underrated animes, I be sure to watch them! (though I did not specify when will I start or finish it :P) Really haven't got many time to watch animes these days, damn LIFE! And GAMES!

Let's ask a weirder question to senpai, do you enjoy big tits or flat chests? It's not like I concern about senpai's preference or anything, and it's not like I want to know more about senpai, it's definitely not like I like senpai or anything! Don't misunderstand! Don't laugh! BAKA BAKA BAKA!!!
Gokucchi May 22, 1:25 AM
Yeah, they are, but too much yanderes sometimes is creepy haha. 'tho Kuuderes are different matter. :3


That movie was a smart move by them, gives mainstream fans hope for something else besides movies, the urge to wait is gonna keep Kurobasu's popularity in check, gotta say am in the same position as them so i can tell. Same here, the ending was nice, the Full Zone scene was epic. Well HQ and KnB were made by the same studio, and the concept is kinda same, they both lose in their first tournament if you remember? :3

Oya, how's Ace of Diamond? Am planning both of them, but am hyped for JoJo now. :3 Have you heard of Battery and DAYS now? Well, if they're gonna lose every game it wouldn't be much fun right? (─‿‿─) Yeah, 'cause of some incident it was even in the finals, but i really like the concept of anime, kinda childish but oh well...it airied on Cartoon Network like Naruto did. Haha, well don't know if that will ever happen', but it would be cool to see their reaction and resolve after the match. :3

Hahaha yeah, 'tho Drrr without Izaya is just not Drrr anymore haha, can't wait for his return. :3 Indeed, am satisfied with the end, and that's much about it. :3

Alright, 'tho it's not long so you can watch it anytime, it's 26 episode in total so. :3

Well JoJo has 8 books, and they're gonna adapt all of them, Diamond is Unbreakable is 4th book, so you can imagine later. :3 I finished 1st season, and am gonna add to favorites, i can recommend you to see it, 'tho animation may seem weird in the beginning, but you're gonna get used to it soon. :3
Gokucchi May 21, 4:00 AM
Oh, so that's why haha, 'tho i like kinda yanderes, they're cute haha. :3 But not someone you should mess with. (─‿‿─)

Agree, but if you force something new, it will lose popularity, but Kurobasu needs more, so FORCE! mangaka to make more. :3 Agree, Haikyuu manga is still airing, and 3rd season is in works, so, it's gonna be good. Don't know much since i didn't see many sport animes, beside Inazuma Eleven, but in Inazuma they kinda lose the finals if that helps, 'tho you should try Prince of Tennis, heard it was good. Well Kurobasu had his falling with Seirin, but eventually they won in the end, but it was soooo cooool! *^* Well when it comes to playing i get serious like Kageyama, losing is off the case, she wants to have fun, we don't get along in sport haha. xD

You don't even need to put izaya memes, just type Izaya and everything will be clear for you haha. 'tho indeed it wasn't a cliffhanger in the end, 'tho it was kinda sad for Black but oh well.. :3

Yeah, characters are really nice, didn't hate anyone, so you should consider giving it a second chance? :P

Yeah, surnames here usually end with -ch. Haha it's really nice, JoJo and Dio, 'tho you're gonna see that scene in the very beginning. ^^
mikachu May 20, 7:43 AM
no wonder you're a fan of Tanaka-kun :D lemme be your Oota *winks winks* ;)
mikachu May 20, 6:35 AM
mikachu May 20, 5:53 AM
people find it entertaining when they can read all your favorite male and female characters, anime openings and endings and other stuff, they usually ask me for my rating system and seasonal anime shows I'm watching, which is something you can't find on my profile yet, my profile should look like this one someday: http://myanimelist.net/profile/exo_x
mikachu May 20, 5:40 AM
you're talking about my boring profile? well, you got more info on your profile, I still have to work on mine, so people can get to know me ._.
Gokucchi May 18, 6:28 AM
Oh, yeah he's more of a tsundere type, but oh well. xD

Yeah, but everything has to end one day right? 'tho there is KnB movies, so let's not lose hope just yet. Haikyuu also, 'tho Haikyuu is still developing so it won't present any problem i think, 'tho like you said, they're gonna win eventually haha. :3 Well...i sad something to one girl, and she smacked the ball in my ... nest...>.>...my fault in the end..

Yeah, thx Izaya i finally understand the meaning of it haha, 'tho it's really true, i would just be so amazed by her haha. :3 I mean just type "izaya memes" and you'll understand. xD Yeah, it's sad there is no 2nd season, but Leonardo Watch is badass MC! *^*

It's nice, you'll like it i think, but you don't like anyone? Why's that? xD Just gotta make it end, atleast by force haha (─‿‿─)

It's kinda cool, since that surname she got is usual in my country so haha xD After JoJo it's on my list so, going got it! :3
Gokucchi May 17, 3:55 AM
Yeah, 'tho i kinda love all the Generation of Miracles, but i choose Mido, 'tho there is no one i basically hate there haha. ┐( ̄∀ ̄)┌

Like you said, 'tho am gonna miss it since it's over, but i would so love to see them going to nationals, the same as Karasuno in Haikyuu, but looks like mangaka ran out of materials haha. xD Trust me season 2 is more intense and lot better, since you're gonna see some epic plays, and Oikawa will get tons of screen time. :3 'tho i got hit on volleyball match today in my Johnsons' nest...>.>"..

Yeah, 'tho probably, assuming me, am gonna use them haha, yeah, 'tho i've seen Celtys' helmet. :O So epic, i just wanted to go and say hi, how's Shinra doing hahaha. (─‿‿─) Haha, they're appearing everywhere, 'tho you can see even SAO and Iregular in Durarara. xD 'tho Kekkai Sensen was epic, that Leos' eyes.. :3

Well, it's kinda confusing, but it's really good, especially in the end of season 2, am gonna asure you, K 7 S is gonna be epic. There will be Mikoto again i think. :3

Same case here haha, well it all comes to that we won't ever finish our list.. xD Well...

Since am still to watch Ansatsu, don't know much about them, is there some girl named Jelavic or something like that? :O