19 Tian 334
19th End Century Memorandum 13
30 Days With You 8
A Capable Maid 39
A Man of Virtue 25
A Nonsense Relationship 5
A Shoulder to Cry On 2
A Strange Life 43
A Tyrant's First Love 35
A Witch’s Hopeless Wish 3
Actually, I Was the Real One 35
Amina of the Lamp 28
An Lian 30
Angel Buddy 16
Angel Love 13
Bagjwi Sayug 47
Beatrice 31
Behind the Desks 20
Beware of the Brothers! 45
Beware the Villainess! 6
Blood Bank 2
Blood Type Love 49
Bromance 37
Cat’s Bride 17
Cherry Blossoms After Winter 57
Charlotte Has Five Disciples 14
Cover Up 6
Crash Into Me 5
Cry for Me 88
Dear Door 23
Detain 5
Devil Number 4 3
Doctor Elise: The Royal Lady with the Lamp 97
Ebony 15
Elskar 10
Empress of Another World 9
Escape Into Oblivion 1
Even If You Don't Love Me 17
Everything Was a Mistake 29
False Confession 13
Fluttering Feelings 40
Fools 23
From Points of Three 26
Give Me a Flower, and I'll Give You All of Me 21
Greeting You Strangely 6
Hand in Hand 18
Hell&Heaven Roman Company 29
Hugo 5
I Belong to House Castiello 60
If You Hate Me So 32
I Stan the Prince 38
I Was Tricked into this Fake Marriage! 28
I’ve Become the Villainous Empress of a Novel 21
Imperfect Pervert 17
Incidentally Living Together 18
Inso's Law 81
Iris: The Lady and Her Smartphone 35
I Tamed a Tyrant and Ran Away 20
I Woke Up as the Ugly Duckling 12
It Looks Like I've Fallen Into the World of a Reverse Harem Game 20
It's My First Love 60
Just Leave Me Be 40
K's Secret 41
Kiss Me, Liar 18
Lack of Love 26
Lady Baby 42
Lady Beast 19
Lady to Queen 24
Lamia Orphe Is Dead 4
Lang Jun Bu Ke Yi 10
Legs That Won't Walk 1
Light and Shadow 45
Living as an Emperor’s Fiancée 7
Love at First Sight 6
Love Is An Illusion 72
Love or Hate 33
Love Restriction Zone 8
Love Shuttle Part 2 2
Lover Boy 38
Lucia 55
Madman Combo 6
Mania 3
Make Me Sweat 6
Meeting Him 7
Moonlight Howling 24
Mr. 100% Perfect 1
My Fair Footman 2
My One and Only Cat 14
My Sister Picked Up the Male Lead 3
My Suha 1
One the Emperor’s Lap 22
One Way Crush 14
PAID 16
Painter of the Night Part 2 1
Peach Love 6
Penthouse XXX 23
Pian Pian 14
Positively Yours 31
Priscilla's Marriage Proposal 1
Private Lessons 12
Psycho 11
Red Candy 8
Remarried Empress 24
Restless 3
Revenge Wedding 4
Room to Room 21
Save Me 11
Seduce the Villain's Father 50
See You at the Crosswalk 1
Seven Days of Lust: Omegaverse Anthology 5
Shadow Queen 31
She May Not Be Cute 15
Similar Terms 1
Siren's Song 15
Sit, Wait, Kiss 10
Someone Else's BL Comic 12
Stay Awake All Night 9
Stop at the Red Light 9
Sultan's Love 7
Sun's Blood 16
Survive as the Hero’s Wife 54
Surviving as a Maid 28
The Archmage’s Daughter 11
The Beast Must Die 50
The Boss Is Too Much!!! 4
The Duchess’ 50 Tea Recipes 13
The Emperor's Companion 15
The Evil Sorceress Plans to Survive! 3
The Flowers Dance and the Wind Sings 6
The Girl and the Beast (2020) 21
The Golden Haired Elementalist 3
The Good Teacher 13
The Immortal Girl and Her Contact with the Hundred Demons 6
The Maid and the Vampire Specials 1
The New Employee 3
The Priest's Chart 30
The Readymade Queen 14
The Soulless Duchess 34
The Villain’s Savior 41
The Villainess Lives Twice 33
The Villainess Turns the Hourglass 45
The Youngest Princess 2
Their Circumstances 5
This Girl is a Little Wild 50
Tian mei de yao hen Season 3 52
Trap City 12
Unbending Flower 6
Under the Oak Tree 16
Unromantic 7
Viewfinder 42
Villainess in Love 29
Virtues of the Villainess 3
Wanzhang Guanmang Buji Ni 153
Warehouse 23
Wendy the Florist 8
What It Takes to be a Villainess 92
When Shin Needs Cheese 15
When a Yakuza Falls in Love 18
When the Evil Girl Loves 38
Why are you doing this duke? 48
Wish Me Love 18
Yeon Lok Heun 20
Yours to Claim 9
Zongcai Zai Shang 264
Hi Real Joshi, Yagai de Yajuu ni Osowareru. 6
Sensei ni wa Kanawanai 7
Kiss wa Tsugai ni Hizamazuku 3
Alpha no Hanayome: Kyoumei Renjou 5
Biribiri Yankee Hamerarete Masu 4
Otona no Omocha, Bosshuu Sarechatta!: Tsukaikate Oshiete Yaru yo 37
Nonke no Ore ga, Shinyuu no Mae de Ukkari Tacchaimashite. 8
Never Days 1
Oshiego wa Hatsujou Shita Osu: Sensei no Kurikuri Ijiranaide Kudasai 4
Present wa Santa-san de Onegaishimasu! 1
Shasei Kanri Dou Deshou 1
Oni Joushi wa Suit wo Nuide mo Kyouboudeshita 7
Kiss de Fusaide, Bare naide. 3
Completed:
Addiction 52
A Guy Like You 85
A Thousand Cranes 38
BJ Alex 83
Circle 102
Devil President Please Let Go 111
Drip, Drip 15
Eunsoo's Good Day 6
Hogu Hagyeongsu 70
Goja Dang! 3
I'm Yours, Blood and Soul 24
Keep Holding On 10
Love in a Rush 43
Love Shuttle 36
Make Me Bark 35
Painter of the Night 44
Royal Servant 70
Saving the Villain Who was Abandoned by the Female Lead 1
Shall We Go Surfing? 4
Stalker's Game 42
So I Married An Anti-Fan 86
The Baby Raising a Devil 1
The Maid and the Vampire 51
Tian mei de yao hen Season 1 70
Tian mei de yao hen Season 2 58
Unfather 39
Virus 20
Walk on Water 64
Window to Window 41
Ben Kaneki nin quinx takımın da kalması istiyorum ama hafızası gelirse ne yapacağını da merak ediyorum. Tepki mi gösterecek yada ccg kalmaya devam mı edecek.
Diaboik Lovers yeni sezonu başladı. Ben deki Subaru fanlıgı tekrar boy gösterdi ama seri olduğu gibi devam edecektir. Mukami kardeşler nedense pek ilgimi çekmedi.
Sanki Kaneki Haise olduktan sonra daha mutlu oldu :) Kaneki yani kendi olduğu zaman hep acı çekiyor ve mutsuzdu şimdi Haise çok iyi gözüküyor. Hata re de bayan kılığına girdiklerinde Haise yani Kaneki tanıyan eski aogiri üyesi de bu konu ilgili birşeyler söylemişti. Gerçi anteiku herkesi hatırlamasını istiyorum.
Tokyo Ghoul re favorin de görmekteyim :) Bu yeni seri ilk seri den çok daha güzel dimi :) Kaneki nin Sasaki halini çok sevdim :) Genelde pek Kaneki sevmem ama Sasaki hali çok iyi geldi :)
Anime deki aranıyor posterlerin de Meliodas büyük hali gözüküyor ama onlar tabi benzetme resmi gibi bir şey sen mangasını takip ediyor musun acaba manga hiç çıktı mı :)
Hawk bazen komik de gereksiz konuşmaları diğer karakterler seriye eklenince sanki azaldı :) Meliodas adult versiyon halini de merak etmiyor değilim :) Anime ile birlikte mangası bence epey hayran kitlesi edindi :)
Elizabeth ile Asseylum ikisinide hoşlar ama benim favori prensesim To love Ru dan Momo :) Nanatsu güzel hoş seri ve puanın bu kadar yüksek olduğunu bilmiyordum da bazen şu Hawk çok boş konuşuyor ya :) Acaba benim gibi Hawk bu yönünü sevmeyen var mı merak ettim :)
Ben de sadece çok sevdiğim serilerin böyle chibi versiyonlu şeyleri izlerim :) Shingeki no Kyojin pek ilgi alanıma girmediğin için büyük ihtimal izlemem ama senden nasıl olduğuna dair yorum beklerim :)
Nanatsu no Taizai başladım :) İlk iki bölüm ilgini yorumun hoş eğlenceli ve seri deki hime ile Aldnoah daki Asseylum-hime seiyuuların aynı olması da ayrı bir hoş olmuş :) Karakterleri de baya benziyor izlemeye devam bakalım :)
All Comments (154) Comments
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdgV9RsPHo82F1665fqD7ncnpI_W6HdcL5lRLRdatXGJZnIgA/viewform
✴.·´¯`·.·★ 🎀𝓓𝓸ğ𝓾𝓶 𝓖ü𝓷ü𝓷 𝓚𝓾𝓽𝓵𝓾 𝓞𝓵𝓼𝓾𝓷!!!🎀 ★·.·`¯´·.✴
Diaboik Lovers yeni sezonu başladı. Ben deki Subaru fanlıgı tekrar boy gösterdi ama seri olduğu gibi devam edecektir. Mukami kardeşler nedense pek ilgimi çekmedi.
Sanki Kaneki Haise olduktan sonra daha mutlu oldu :) Kaneki yani kendi olduğu zaman hep acı çekiyor ve mutsuzdu şimdi Haise çok iyi gözüküyor. Hata re de bayan kılığına girdiklerinde Haise yani Kaneki tanıyan eski aogiri üyesi de bu konu ilgili birşeyler söylemişti. Gerçi anteiku herkesi hatırlamasını istiyorum.
iyiyim *-* sen nasılsın
Nanatsu no Taizai başladım :) İlk iki bölüm ilgini yorumun hoş eğlenceli ve seri deki hime ile Aldnoah daki Asseylum-hime seiyuuların aynı olması da ayrı bir hoş olmuş :) Karakterleri de baya benziyor izlemeye devam bakalım :)