Hahah, mogu da pogađam sa kime si vodio polemiku, pošalji joj poljubac ;D U principu, nalik tebi, okrenula sam se kraćim serijama i anime filmovima, nedostatak vremena čini svoje pa ono malo slobodnog što nakupim gledam da potrošim kvalitetnije. Eto, zaražena sam Doctor Who sindromom, nalik našoj Lady Mariann, a što se animea tiče, upravo završih Darker than black, jako dobra SF serija. Taman kad sam ovde da ponovo updateujem listu :) Da, razumem te šta kažeš za nasilje, zatrpani smo njime sa svih strana, ne možeš decu baš držati pod staklenim zvonom :/
Î meni je prelep! Uopšte mi nije smetala naglašena tabačina kad je sve urađeno sa ukusom i lepo upakovano sa dobrom pričom i dovoljnom dozom emocija :) A muzika je zaista...epic :) Zato ja moram ponovo da skidam Ghost in... Nisam ga odgledala do kraja. Pozdravi klince! :*
Bio sam skeptičan ali na kraju je sve ispalo superiška, ostaje ocena 10 :) Istina, prvi mi je i dalje bolji ali opet, baš je kul kraj i emo i sve. Zadovoljan sam skroz ^^
hogare, rekao si: ''aaaaaa... prrrrljava prrrevara... edwarda priča ista glumica koja i hitsugayu! '' ali pazi ovo: ista glumica prica i glavnog lika iliti glavnu, u muzickom anime NANA O_o aaaaaaa... ona je svudaaaaaaaa...
All Comments (27) Comments
Drago mi je, sta ima? ^^