Greetings ShirinShenn, I recently gave you an invite to a seasonal club called the Anime Guild.
But I do also like to interact with the people I'm looking to bring into the club.
The club consists of a lot of different seasonal activities from Power Rankings to OP/ED Comps to Seasonal Cards.
We also have an active Discord Server as well as annual events throughout the year ^.^.
*If the invite doesn't go through just message me about it*
So I see the most recent show in your favorites in from 2014, anything you watched in recent years that could bounce out a few in the top 10?
O.. Wcale nie dziwię się, kilka nieprzespanych nocy One Piece jak dla mnie naj naj lepsze Anime. I Luffy i jego okrzyki hmm.. Zawsze po bitwie maja imprezie bawili się w najlepsze To mnie rozwala ;D
Jaki ładny kotek, sam mam 3 w domu xD
duży plus :)
Hej. One Piece, FAB i D.Gray-man w ulubionych. Milutko <3 ... to było moje pierwsze anime i oglądałam je z fascynacją :) D.Gray-man (manga) musze sie za to zabrac. pozdrawiam cieplutko :)
whoa..7-8 lol xD ja kiedyś też oglądałam więcej... ale w tygodniu nie aż tyle..miałąm raczej takie napady całodniowe..czy np bez spania w tygodniu do rana ale to co jakiś czas xD
ale macie super listę nowych anime do obejrzenie ^_^ kyaaa
widziałam też Natsume Yuujinchou . Jeśli Ci się spodoba, to polecam Mushishi... niemalże identyczne.. choć Mushishi mnie bardzie uwiodło klimatem *_* ... ogólnie..świetna.. nie mogę się doczekać kiedy obejrzycie i ocenicie..bo większość z nich już widziałam i bardzo mi się podobały :3
All Comments (36) Comments
But I do also like to interact with the people I'm looking to bring into the club.
The club consists of a lot of different seasonal activities from Power Rankings to OP/ED Comps to Seasonal Cards.
We also have an active Discord Server as well as annual events throughout the year ^.^.
*If the invite doesn't go through just message me about it*
So I see the most recent show in your favorites in from 2014, anything you watched in recent years that could bounce out a few in the top 10?
Jaki ładny kotek, sam mam 3 w domu xD
duży plus :)
widziałam też Natsume Yuujinchou . Jeśli Ci się spodoba, to polecam Mushishi... niemalże identyczne.. choć Mushishi mnie bardzie uwiodło klimatem *_* ... ogólnie..świetna.. nie mogę się doczekać kiedy obejrzycie i ocenicie..bo większość z nich już widziałam i bardzo mi się podobały :3