Schabrak's Profile


Anime Stats
Days: 242.6
Mean Score: 7.48
  • Total Entries1,284
  • Rewatched21
  • Episodes14,166
Anime History Last Anime Updates
Zetsuen no Tempest
Zetsuen no Tempest
Nov 10, 1:49 PM
Plan to Watch · Scored -
Oct 28, 1:05 PM
Completed 13/13 · Scored 7
JoJo no Kimyou na Bouken: Stardust Crusaders 2nd Season
JoJo no Kimyou na Bouken: Stardust Crusaders 2nd Season
Oct 28, 1:00 PM
Completed 24/24 · Scored 9
Manga Stats
Days: 144.9
Mean Score: 7.59
  • Total Entries536
  • Reread14
  • Chapters18,966
  • Volumes2,363
Manga History Last Manga Updates
Shounen Y
Shounen Y
Oct 5, 3:35 PM
Plan to Read · Scored -
UQ Holder!
UQ Holder!
Sep 29, 11:17 AM
Reading 96/- · Scored -
Ansatsu Kyoushitsu
Ansatsu Kyoushitsu
Sep 29, 11:16 AM
Reading 156/- · Scored 8


All Comments (125) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
NicoZeta Nov 5, 4:49 AM
Mr_Arashi May 26, 2014 8:34 PM
Mah friend, good finding you here. Nice favorites manga btw.

See ya.
Kaiten78 Dec 1, 2013 1:01 PM
I don't really read much manga anymore. I'm still following a few essentials (+Bleach and Naruto), otherwise I've dropped everything.
Kaiten78 Nov 19, 2013 11:53 AM
Not really, no. It was harmless entertainment, but nothing special. It has plenty of good points, but overall it's pretty average.
Ryuma00 Aug 23, 2013 12:51 PM
Oh finaly someone commented on my profile(well one did but deleted it :D) And we have anime and manga compatibility pretty high, so I'll search in your list for some interesting stuff...
-Elly--chwan Jun 30, 2013 5:45 AM
Would you like to join ??
eureka822 Apr 9, 2013 10:03 PM
Thank you!

Haha, will do. =)

JMSH Jul 24, 2012 6:41 PM
Jin_uzuki Jul 23, 2012 5:59 PM
A Terra e... fan!

/brofist :)
AKAxTOMO Dec 20, 2011 3:01 PM
Which light novels are you interested in/which light novel made you say this? =P

Fate/Zero is very nice, especially if you liked Fate/Stay Night, well, obviously lol, because the people in Fate/Zero, all actually have a reason to fight and to bet their lives on it, compared to Fate/Stay Night, some random red hair kid wins the war, without having a reason to win it, and ends up destroying the Holy Grail... So yeah, in terms of satisfaction, it should be much better than that of Fate/Stay Night (even though I'm saying this, all episodes havent been released yet so I can't really guarantee what I have said).
AKAxTOMO Dec 19, 2011 11:45 AM
I REALLY REALLY wanna watch the continuation of the alpha world XD, not only do we get to see Kyouma as a rebel, we should be able to know who Daru married and stuff lol, well I guess this wanting would be solved if I were to play the visual novel game but I suck at those and never get to go in different routes and watch different endings... hahaha... (´;ω;`), well, I guess all we can do is suck our thumbs and wait for the movie and wish that its good XD, since it is based on a visual novel game, it shouldn't be too hard for them to pick a fun and exciting route to show? Just like they did with the anime haha! =P
AKAxTOMO Dec 17, 2011 12:02 PM
HOLY SHIT!!! JOHN TITERS REAL IDENTITY MADE ME CRY LAUGH AND TREMBLE ALL AT THE SAME TIME!!! OMGOGMGOGMMOGMOGMOG, anyways. I'm extremely glad that I started watching it again. It's beautiful lol, I really like this time traveling and fighting against the future kind of thing. Really really excites me hahahha! I'd like to thank you for telling me to finish watching it!
Chicken_Ramen Dec 15, 2011 11:58 PM
No, I wasn't. I was addressing the roricon shit. No need to worry.
AKAxTOMO Dec 15, 2011 11:23 AM
Wait, I just realized a fatal mistake lol thanks, *changes 1-2 to 1-3 and 3-7 to 4-7* =P
AKAxTOMO Dec 15, 2011 9:32 AM
Which ones are you talking about? =P

3-7 is quite far from 8-10 IMO, if thats what you are talking about,
but if you have two specific mangas you picked out from my list, one of them being good, and one of them being bad and rated both of them 10, please tell me =P