Statistics
Anime Stats
Days: 90.1
Mean Score:
7.45
- Total Entries215
- Rewatched0
- Episodes5,341
Last Anime Updates
Access to this list has been restricted by the owner.
Manga Stats
Days: 25.2
Mean Score:
7.76
- Total Entries75
- Reread0
- Chapters4,529
- Volumes445
Last Manga Updates
Access to this list has been restricted by the owner.
All Comments (11) Comments
Feliks siegajacy po gwiazde po prostu rozdziera serce +1
Blicz-tardziarz? :OO nieladnie, nieladnie - Czemu?^^ Jest to moja obecnie ulubiona pozycją, którą niejednokrotnie przeglądam n-ty raz. Kupiłem nawet pierwszy tomik PL. Kiedyś podobnie (a nawet bardziej) tardowałem Naruto - ale to głównie DeiDeiowi <3 Miłość ta jednak przeminęła, a sama seria jest obecnie słaba :P Co do Bleacha - ostatnio lofciane jest anime, a manga - cóż - Bleach to Bleach xD Fajny szonen.
Dobra, dobra. Nie mecze, bo widze ze favy i tak nie reprezentuja najlepsych wg Ciebie anime ; d wazne, ze dales dyszke - tak, tak właśnie jest. W favach mam pozycje, które dostarczyły mi najwięcej funu/emocji. LOGH plasuje się w okolicach TOP5, ale póki co go tam nie ma. Może uda mi się zdetronizować Inujaszę, jak pisałem wcześniej.
Ogólnie jednak w favach kieruje się tym, co najbardziej lubię, a nie to co uważam za najlepsze. A najlepszymi anime, są te którym dałem 10/10 :P Z czego Bleczowi i IY daleko do tego poziomu.
A co do 10/10 dla LoGHa - wahałem się, czy nie dać jednak 9/10. Bardzo dobre wykonanie, kilka genialnych scen - w sam raz na taką ocenę. Pokonał mnie jednak ostatni odcinek, który jest u mnie decydujący jeżeli chodzi o ostateczną ocenę serii. W taki właśnie sposób CG R1 i R2 doczekały się 10, którym normalnie dałbym 9.
DN ma u mnie 10/10 za pierwsze 26 epów - następne były nieco gorsze, ale "całość" postanowiłem ocenić na maks jednak.
I może to, że to 'koniec' ^^
Bleacha nie wywalę, bo w moim przypadku naprawdę zasługuje na podwójny fav xD
LOGH ogólnie jest raczej nie do upchania w top5 :P Chyba, że pozbyłbym się IY, ale ona obecnie znów leci, więc szanse maleją xD Ale są jakieś. To zależy, czy w przyszłości obejrzę serię drugi raz. Na razie nie mam w planach. No, że chyba wezmę się za Gaideny, kinówki etc.
Chyba nie wyląduje w ulubionych :P Nie wiem jeszcze. A Blondasek akurat nie był moim favem. Zdecydowanie wolę Yanga albo chociaż Reuenthala ;p
Co do Phoenixa to słyszałem już o tej mandze. Podobno niezła :P
Co do LOGHa to mam małą zwiechę, ale od następnego tygodnia zamierzam się wziąć do roboty i skończyć serię \m/
btw masz świetny gust (pomijając Leloucha w favach :P)
Perfect Blue kompletnie zryło mi banie i wywarło na mnie duże wrażenie. Dzięki obiegowej opinii miałem do tego filmu duże oczekiwania, które zostały w pełni zaspokojone. W zasadzie film uważam za genialny i jako jeden z niewielu tytułów uzyskał u mnie w pełni zasłużone 10/10.
Amazingly High
91.8%
<- czyli jeszcze więcej, niż w anime :P
Perfect Blue w favach <3