DevilMustDie's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 136.9
Mean Score: 6.99
  • Total Entries673
  • Rewatched0
  • Episodes8,008
Anime History Last Anime Updates
Koutetsujou no Kabaneri
Koutetsujou no Kabaneri
May 22, 7:51 PM
Watching 6/12 · Scored -
Battery
Battery
May 19, 7:58 PM
Plan to Watch · Scored -
Lupin III: Fuuma Ichizoku no Inbou
Lupin III: Fuuma Ichizoku no Inbou
May 5, 7:30 PM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 76.4
Mean Score: 7.61
  • Total Entries239
  • Reread0
  • Chapters13,748
  • Volumes646
Manga History Last Manga Updates
One Punch-Man
One Punch-Man
May 23, 1:08 AM
Reading 95/? · Scored 9
Vinland Saga
Vinland Saga
May 23, 1:02 AM
Reading 127/? · Scored 10
Boku no Hero Academia
Boku no Hero Academia
May 16, 11:45 PM
Reading 90/? · Scored -

Favorites

All Comments (551) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Fleure Jul 8, 2015 1:11 PM
I feel like...we haven't talked in a loooooooooooong time. How are you?
SickeninglySweet Jan 7, 2015 6:49 PM
Aye, I needed a break from all the bs I kept starting and sitting through. It was truly suffering okay ;----;
Cowboy_Tanaka Jan 3, 2015 10:39 AM
i wasnt really gone LOL, jus mal and skype inactive, and only basically used mal to update my list.
also happy new yars!
anything new? well... uhhh. i always watch anything new xD. so its not like i can list 1 anime. i follow the upcoming stuff usually :3. and most of the time i start it and dont finish it. my attention span is actually terrible. i like parasyte, and cant wait for tokyo ghoul p2 lol. currently im rewatching one of my favorite arcs from bleach cos i missed op ichigo.
SickeninglySweet Jan 2, 2015 9:11 PM
I'VE WATCHED ANIME AGAIN!!!! Did you even start last season? or do i need to do it on mah own?
femalegoblin Jan 1, 2015 4:54 PM

lol, yah it's probably going to take me awhile to get through it but i find myself enjoying it a lot more than i was originally. the first episodes were pretty difficult to get through...but now i'm seeing more of the humor which is fun but i don't think i'll be marathoning it anytime soon. sorry i'm a slowpoke.

i can't believe a new season of kuroko's being released already.
happy new year btw~hope it's filled with lots of good animu.
Fleure Dec 29, 2014 12:30 AM
WAYNE. HI! Do you even exist anymore?
Cowboy_Tanaka Dec 28, 2014 8:37 PM
heeeeh? sort of. wazzup wayneybroo
Cowboy_Tanaka Dec 26, 2014 8:59 PM
wazzup wayne 8l
femalegoblin Dec 25, 2014 8:29 PM

MERRY XMAS WAYNE MY MAN!
SickeninglySweet Nov 21, 2014 11:53 PM
OMG U GOT TO 99, GOOD JOB <333
Novally Nov 12, 2014 1:27 PM
Yo Wayne, Satoshi Kon vs Hayao Miyazaki.
femalegoblin Oct 13, 2014 5:37 PM
hehehe, i thought it was pretty fucking awesome tbh. i only ever read the first volume of the series so i'm not going to be like you knit-picky readers. :P i like how graphic it seems especially inin comparison to terraformers. still terraformers' censorship is a little silly which makes the show and it's absurd sci-fi nature entertaining still. i'm not going to lie i would like to see head ripped off but i get that it's a dvd marketing scheme. XP
femalegoblin Oct 9, 2014 9:31 PM
duuuuude that first episode of parasyte...like c'mon duuude!!
snuffless Oct 6, 2014 7:40 PM
I wonder if it'll be a sequel...but it's coming this month so we'll just see. Other news: Naruto ending finally!

hm, why not? because of the audience? I should have picked Amagami Brilliant Park(good thing the airing date was pushed back). ack. Need to swap Mushishi for either Cross Ange or Reconguista since it'll air on oct 19 >< One movie is not really enough, look at what they did with the UBW movie last time :l glad they made it a proper series.

lol. this kind of shounen is going to be popular in mal. sucks that its heavily censored too. You were actually reading it? I always see it in the top manga sales.

so are u going to play the VN? lol Grisaia reactions?
Yeah, I can see you liking it, that top notch action. I'm quite curious about Kiseijuu, another hype for this season...hm
snuffless Oct 5, 2014 9:54 PM
I've heard that it's Re:Tokyo Ghoul or something(read it in FB). I'm still reading TG too. Haven't progressed since idk...was busy catching up with anime. lol That's what I've heard too. The mangaka should really make a sequel. Guess have to finish reading it later

I see...someone told me it was bad but I trust your taste dude. I was thinking of swapping it to my main(I joined FAL lol). So FSN will really go UBW route? XD Didn't read any info before watching but this will be good. That and psycho pass are what I'm psyched for. I'm kinda disappointed with the art of OSTKO but still okay though XD OSTKO and WT are low budget :( Terra Formars' cool(have high expectations for this). Denki-gai honya-san and Kokkuri-san were really funny. Grisaia is intriguing(will u watch this?). Sora no method is err..okay, this and Ushinawareta are pretty predictable. lol Bahamut's okay so far. Saw a recommendation for Tiger and bunny...they may have the same feel? You might wanna try. Will be watching Nanatsu after this. Hope the anime will give justice :l