DeathHormone's Profile


Anime Stats
Days: 58.6
Mean Score: 6.81
  • Total Entries222
  • Rewatched8
  • Episodes3,379
Anime History Last Anime Updates
One Piece
One Piece
Sep 27, 10:49 AM
Watching 711/- · Scored 10
Sep 16, 12:44 PM
Watching 5/201 · Scored -
Manga Stats
Days: 4.2
Mean Score: 8.00
  • Total Entries8
  • Reread0
  • Chapters755
  • Volumes15
Manga History Last Manga Updates
Jul 29, 2011 8:54 AM
Reading 525/700 · Scored 8
Air Gear
Air Gear
May 6, 2010 3:36 AM
Reading 103/358 · Scored -
Dogs: Bullets & Carnage
Dogs: Bullets & Carnage
Oct 24, 2009 2:46 PM
Reading 1/- · Scored -


All Comments (697) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
RevM Oct 17, 1:35 PM
Straw-Hat-Matt Oct 1, 4:08 AM
Should really be a ''notes'' function for MAL friends, espcially with those fuckers who change name every so often :p
Must've been really bored or something, did a big ass mal friends cleanup , ALMOST deleted ya (probably together with our com-to-com, wonder about this actually if we remove and then refriend)
Then again, one of few mal contacts also have on facebook so we're good ;)
Kuromii Aug 26, 12:15 PM
Kuromii Jul 21, 1:29 PM
I certainly did :)
Kuromii Mar 10, 11:42 AM
Yeah I watched it when I was little, but its not on my list because I don't know how much of it i watched... Pretty sure I watched the whole thing though so i should add it really.
Kuromii Jan 4, 8:27 AM
You dropped hxh? Thought it'd be rit up your street, as its a dark shounen.
Kuromii Dec 29, 2014 2:19 PM
How come you dropped KHR?
Kuromii Dec 28, 2014 12:23 PM
Nope there are no fillers at all, Gon/Killua is the most obvious pairing ever dohoho, Killua best character, Hisoka is a freak, it's amazing and perfect and dark and horrible and there's abuse in it and so much love and ahhhhhhhhhhh WATCH IT

And yeah I haven't looked at my phone all day lol, I'm scared to in case I get asked to go to work aha
Kuromii Dec 25, 2014 2:33 PM
Yeah, I loved the first half so much and I really adored the characters, so even though I didn't enjoy the second half as much, its still one of my favourites.
Kuromii Dec 15, 2014 2:14 PM
Hunter X Hunter 2011. That's all you need, I swear! It's amazing and deep and literal perfection, please watch it!
Kuromii Apr 1, 2014 4:43 AM
Hmmm well I watched the first episode and I hated it. I'm usually fairly tolerant towards sexualisation of women in anime but Kill la Kill was completely overdone. The women are so hypersexualised that its not enjoyable to me. But you might like it, idk haha.
Kuromii Mar 28, 2014 8:43 AM
By the end of the series I was so sick of Tsuna that I ended up not liking it as much as I had done. He doesn't grow as a character and is a depressingly bad MC. The series had so much potential but due to the mangaka's inability to write good female characters or make Tsuna interesting, I kind of found it very mediocre ;__;
Kuromii Mar 25, 2014 1:11 PM
Nah not work, just some other people. Its back now! And I sent you a text!
Kuromii Mar 24, 2014 11:25 AM
I've deactivated it just for a little while. It'll be back up tomorrow :)
Kuromii Mar 22, 2014 7:40 AM
25 year old Lambo is cool! And I'm glad to see you're enjoying it... well, I assume you are, given how much you've watched in such a short space of time :3