MyAnimeList.net

Asmena's Anime List | Asmena's Manga List
Asmena's Profile

Asmena's Details
05-06-15, 1:17 PM
Female
May 11, 1991
Poznań, Poland
jinja-temple.fansubs....
October 11, 2008
Member
996
320
14
Last List Updates
Naruto add
Watching at 145 of 220
Doushitemo Furetakunai add
Reading at - of 9
Judge add
Completed at 32 of 32

Anime Stats

Time (Days) 41.7
 
Watching 2
 
Completed 204
 
On Hold 8
 
Dropped 0
 
Plan to Watch 178
 
Total Entries 392
 

Anime compatibility with Asmena is:
Unknown :(
 %

Asmena's Random Anime

Manga Stats

Time (Days) 12.8
 
Reading 1
 
Completed 193
 
On Hold 30
 
Dropped 0
 
Plan to Read 75
 
Total Entries 299
 

Manga compatibility with Asmena is:
Unknown :(
 %

Asmena's Random Manga

About Asmena
Nothing yet


Asmena's Comments
Displaying 15 of 16 Comments
xOneWingedAngel | 01-24-15, 11:22 PM
Yeah it is pretty interesting knowing about different cultures and people do things way differently then we do. Hey we sit in chairs and call each other by our first names so people in Japan might think we are aliens. LOL. No i'm kidding. Everybody has their own unique/different way of doing things. I wish I lived in Japan. Well I at least would like to travel there but I have to know the language to an extent.

Hmm, I never thought of that! I could buy one off ebay, I don't really eat rice anyway. I was just jealous that they have something similar like we have like deep fryers. lol. Only instead of fries it's rice. :P I could eat a crap load of rice but never get full. I would be still hungry. I can't get full off that stuff. So I never eat it. lol.

xOneWingedAngel | 01-24-15, 11:03 PM
Yeah I know. lol. Just from watching anime I know people in Japan don't sit on chairs when they eat. They sit on the floor. lol. Also they have a rice cooker dammit! I want one! Can you buy those in Canada? And they call each other by their last names. When your on a "first name basis" that's personal. :P

xOneWingedAngel | 01-23-15, 5:10 PM
I don't know, i'm just fascinated with people who live in different countries. It's interesting to see all the different places where people are from. :)

xOneWingedAngel | 01-22-15, 1:12 PM
Yeah I just really love the story. :D And everything else about it, like the intense battles, the drama, the shocking secrets. Omg it's so awesome. lol. I noticed your location says you live in Poland. That is so cool! :D

xOneWingedAngel | 01-22-15, 11:05 AM
Oh really? Wow. Yeah some people don't like that about Naruto I guess. :) Too ugly? lol. I find the whole story of Naruto very interesting. That's what drew me to it. Plus my best friend recommended it. :D

xOneWingedAngel | 01-21-15, 11:28 AM
Yeah that's true. :) I'm just one of those FMA fans that is blinded. Thinking everyone likes it. I honestly never thought about other people out there that hate it or don't like it. Same thing goes for Naruto. It's also a very popular show. Some people love it, like me. :D And some people hate it/don't like it. lol

xOneWingedAngel | 01-21-15, 11:04 AM
Haha really? That's too funny. :P It's a pretty popular show and everyone I have come across likes it. lol. It's very rare to find someone that doesn't like it. When you said that my face was like this... O__O... LOL :D

xOneWingedAngel | 01-21-15, 8:37 AM
Oh okay. I thought you meant 720p or 1080p. I understand what you mean now. Oh okay, I will have to check them out then. :) You didn't like it? Really? Wow. You're the first person I have come across that didn't like the FMA manga.

xOneWingedAngel | 01-19-15, 7:00 AM
Yeah I understand what you mean. The show first aired in the 1990's so that's why the graphics are not 720p or 1080p. I wish it was like that though. lol. Yeah the story is great! I have already seen it, and I just loved it. It's in my top 5 favorites. :D I seen your top 5 there and I have never seen any of those shows. Is there one that is really good that you would recommend? Also have you seen Fullmetal Alchemist? That is my all time favorite show. :D

xOneWingedAngel | 01-18-15, 1:03 PM
Hello. I see you are watching Naruto. I finished it and am now watching Shippuuden. :) Episode 63, you are pretty far into the show, do you like it? It's one of my favorite shows. :D

EternalFate | 07-08-10, 6:30 AM
Hi there :)

Just found your profile by chance and it seems you like Len from La corda d'oro... If you are a violin fan in general, I'd be very happy if you join the Violinist Association Club :)



If you do not, then sorry for disturbing you ;) and have a nice day :)

Delus | 10-26-09, 3:03 PM
Heh^^

Delus | 10-26-09, 10:11 AM
Kochana Asmenka^^

Delus | 10-26-09, 7:32 AM
Czyli jednak ktoś Cię lubi co?;p

Delus | 10-24-09, 7:58 AM
E tam ja Cię kocham;p

Write a Comment