MyAnimeList.net

Aoya's Anime List | Aoya's Manga List
Aoya's Profile

Favorite Anime
Code Geass: Hangyaku no Lelouch
Code Geass: Hangyaku no Lelouch add
Pandora Hearts
Pandora Hearts add
Sayonara Zetsubou Sensei
Sayonara Zetsubou Sensei add
Toaru Majutsu no Index II
Toaru Majutsu no Index II add
Muv-Luv Alternative: Total Eclipse
Muv-Luv Alternative: Total Eclipse add

Favorite Manga
School Rumble
School Rumble add
Kami nomi zo Shiru Sekai
Kami nomi zo Shiru Sekai add
Mangaka-san to Assistant-san to
Mangaka-san to Assistant-san to add
Akame ga Kill!
Akame ga Kill! add
Seishun Forget!
Seishun Forget! add

Favorite Characters
Lelouch
Lamperouge, Lelouch
Charlotte
Dunois, Charlotte
Nadeko
Sengoku, Nadeko
Haqua
du Lot Herminium, Haqua
Momo Belia
Deviluke, Momo Belia
Saya
Tokido, Saya
Mikoto
Misaka, Mikoto
Keima
Katsuragi, Keima
Nozomu
Itoshiki, Nozomu
Yui
Takamura, Yui

Favorite People
Maeda, Jun
Maeda, Jun
Key
Key
Kawada, Mami
Kawada, Mami
fripSide
fripSide
DECO*27
DECO*27


RSS Feeds
Aoya's Details
Yesterday, 6:44 PM
Male
December 10, 1995
Paris Van Java
Bill Gates
Hooya
January 28, 2009
Member
2,797
1,014
4,484
760 (Find All)
Last List Updates
Sword Art Online II add
Watching at 3 of 24
Aldnoah.Zero add
Watching at 3 of 12
Barakamon add
Watching at 3 of 12

Anime Stats

Time (Days) 171.9
 
Watching 11
 
Completed 538
 
On Hold 3
 
Dropped 26
 
Plan to Watch 0
 
Total Entries 578
 

Anime compatibility with Aoya is:
Unknown :(
 %

Aoya's Random Anime

Manga Stats

Time (Days) 18.1
 
Reading 42
 
Completed 17
 
On Hold 0
 
Dropped 0
 
Plan to Read 4
 
Total Entries 63
 

Manga compatibility with Aoya is:
Unknown :(
 %

Aoya's Random Manga

About Aoya






| More other things about me |

  • Beside animanga other J-culture I also interest in is dorama, but I only watch those that recommended by some of my friends so I only watched a few. Some of them that I really like are Legal High, Hungry, GTO, and Yamada Tarou Monogatari.
  • Also following some Western series like Game of Throne, The Walking Dead, Falling Skies, etc.
  • My music preference is pretty random while for japanese one is mostly from anime itself, for non anime probably some noteworthy are OOR, Perfume, Back on, and many more. As for Western would be MCR and Maroon 5. other than are the songs that I enjoy regardless the bands or artists.
  • I'm a random person so I might change how I talk from time to time, no real intention though.
  • Previous and other site/forum/online games nick : Reiki, Aoyagi, Zack_Hikki
  • I don't bite, not often.


| Game Status |

  • PC : State Of Decay Lifeline, Sniper Elite III, DW 8 EX
  • PSP : God Eater 2 (DLC 1.3 and waiting 1.4 bugs to be fixed)
  • PS3 : None (Console got eaten by zombies)


| Clubs under my care Most of them already dead |







Aoya's Comments
Displaying 15 of 4160 Comments
Teinya | 9 hours ago
I'm home! Time to respond while I can.

y u no PS4?! Just kidding, I don't even play consoles anymore. It's a shame you can't find Neptunia. D: Get any other games since we last chatted?

Oh yeah, a new environment is so stressful to handle, but since you're human, you'll adapt. /w/ Is the pay good?

I will also show up always since I doubt I'll lose my interest in anime for a long time, if at all. Hope you're doing well since I last talked to you. Take care, Aoya-chwan!

-Mii-Chan- | Yesterday, 3:17 PM
Siapp..... Mohon bimbingannya.

-Mii-Chan- | Yesterday, 3:05 PM
Ok makasih kak ^^
langsung aku eksekusi... hehee.

Syndalf | Yesterday, 2:47 PM
Dah =D. Thanks~

-Mii-Chan- | Yesterday, 2:40 PM
Punya recommend sci-fi? tahun berapa juga gak apa-apa... yang penting keren teknologinya. ^^

-Mii-Chan- | Yesterday, 2:29 PM
hehee..... acount lain? ndak dehh, masukin ke sini aja, biar dikatain cewek hent*i... hahaaa....

KynoBlight | Yesterday, 2:28 PM
wah ga ada di saya (atau emang eror?), kasih link grupnya aja.

Syndalf | Yesterday, 2:28 PM
:O hoo mungkin. di search juga ga ada?

KynoBlight | Yesterday, 2:24 PM
invitean? invitean apa?

-Mii-Chan- | Yesterday, 2:16 PM
iya, kalau masalah anime, masih agak banyak yanf belum aku isi... soalnya aku orang nya pelupa, hent*i pun masih belum aku cantumkan, padahal udah banyak aku nonton hent*i.... heheee...

Syndalf | Yesterday, 1:51 PM
:O? invite-an? kosong disini O?

nicetomeet | Yesterday, 1:34 PM
wahaha, disisi lain itu menarik tapi disisi lain itu mengerikan
4gb ya... gede jg, ane kira itu bakal kayak tipikal Nukige jd ga akan gede" banget
ah iya ya, basicnya kanji diambil dari tulisan China lupa ane, dan blm lg kemampuan mereka 'mencuri' sesuatu haha
bener ya Sakura berarti heroine utamanya, berarti mending ane mainin paling terakhir routenya Sakura kalo gitu

iya, yah.. tapi mau gmn pun rambutnya dia tetep seorang imouto sejati!! :3 dengan aura ke'incest'-an yg kuat yg bisa meng-kudeta-kan hati ane :3 wahahaha
bonus? bonus scene maksudnya?
wahaha, sering banget berarti situ pake headset ya?

-Mii-Chan- | 07-23-14, 7:16 PM
Iyaa, terima kasih kak... ^^

nicetomeet | 07-23-14, 2:57 PM
haha, mending ga usah ketemu yg gituan dah... it the world god only knows ._.
sebulan lg... itu sizenya gede ga ya VNnya?
fetish itu bisa mengalahkan segalanya :p tapi gila" org China ya.. kayaknya banyak banget gitu fanTLnya
main heroinenya itu? Miharu? Sakura? Nemu?

huhu, lbh bagus kalo ponitail :3
hoo.. gitu ya, ntar nyoba dah.. ane baru mainin awal"nya doang soalnya haha, waktu ngecek gamenya jalan ato nggak
maka dari itulah diciptakan yg namanya headset :3 lah, knp bisa dilarang?

nicetomeet | 07-22-14, 2:15 PM
oh iya? walah walah... berarti dia mengakui ya kalo dia kayak cewe wahaha, jarang" manusia spesies gitu yg ane temuin di RL
tapi Imouto Pradise artnya terlalu loli banget sih ya, tapi ga masalah asalkan bisa fap :p emang rada jadul art-nya, tapi kayaknya mayan bagus ceritanya...
wahahaha, target mereka kayaknya cmn incest ya :))
True Endnya nyambung ga sama sama route" yg sebelumnya? ato misah ceritanya?

Fap material Oppai Sensoi yg paling sering ane gunakan dan ga akan pernah kadaluarsa di hati ane itu si IMOUTO!!
wahaha, gmn itu ceritanya To Heart? bagus kah?
you should test you adrenalin man :p sensasinya lbh 'waw' kalo mainin siang" :p

Write a Comment
Help     FAQ     About     Contact     Terms     Privacy     AdChoices