3miL's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 226.7
Mean Score: 8.13
  • Total Entries1,424
  • Rewatched62
  • Episodes13,923
Anime History Last Anime Updates
Kagihime Monogatari Eikyuu Alice Rinbukyoku
Kagihime Monogatari Eikyuu Alice Rinbukyoku
Yesterday, 1:00 AM
Watching 8/13 · Scored -
Mahou Shoujo Lyrical Nanoha StrikerS
Mahou Shoujo Lyrical Nanoha StrikerS
Yesterday, 1:00 AM
Watching 22/26 · Scored -
Youkai Watch
Youkai Watch
Yesterday, 12:57 AM
Watching 16/- · Scored -
Manga Stats
Days: 37.8
Mean Score: 8.31
  • Total Entries318
  • Reread0
  • Chapters6,805
  • Volumes427
Manga History Last Manga Updates
Bloody Mary
Bloody Mary
Yesterday, 1:06 AM
Completed 16/16 · Scored -
Princess Lucia
Princess Lucia
Yesterday, 1:05 AM
Reading 12/39 · Scored -
Hayate no Gotoku!
Hayate no Gotoku!
Apr 26, 1:56 AM
Reading 525/- · Scored 9

Favorites

All Comments (12026) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
nicomaine 5 hours ago
tbh



oo. nagtanong lang ako kasi yung ibang kasama ko di pa nagregister e. baka lang naman

lokong gif haha. Du30 ka no? haha
Taker6898 8 hours ago
can i drink ur milk? >/////////<
Sunsa-Chan Yesterday, 2:58 AM
It's not bad. I only work 7 hours a day and I get paid a lot for a first job where I do almost nothing...

Ahahahaha. It's cool but now I have an urinary infection... Fucking hell... But I say, I'd prefer one person to love me and love back than ten hot friends with benefits... It's not the same.

I bet it's the blond one.
Taker6898 Yesterday, 1:28 AM
if only u had choco milk :(
Taker6898 Yesterday, 1:19 AM
You've had one too many.
Taker6898 Yesterday, 1:13 AM
what are you even saying LOL
Taker6898 Yesterday, 1:08 AM
thats racist
Taker6898 Apr 26, 4:11 PM
Sunsa-Chan Apr 26, 3:48 AM
Get paid to handle idiots XD

I'm having some yeah. No commitment, just friends with benefits. No strings attached.

I thought that was Yuki from Future Diary at first glance XD
nicomaine Apr 26, 3:11 AM
well tama ka dyan.

precaution lang. kalma XD



oo na malabo ako haha.

Btw, boboto ka na ba?
Taker6898 Apr 25, 3:51 AM
u couldn't find more 420?
SoulBrother_ Apr 25, 3:42 AM
Because Netflix sucks and I don't feel like watching the tv. Lol

I'm not sure...

I'm finishing up high school in May... I work in the deli which is kinda like that internship.
nicomaine Apr 24, 12:36 AM
well, ganun eh XD

oo nga. kaasar, kala ko kung sino. (di ikaw ah, baka i-aasume mo nanaman haha)

weh? medyo cute nga eh haha
xdominusx Apr 23, 4:56 AM
I have I have, its ridiculous ahhahahha. Gunslinger OP is good too.

PART C

What??? Hahahha. That's so weird but yeah I can see it. Hahahahaha tf.

Yeah whatever.

Whattt?????

;asdadasaslflglga IDK what to answer.

I'm so lost. Haha so sorrrrryyy :) AH OKAY OKAY. HAHAHA. I searched "Candidate for Bride" in Google and it went to hentaihaven, haha my aunt saw me. Thanks for that. ._. Boku No Pico is good too.

Soon. But not real soon.

I didn't and I can't. How could I do that even? ahaha. Is that normal? Haha let me go ask my friends, hahaha.
xdominusx Apr 23, 4:47 AM
PART B ABOUT LACK OF IDEAS SO JUST MASTURBATE With ME--- Can't too tired.

Hahaha they prob weren't. I concede, I know nothing.

Really? :0 WHAT?! NO?! That's weirddddddddd. I do it with the thought of you. :) Just kidding

WTF YUCK.

Noooo I didn't. Haha I thought it was a IN GENERAL THING lol. Did you research that? Haha. Anyone and everyone can fit on anyone's? Hahaha.

Was this supposed to be about Blue Bird? I think not. Anyway, I don't promote Promiscuity. Its gonna be a one man world for me. fck that sounds so...

I DO. But I haven't watched or read anything since foreverrr!!!!!

Oo ayun ata. Yeahh yeah yeahhh~~~

hahaha What? :'D LOLS. This was a long time ago.