MyAnimeList.net

Anime Information
Forums

Recent Posts | My Watched Topics | My Ignored Topics | Search

K-ON! Episode 7 Discussion
MyAnimeList.net Forum »» Anime Discussion »» Series Discussion »» K-On! »» K-ON! Episode 7 Discussion

Pages (10) « First ... « 2 3 [4] 5 6 » ... Last »
View Poll Results: K-ON! Episode 7 Discussion
5 out of 5: Loved it!
 
221 66.57%
4 out of 5: Liked it
 
76 22.89%
3 out of 5: It was OK
 
23 6.93%
2 out of 5: Disliked it
 
8 2.41%
1 out of 5: Hated it
 
4 1.20%
Voters: 332

05-15-09, 10:17 PM

Offline
Joined: Apr 2008
Posts: 3072
Freaking funny xD rawrs Yui so greedy only wan food xD HAHA


 
05-15-09, 10:27 PM

Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 110
5 episodes to go.

I guess they're going to sprinkle the band performances here and there and make the bulk of it like this episode.
 
05-15-09, 10:30 PM

Offline
Joined: May 2008
Posts: 267
Sprinkle more moe on top please!
 
05-15-09, 10:36 PM

Offline
Joined: Aug 2007
Posts: 5160
Yui needs to learn more. :/

and i can't wait for next episode~ "she" is gonna be in it~
 
05-15-09, 11:17 PM

Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 110




RAEP!!!

She's getting more and more DMC
 
05-16-09, 12:02 AM

Offline
Joined: Jul 2008
Posts: 581
My favorite part of the episode was when the teacher was hit in the face when she opened the present. I really wasn't expecting that.
 
05-16-09, 12:13 AM

Offline
Joined: Aug 2007
Posts: 156
I was hoping for at least Yui to play a little something during the party, but the cuteness, the character change sawako, and the SISTERLY LOVE BETWEEN YUI AND UI(capslock because it deserves capslocks) completely and utterly makes up for it, and then some.

I love it when anime puts in family relationships! I loved the scarf sharing and the two of them sleeping in bed together(pour Ui though xD haha). Ui is incredibly patient and forgiving; makes you wonder where she got all those qualities from.
 
05-16-09, 12:21 AM

Offline
Joined: Aug 2008
Posts: 729
I love a good sister relationship ^-^

LMAO when Sawa-sensei slapped her tummy and said "maple leaf" LOL xD
 
05-16-09, 1:01 AM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 1777
This was a nice episode. Much better then the average last one.

Several funny scenes, nice moments and overall very entertaining.

Her little sister should take over the show. ^^
 
05-16-09, 3:01 AM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 541
WTF Christmas episode? O.o
I thought the beginning with the young Yui and Ui was so cute ^.^
 
05-16-09, 4:18 AM

Offline
Joined: Jul 2008
Posts: 407
From now on, Yui and Ui are my favourite characters <3333 adorable relationship x3

Airheads are amazing...
Airheads are scary.
XDDDDDD
Signature removed. Please follow the signature rules, as defined in the General Forum Guidelines
 
05-16-09, 4:21 AM

Offline
Joined: Oct 2007
Posts: 3124
Nice cute episode and Ui is such a awesome sister XD
and the christmas party was really funny


 
05-16-09, 5:05 AM

Offline
Joined: Jun 2007
Posts: 265
Mio in kimono = Love
 
05-16-09, 5:14 AM

Offline
Joined: Apr 2009
Posts: 154
Wasabi said:
Oh poor Sawako-sensei, single and spending Christmas with her students. I lol'd at her breakdown at the party. Does anybody know wtf Ritsu got as her present? Some kind of good luck charm for New Year's?

In case nobody caught this...


lol i didnt notice that! u have great eye sight lol (or the pause button)

i loved the part where Yui was trying to eat the sandwiches that Ui made . thier reactions was so cute haha!

PLUS i love this quote from Mio , its so funny "No one wil marry me now"
(dun worry i'll marry u =P)
Modified by NeedzMoarKyou, 05-16-09, 5:21 AM


 
05-16-09, 5:29 AM

Offline
Joined: Apr 2008
Posts: 4848
It's a Sony XD

I didn't get to see Mio in a santa suit for long...tch ><
 
05-16-09, 5:34 AM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 1468
The sister scene with the scarf and the gloves was too cute, it made me sick XD
Lol nothing happened but it was funny sometimes.
Sawako sensei annoys me a lot.

I expected an anime with a lot of music,but what did I get so far...?
anyhow there were some nice scenes
 
05-16-09, 5:36 AM

Offline
Joined: Jan 2008
Posts: 540
The true star of the anime is definitely Sawa-chan!!! Mio started to be a lot predictable and is not as funny as she was in the previous eps. But Sawako-sensei is amazing, this episode would have been a huge letdown, if she hadn't been in it.
 
05-16-09, 6:28 AM

Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 4
i have to say that this episode was good and well left me quite aroused if i may say..
love Mugi ohh she should marry me lol.
 
05-16-09, 6:38 AM

Offline
Joined: Jul 2008
Posts: 1554
entertaining as usual =D
lolz dam the disk was a Sony, yay anime for advertising blu-ray!
well just hopes the next episode will be entertaining
 
05-16-09, 6:48 AM

Offline
Joined: Aug 2008
Posts: 1094
I loved young Yui and Ui at the start. Ritsu was grand throughout, especially when she said "I'll marry Ui!". Mugi's yuri vision was going off left right and centre. xD.

I really wish that Sawako did enter every room/house like that. Was sheer amaze.

I loved this episode. Yui in a santa costume just reeks of cuteness. Sawako really did steal it.
 
Top
Pages (10) « First ... « 2 3 [4] 5 6 » ... Last »
Help     FAQ     About     Contact     Terms     Privacy     AdChoices