Animecon
MyAnimeList.net Forum »» Club Discussion »»
Finland »» Animecon
03-17-09, 6:05 AM
|
|
|
Offline Joined: Jan 2009 Posts: 17 |
Mauseleum said: Jnn said: Meitsin asuntoautoon vaa punkkaamaan :P Nojaa saas nähä onko sitä turussa noihi aikoihi vai missä Et mene perumaan! xD Hah, niinpä! :D |
03-17-09, 9:25 AM
|
|
|
Offline Joined: May 2008 Posts: 50 |
Saas nähä missä sitä tohon aikaan liikkuu. Suurimman osan kesästä meinasin ainakin ajella ympäri suomea. :P Kannattaa tosin vaan katella niitä majoituspaikkoja, vähän luulen että noi turun frendit täyttää ton auton aika nopeaan jos nyt ruissiin mennään :D |
03-17-09, 2:02 PM
|
|
|
Offline Joined: Jan 2009 Posts: 169 |
Jnn said: Saas nähä missä sitä tohon aikaan liikkuu. Suurimman osan kesästä meinasin ainakin ajella ympäri suomea. :P Kannattaa tosin vaan katella niitä majoituspaikkoja, vähän luulen että noi turun frendit täyttää ton auton aika nopeaan jos nyt ruissiin mennään :D Sopu sijaa antaa, muistuu huono juhannus festari mieleen... nukuttiin nimittään tollaasen alla >.< Kavereilla oli siinä ihmettelemistä kun rupesivat paistaan makkaraa asuntoauton eessä aamulla ja meikä huurahti että laittaa mulleki :E Emäkännit >.> ei enää ikinä semmoosia xD Modified by Mauseleum, 03-17-09, 3:39 PM |
03-18-09, 3:54 AM
|
|
|
Offline Joined: Feb 2008 Posts: 224 |
Hieman off-topiciksi mennyt tää keskustelu.. : D Mut festarit on jees kyl. Itsekin aktiivinen Provinssissa kävijä. |
03-18-09, 5:12 AM
|
|
|
Provinssi on mennyt kuulemma hirvittävään suuntaan. Puistossakaan saa kuulemma nykyään loikkia vaan JV:t heittää samantie menee... Saa nähä, tuleeko laitettua Provinssi pannaan omalla listalla. Ja ei huolta, kyllä tämä topic kääntyy raiteilleen jossakin vaiheessa. |
03-18-09, 6:06 AM
|
|
|
Offline Joined: Dec 2007 Posts: 38 |
Animecon on semmoinen, vähemmän yllättäen, anime/japani/manga aiheinen coni, ihmisten tapaamistapahtuma, coneissa on myös ohjelmaa kuten aiheeseen kuuluvia paneeleja ja kilpailuja, enemmän tietoa löytää yleensä kyseisen conin nettisivuilta :) Ja onhan tuota tullut käytyä nytten peräti kerran, animeconin lisäksi tampere kupliissa ja traconissa :) Cossasin Alucardia hellsing ryhmäcosplayssä jos kukaan enää muistaa :D. Tänä vuonna animecon on muistaakseni 10-12 heinäkuuta, sinne taasen menossa kavereiden kanssa :) Ja todellakin suosittelen, yllättää varmasti sen tapahtuman fiilis koska ei mikään festari nyt ole kumminkaan aivan tuommoinen :D Yllättävän suosittua touhua nykyään muutenkin :) Ainut miinuspuoli mitä keksin on että coninjälkeisistä "tapahtumista" eli ryyppäjäisistä ei oikeen löydä tietoa mistään, hyvin pienellä porukalla sitten istuskeltiin siellä sorsapuistossa ja mietittiin tylsyyttä, tosin olihan se yllättäen loppuillasta hauskaa ilman muitakin ^^ Hauskaa siis tietenkin ilman alkoholia voi olla ja pitääkin mielellään olla. Coni oli aivan mahtava kokemus, ja siksi uudestaankin menen :) |
03-18-09, 10:17 AM
|
|
|
Mauseleum said: Kääntyi nopeammin kuin arvasitkaan :DJa ei huolta, kyllä tämä topic kääntyy raiteilleen jossakin vaiheessa. Korru said: Animecon on semmoinen, vähemmän yllättäen, anime/japani/manga aiheinen coni, ihmisten tapaamistapahtuma, coneissa on myös ohjelmaa kuten aiheeseen kuuluvia paneeleja ja kilpailuja, enemmän tietoa löytää yleensä kyseisen conin nettisivuilta :) Ja onhan tuota tullut käytyä nytten peräti kerran, animeconin lisäksi tampere kupliissa ja traconissa :) Cossasin Alucardia hellsing ryhmäcosplayssä jos kukaan enää muistaa :D. Tänä vuonna animecon on muistaakseni 10-12 heinäkuuta, sinne taasen menossa kavereiden kanssa :) Ja todellakin suosittelen, yllättää varmasti sen tapahtuman fiilis koska ei mikään festari nyt ole kumminkaan aivan tuommoinen :D Yllättävän suosittua touhua nykyään muutenkin :) Ainut miinuspuoli mitä keksin on että coninjälkeisistä "tapahtumista" eli ryyppäjäisistä ei oikeen löydä tietoa mistään, hyvin pienellä porukalla sitten istuskeltiin siellä sorsapuistossa ja mietittiin tylsyyttä, tosin olihan se yllättäen loppuillasta hauskaa ilman muitakin ^^ Hauskaa siis tietenkin ilman alkoholia voi olla ja pitääkin mielellään olla. Coni oli aivan mahtava kokemus, ja siksi uudestaankin menen :) Tässäpä tämä juju aika pitkälti pähkinänkuoressa :D Alucardia ryhmäcossissa... Ethän vaan ole vahingossa "Mr lonely" ? :D |
03-18-09, 10:40 AM
|
|
|
Kyllä juu :D Nykysi tosin en kyllä enää en ole "Mr.Lonely" ;) Mutta jee joku muisti ^^ |
04-03-09, 6:59 AM
|
|
|
Offline Joined: Apr 2009 Posts: 93 |
Olis kiva päästä coniin toista kertaa. Olin ensi kerran Jyväskylän Animeconissa pari vuotta sitten. Oon miettiny et pitäis sitä nyt edes kerran pukeutua joksikin, mut oon ehkä maailman surkein ompelija, joten ehkä olen mieluummin vain hengessä mukana kuin surkeassa kyhäelmässä. Welcome to Wraeclast, exile. |
04-04-09, 1:44 AM
|
|
|
Noh, kyllähän noita mahdollisuuksia tulee :P Jos ei tänä kesänä niin ens kesäksi sitten teet puvun :) Itseä myös kiinnostaisi cossata mutta jotenkin tuntuu että aika ei meinaa riittää oikein mihinkään :/ Ehkä ensi vuonna sitte räväyttää :E |
04-06-09, 1:28 AM
|
|
|
Mauseleum said: Itseä myös kiinnostaisi cossata mutta jotenkin tuntuu että aika ei meinaa riittää oikein mihinkään :/ Ehkä ensi vuonna sitte räväyttää :E Vedät sen Zoron kostuumin niskaan, eikö tästä jo puhuttu. : D |
04-06-09, 4:21 AM
|
|
|
Kyllä kyllä! Mutta se vaatii henkistä ja fyysistä valmistautumisesta jossa saattaa sitten kestää parista päivästä... vuoteen? kahteen? xD |
04-06-09, 1:52 PM
|
|
|
Eihän conissa täydy tietenkään cossata, voihan sinne mennä ihan omana itsenäänkin ^^ |
04-07-09, 5:25 AM
|
|
|
Korru said: Eihän conissa täydy tietenkään cossata, voihan sinne mennä ihan omana itsenäänkin ^^ Hyväksi todettu taktiikka :D Nimimerkillä kokemusta. Btw. näyttäs olevan tämän vuoden animeconin sivut pystyssä jo :D Animecon 2009 Modified by cevec, 04-07-09, 5:29 AM |
04-07-09, 5:35 AM
|
|
|
Offline Joined: Nov 2008 Posts: 1085 |
oon tonne Animeconiin taas tänä vuonna menos.. en oo kyl cossannut kertaakaan, mut ehkä viel joskus~ |
04-22-09, 2:02 PM
|
|
|
Kelasin tuossa, että voitaisiin varmaan jonkin sortin MAL-miitti pitää ainakin tulevassa Animuconissa? Suht moni varmaan sinne kutakuinkin menossa täältä, niin ei varmaan olis osallistujistakaan pulaa. Tietty voisi pitää aiemminkin, esim. Desuconissa. Sinne ainakin itse oon 98% varmuudella menossa. Silleen vaan olisi aika jännää nähdä tätä porukkaa täältä. Ainakin mun mielestä. c: |
04-22-09, 10:29 PM
|
|
|
Offline Joined: Jan 2008 Posts: 61 |
^Olen itse miettinyt ihan samaa. Mietin kanssa, että koska en koskaan ole kaapelitehtaalla käynyt, että onko siellä mitään ns. "tilaa" eri miiteille kuten Traconissa oli. Sellainen voisi olla ihan kiva. Ja silleen jos sen saisi ohjelmaankin mukaan... ![]() |
04-24-09, 1:39 AM
|
|
|
Offline Joined: Apr 2009 Posts: 93 |
Oon käyny Kaapelitehtaalla kerran joillain pelimessuilla. Mieleen muistuu vain se iso hallitila, mut kai siellä luulis jotain huoneita olevan. Siitä en tiedä onko ne kävijöiden käytettävissä. Welcome to Wraeclast, exile. |
04-24-09, 3:26 AM
|
|
|
Mutta jos sieltä ei liikene sellaista erillistä tilaa miiteille, niin onnistuuhan tuo aivan siellä yleisellä conialueella. Tyyliin sovittaisiin ensin joku tietty paikka, jossa joku heiluu jonkin MAL-kyltin tms kanssa että tunnistaa, ja siitä sitten etsittäisiin jokin hiukan rauhallisempi paikka jengille? Kyllä sitä aina jotain keksitään. : D |
04-26-09, 11:10 AM
|
|
|
Offline Joined: Jan 2008 Posts: 61 |
Jos esim. miitataan sitten tyyliin ulko-ovilla ja ja jollain on se kyltti niin eiköhän kaikki löydä paikalle :D ![]() |