MyAnimeList.net

Forums

Recent Posts | My Watched Topics | My Ignored Topics | Search

The Life of an Otaku
MyAnimeList.net Forum »» Forum Games »» The Life of an Otaku

Pages (2) [1] 2 »
#1
05-09-12, 5:17 PM

Offline
Joined: Jul 2009
Posts: 228
Modified by Hauntholic, 05-09-12, 5:26 PM
 
#2
05-09-12, 5:39 PM

Offline
Joined: Oct 2010
Posts: 919
The fuck did I just read?

The first part was kinda funny but you lost me at the last stage.

Either way its not a accurate depiction of the evolution of an otaku, if you can even call that being an otaku. Its more accurate to rename this "Theory of anime fan Evolution"


 
#3
05-09-12, 6:04 PM

Offline
Joined: Jun 2011
Posts: 2858
Is stage 4 the try-hard pseudo intellectual otaku who writes shitty blogs?
 
#4
05-09-12, 6:13 PM

Offline
Joined: Apr 2009
Posts: 856
Narmy said:
Is stage 4 the try-hard pseudo intellectual otaku who writes shitty blogs?
/thread

Well, seeing as how I own a blog too, I'm no better. Huzzah.
 
#5
05-09-12, 6:47 PM

Offline
Joined: Dec 2009
Posts: 1362
Never went through the first 2 stages. I kinda went through the last 2 stages in my own unique fashion. Can't really relate much to the article as an anime fan though.
 
#6
05-09-12, 6:50 PM

Offline
Joined: Feb 2012
Posts: 469
the last point was pretty accurate in the fact that whoever wrote the article should shut the fuck up
 
#7
05-09-12, 6:51 PM

Offline
Joined: Feb 2010
Posts: 1340
Hey OP, can I have 3 minutes of my life back? Thanks.
 
#8
05-09-12, 6:53 PM

Offline
Joined: Feb 2012
Posts: 469
I bet the OP wrote that article
 
#9
05-09-12, 7:05 PM

Offline
Joined: Mar 2012
Posts: 135
It seems like this person outlined his own development and is stuck in stage 3 spouting crap thinking he's some sort of stage 4. Unknown to this man is the fact that people who are not retarded exist and do not follow this stage of development.
 
05-09-12, 7:07 PM

Offline
Joined: Dec 2009
Posts: 2162
1/10
 
05-09-12, 7:17 PM

Offline
Joined: Jul 2009
Posts: 228
nathanr said:
I bet the OP wrote that article


Nah. I wish I could start a blog.
 
05-09-12, 7:40 PM

Offline
Joined: Jan 2010
Posts: 678
not single fuck given that day

what a shit theory
 
05-09-12, 7:50 PM
Forum Moderator
Offline
Joined: Nov 2011
Posts: 5147
HMMM SEEMS LEGIT!
Touch me, you filthy casual~

Site & Forum Guidelines | MAL Guidelines | Report Abuse
 
05-09-12, 9:00 PM

Offline
Joined: Apr 2009
Posts: 856
yourelagginme said:
Nah. I wish I could start a blog.
So what's stopping you? As the link you posted implies, the standard required isn't exactly high.
 
05-09-12, 9:51 PM

Offline
Joined: Aug 2011
Posts: 6558
I'm over 9000! stage otaku.

/crappy DBZ joke
 
05-09-12, 10:41 PM

Offline
Joined: Nov 2009
Posts: 247
I find it funny how people like to classify otaku stages so simply. Almost as if we all fit in the same predetermined cookie cutter molds they do. First of all, not every otaku is obsessed with Moe shit. Some of us just like to build Gundams, others are obsessed with vintage anime/manga, etc. Things like this, are the primary reason why I abstain from using the word otaku to describe myself. The idea of a moe, loli, yaoi obsessed otaku, is the reason why most otakus are stigmatized. /end rant
 
05-10-12, 12:29 AM

Offline
Joined: Jan 2012
Posts: 7
I found it funny how you guys are getting angry. It's obviously meant to be a joke.
 
05-10-12, 12:49 AM

Offline
Joined: Nov 2009
Posts: 247
Fuuchouin said:
I found it funny how you guys are getting angry. It's obviously meant to be a joke.


I guess I'll just have to bold my /rant tag next time.

It is very obvious that the blogger who created that article intended for it to be comical. Nonetheless, my point still pertains. I must, however, commend you on your choice of phrasing. There might be hope for this place yet.
 
05-10-12, 1:45 AM

Offline
Joined: Dec 2009
Posts: 1362
Fuuchouin said:
I found it funny how you guys are getting angry. It's obviously meant to be a joke.
Yeah, the fact that it was a joke skipped over my head though 0.o
I can't read between the lines very well.
 
05-10-12, 2:26 AM

Offline
Joined: Apr 2009
Posts: 856
Fuuchouin said:
I found it funny how you guys are getting angry. It's obviously meant to be a joke.
We're not angry. We just don't see anything funny about it.

Personally, I think the blogger is trying waaaay too hard to be funny.
 
Top
Pages (2) [1] 2 »
Help     FAQ     About     Contact     Terms     Privacy     AdChoices