MyAnimeList.net

Episode Information
Forums

Recent Posts | My Watched Topics | My Ignored Topics | Search

Naruto: Shippuuden Episode 256 Discussion

Pages (2) « 0.2 1.2 [2.2]
Poll: Naruto: Shippuuden Episode 256 Discussion


04-02-12, 3:18 PM

Offline
Joined: Jun 2008
Posts: 13050
tofei said:
Well that was interesting, they're just outnumbered by 20,000! Those 100K Zetsu clones are way superior than your average genin shinobi or samurai and then those corpses, even a single one of those when reanimated is a force to reckon with. Why the hell were not guarding those corpses like some national top secret weapons or WMD anyway? I don't care about the other hidden villages or those dead wanted shinobi but Konoha and Sunakagure should know better. I saw Granny Chiyo (The Sand shinobis or maybe Sakura as well, will probably be pissed!), Hizashi Hyuga, Dan (Tsunade might go berserk or what not.) and Asuma Sarutobi (Oh man, spare Shikamaru the sight of it.) Goddamn force multipliers. XP


For the 9999999999 time. Edo Densei DOESN"T NEED THE ORIGINAL DEAD BODIES!
 
04-03-12, 1:30 PM

Offline
Joined: Mar 2012
Posts: 5127
SemeticBoy said:
Woah! this war is going to be epic BUT WERE GONNA LOOSE GOOD CHARACTERS NOOO!


Hahaha nice one.

 
04-04-12, 6:20 AM

Offline
Joined: Jan 2012
Posts: 34
Awww man, a month until the real action starts? Darn.
 
04-04-12, 4:20 PM

Offline
Joined: Mar 2010
Posts: 91
ugh I want Yamato back in the village, safe and sound.. that freak Kabuto should just die!!
after 40 whatnot fillers we finally get decent episodes of about 5 then BAM back to fucking fillers for who knows how many episodes again.. maybe another 40+ more... I say that's some serious bullshit going on there.. Just get the damn war over with ffs --
<img src="http://i210.photobucket.com/albums/bb310/cylien_jame/sig.jpg" />
 
04-04-12, 6:29 PM

Offline
Joined: Jul 2007
Posts: 5830
JaDeAiz said:
ugh I want Yamato back in the village, safe and sound.. that freak Kabuto should just die!!
after 40 whatnot fillers we finally get decent episodes of about 5 then BAM back to fucking fillers for who knows how many episodes again.. maybe another 40+ more... I say that's some serious bullshit going on there.. Just get the damn war over with ffs --



Its going to take a long time before the war is over with lol. It just started in the anime and i mean your looking at chapters 515 to probably chapter 600. Its probably going to be like the itachi pursuit and pain arcs together.

But i don't think they would place another filler arc before the war since the manga is still quite far ahead of the anime. In any case i think these specials are just to commemorate the 10th anniversary and thats that, then its back to canon.
It is absolutely a sin to be an anime fan and not at least experience "Akira" once in your life time.



 
04-05-12, 10:28 AM

Offline
Joined: Jun 2009
Posts: 4513
This was surprisingly epic.

Suddenly fillers, thousands of them >_<
 
04-05-12, 9:32 PM

Offline
Joined: Sep 2011
Posts: 12186
And the war begins. After fillers.
 
04-08-12, 2:56 PM

Offline
Joined: Apr 2010
Posts: 60
entauri said:
The assembly of the Joint shinobi army was epic. I dare to say i was LOTR like :)

My god...fillers D:


My thought exactly! I loved that scene.. Reminded me of the Uruk hai army :D
 
04-11-12, 1:25 AM

Offline
Joined: Apr 2011
Posts: 113
Oh yes so finally the war is about to start! Well, after bout 4 episodes of anni fillers. But this is actually so exciting. Can't wait till it actually starts and we get to see all the characters back! I wonder how the characters 'ressurected' will take it since like in Deidara's case, he got to get his personality and stuff back. Excited to see Naruto in complete control over kyuubi's chakra, and hopefully join the war as well (I don't read the manga so idk).
But what kinda surprised me was that people like Jiraiya or Minato (Naruto's dad) did not appear when Kabuto brought them all back. They're pretty strong and well known figures so you'd think that if he did, he would say their names or something. Oh well, at this point it really seems to me like Madara's force will win the war, considering how they have many powerful shinobi of the past.

Kabuto's power is so exaggerated now. He summoned so many and yet he still seemed normal, like he didn't use any chakra whatsoever.
 
04-12-12, 12:41 AM

Offline
Joined: May 2011
Posts: 8264
I finally catch on this series... and I get this... ugh. >.<
 
04-21-12, 12:41 PM

Offline
Joined: Sep 2011
Posts: 189
these aren't exactly fillers... at least not useless fillers. they are like a memorial or something. Since the whole war end of the war is going to have to focus on naruto and sasukes rivalry/friendship. I actually like these episodes. they are some of my favorite episodes from part one and they are in sasukes pov. watching these episodes makes me sooo excited for the fight between naruto and sasuke...and of course the war.
[url=http://myanimelist.net/animelist/MrsRoyMustang&sclick=1]
 
04-29-12, 3:59 AM

Offline
Joined: Jan 2012
Posts: 271
I Lost my shit when i saw Haku and Zabuza again
Not To mention all those other Delicious Dead Characters

The Epicness was so much to handle but of course the fillers will ruin it =(
 
05-08-12, 10:04 AM

Offline
Joined: Jul 2009
Posts: 1612
I nearly cried when I saw the army of dead :D:D:D NICEEEE
Fucking fillers though.
xxx
 
05-09-12, 12:27 AM

Offline
Joined: Jan 2012
Posts: 1251
a month of filler. what a fucking cliff hanger.
My Guitar Covers:
Playlist

I CAN ALWAYS SHOW MY EVERYTHING TO YOOOOOOOOOOOOOOOUUUU
 
05-12-12, 5:20 AM

Offline
Joined: Dec 2009
Posts: 2200
KIMIMARO IS BACK AS WELL! Ooooooh! <33333 Didn't think I'd see him again.
 
05-26-12, 7:00 PM

Offline
Joined: Apr 2011
Posts: 799
Giant Army,
This just got real.
Modified by giraffesyo, 05-26-12, 7:04 PM
 
07-26-12, 1:46 AM

Offline
Joined: Jul 2008
Posts: 4360
Now that is a hell of an army....and fllers always pop up at the worse possible time.
 
08-18-12, 6:18 PM

Offline
Joined: Mar 2010
Posts: 50765
Seeing all those shinobi in one place was awesome.

Behold of my awesomeness~
 
09-07-12, 3:03 PM

Offline
Joined: Jan 2012
Posts: 971
Nice episode. The war is so close!
 
09-30-12, 11:35 AM

Offline
Joined: Jul 2011
Posts: 4419
damn damn damn!! finally the 4th great ninja war. of course i don't want it, because i don't want my great characters to die!! :( :(

And so what?? a filler?? no worries! since i am watching this 7 months later i will finish them in less than 2 hours! :D yay!

Anyways the lee chronicles at the end was funny lmao.
cute lee!

and so lee! you better not let sakura get hurt! since you are in the same unit. And of course don't let yourself get killed either. neeee??

yosh!
 
03-07-13, 9:51 PM

Offline
Joined: Jul 2008
Posts: 226
there comes GAARA and KAKASHI!!! whooooooooaaa EPIC!!

i recommend you skip the fillers and go to ep 261 right away..hahaha :D
 
07-15-13, 9:32 PM

Offline
Joined: Jan 2013
Posts: 344
HAX! I CALL HAX!

How can the good guys ever really win when the bad guys have so much leet power? And to top it off every bad guy Naruto and gang ever beat is back.
 
02-24-14, 2:47 PM

Offline
Joined: Apr 2010
Posts: 696
I'm totally excited to see what is about to happen now. (nvm the fillers xD)
(≚ᄌ≚)ℒℴѵℯ❤
 
05-11-14, 5:34 PM

Offline
Joined: Nov 2012
Posts: 73
shit...it's about to get real.
 
09-03-14, 1:27 PM

Offline
Joined: Jun 2013
Posts: 1502
I have to say that episode was fantastic. LET THE 4TH GREAT NINJA WAR BEGIN! (Right after the fillers -_-)
 
09-09-14, 3:23 PM

Offline
Joined: Mar 2014
Posts: 131
Wow

I don't even know where to start!

Neji and Hinata had the cutest little cousin scene, it was just so adorable *fangirling*

Kakashi becomes captain :D Gaara is head captain :D

80 000 man waiting to go to war. And then the heartbreaking scene of all those dead shinobi.. Imagine Sasuke reunited with Itachi, Neji with his father, Sakura with lady Chiyo... Oh man.

As of this moment, I decide not to have any favorite characters, because they always die :P
 
09-21-14, 3:16 PM

Offline
Joined: Jun 2014
Posts: 1029
OMG
OMG
Just look at this, no, seriously, look:



Need I say more? SHIT IS ABOUT TO GO DOWWWNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!! THAT WAS SO EPICCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.
80 fucking thousand men.

But, well, is it just me or akatsuki is just too much for them?
I mean, 80000 men + Naruto and Bee (I think) vs 100000 zetsu's (ok, ok maybe they are "easy" to defeat) + ex-Kages + ex-jinchurikis + ex-akatsukis + other op guys + BIJUU's + MADARA + Kabuto + zetsu + Sasuke
I MEAN, WHAT THE HELL. How is that possible to win??? Well, but that just makes me wanna watch it even more *.*
Modified by Xowlreed, 09-21-14, 3:39 PM
These were made by my awesomely cool friend illmadz :
 
12-04-14, 2:19 AM

Offline
Joined: May 2012
Posts: 4464
Holy shit adhgsdhagjdshadaghdkahda need to take a piss first cause shit is about to go down, and then.........MOTHAFUCKIN' FILLERS NEXT EPISODE =_=
Oh well, at least, it's only 4 episodes.
 
Top
Pages (2) « 0.2 1.2 [2.2]