MyAnimeList.net

Forums

Must be a Club Member to Reply
Mar 20, 2012 8:14 AM

welke gewoontes heb jij overgenomen van series die jij hebt gezien.
Dat kunnen dingen zijn zoals, eten dat je nu hebt geprobeerd of dingen die je koopt, of zelfs dingen die je zegt of doet.

Ikzelf ben als een gek noodles gaan eten na naruto en ben ongelofelijk veel gaan trainen nadat ik zag hoe rock lee maar bleef doorzetten ~~ Power of Youth !! ~~
en zit vaak echt net als L van death note op stoelen of banken, zit echt heerlijk (A)

Mar 20, 2012 9:15 AM

Ik eet ook veel Noodles echt super lekker :3
verder ben ik veel bezig met het leren van de Japanse taal en de Cultuur enz. loop dan meestal thuis ook zonder schoenen rond Wat mijn Ouders irriteerd haha xD en ik ben helemaal weg van het tekenen van Manga en Anime Characters en that Stuff :)

Mar 20, 2012 9:28 AM

Nya ik denk dat wel bijna iedereen die naruto kijk aan de noodles is gegaan xD ik zelf namelijk ook ;P
Voor de rest ben ik me vet veel beginne te boeien voor de Japanse cultuur en stuff :3
Ow, en ik zat al als L nog voordat ik Death Note had gezien ;$ dat was wel grappig, me pa kan er echt niet tegen als ik zo zit tijdens het eten x)
Modified by AkumaOkami, Mar 20, 2012 10:38 AM

Mar 20, 2012 10:22 AM

Ik sms altijd minstens met één keer ~nya er in... xD Noodles vond ik al lekker voor ik anime keek, dus dat niet. Ik ben wel begonnen met bento maken. ^^

Mar 20, 2012 12:09 PM

ik zit vaak als N van death note, maar dat had ik al een beetje voor de anime (daarna is het alleen maar erger geworden xD).
verder heb ik niet echt tikken overgenomen denk ik xD

Mar 20, 2012 1:14 PM

ik ben net zo gek op zoet als L van death note :) mr dat was ik al voordat ik het zag..... ^^

Mar 20, 2012 1:23 PM

umm, ik heb eigenlijk geen idee.

noodles indd at ik ook al,.

ik heb wel vaak geprobeert als L te zitte maar hou het 5 min vol

miss dit, ook is het gwn van anime helemaal zelf.
Ik zeg altijd. Hai
heel soms Ie.

Mar 20, 2012 1:38 PM

Hoezo maar 5 min, YamiYoukai ;o
Ik vind het soms wel comfortabel zitten ^^
Vooral tijdens het eten zit ik altijd zo, of als ik achter de computer zit :P

Mar 21, 2012 6:44 AM

Eigenlijk ben ik een van de grootste dingen die ik dankzij anime's heb gekocht nog wel vergeten..
Pokemonkaarten..
Nadat ik mijn eerste kaart in mn handen had moest ik er gewoon meer hebben haha
( gotta get em all*) maar heb wel alleen van de alleroudste bijna elke.. de series daarna werden er gewoon teveel o.o
heb ook nog yu-gi-oh gespeeld echt heel nice ^^

Mar 21, 2012 8:02 AM

DarkCix said:
Eigenlijk ben ik een van de grootste dingen die ik dankzij anime's heb gekocht nog wel vergeten..
Pokemonkaarten..
Nadat ik mijn eerste kaart in mn handen had moest ik er gewoon meer hebben haha
( gotta get em all*) maar heb wel alleen van de alleroudste bijna elke.. de series daarna werden er gewoon teveel o.o
heb ook nog yu-gi-oh gespeeld echt heel nice ^^

omg! ik heb ook nog een hele zooi aan pokemon en yu-gi-oh kaarten liggen~!
die waren zo awesome! heb ook nog pokemon trading card game voor de gameboy colour. geweldig spel <3

Mar 21, 2012 8:09 AM

Hmm.
Ik kan vooral de Japanese Idol wereld in mezelf terug vinden. Schattige Idolposes proberen als iemand met een camera in de buurt komt, hard oefenen op dans en zang tegelijkertijd en dat soort dingen..

Natuurlijk spreek ik Japans door mijn Nederlands heen en ik ga het volgend jaar studeren~

Anime trekjes heb ik niet echt. Ik at al noodles voor ik Naruto keek. Heb net de eerste aflevering gezien :P
Denk niet dat ik ze alle 220 red..

Mar 21, 2012 11:42 AM

Random "All hail Britannia" roepen wanneer iets over Engeland gaat (Door Code Geass).

Ik en enkele andere zijn nu die-hard aanhangers van de enige echte Shinigami Yagami Light, hij is de God of Death voor ons. (grapje trouwens)

Its over 9000!!!!!!!!

Me afvragen of ik de enige in de wereld ben die nooit een bloedneus heeft. (met uitzondering van die keer dat ik met mijn gezicht tegen de zijkant van de bank viel.)

Geld Shogun 2 ook?
"A Shamefull display!!"

Mar 21, 2012 12:12 PM

Ohja! In mijn laatste jaar op de middelbare airde Star Driver en volgde ik dat wekelijks... Dus ging ik mijn vrienden begroeten met 'Kiraboshi!' zoals je dat ook in de series ziet. Alleen drie vrienden begroetten me zo terug als het rustig was, haha.

Also, ik ben waarschijnlijk een van de weinige mensen die echt cosplays van non-mainstream series herkent op cons. En dan heb ik het niet over die game-anime.

Mar 21, 2012 2:34 PM

@Akuma, gaat gwn nie XD
@Dark ik heb ze ook een paar van de oude series

@DragonsWhip: non main stream?

ik wil mega graag als Hao ASakura van Shaman King cosplayen, ik ga n u eens proberen Anna, want das nie zo heel moeilijk als gwn kleren.

Ook draag ik me mega leuke jurk (Gekocht als lolita) op een con :D

Mar 22, 2012 10:42 AM

Mainstream dingen blijven vaak dingen als Bleach, Naruto en zo'n beetje alle andere standaard shounen en shoujo series, K-On bijvoorbeeld ook. Non mainstream series zoals Sayonara Zetsubou Sensei worden bijvoorbeeld nauwelijks herkend...

Mar 22, 2012 12:21 PM

ah, maar lijkt me ook leuk

maar ook ouwere shounen, aka sk zie ik ook nooit

Mar 24, 2012 4:36 AM

Krachttraining, het gevolg van veel shounen kijken. :P

En geef toe, bijna iedereen heeft dit wel eens geprobeerd:
http://www.youtube.com/watch?v=WhhnN2Nlo28
;)
Modified by Eucalyptustree16, Mar 24, 2012 4:40 AM

Mar 25, 2012 3:22 AM

Whahaha, natuurlijk! ^^

Mar 25, 2012 11:17 AM

eucalyptustree16 said:

;)

*whistles*

Mar 25, 2012 2:45 PM

eucalyptustree16 said:

;)

So true... so true ;)

Mar 26, 2012 5:03 AM

Haha ja dat van Dbz klopt zeker,
en weet zeker dat iedereen het OVER 9000 !! wel eens heeft gebruikt (A)

Maar laten we het eens op een andere tour gooien ^^
wat nou als je iets van een anime kon hebben,
of een kracht kon hebben.
wat zou je dan het liefst willen hebben ^^
Ikzelf zou zo graag willen vliegen of teloporteren (A)

Mar 26, 2012 5:07 AM

Curry.

Minstens 1x per week.

En vooral erg pittig. Heel erg pittig.

Mar 26, 2012 5:14 AM

Ik zou zo ontzettend graag nen willen hebben. :') (lees: een Hunter willen zijn)

Mar 26, 2012 12:56 PM

Okay, geef toe. ik deed het altijd in het zwembad, vanwege dat je toch een soort gevoel heb. alleen zodat niemand het kon zien en in me gedachte XD

wat iuk wil van animes
vliegen! ik probeerde vroeger altijd te vliegen, nadat ik bij DBZ videl zag vliegen. een gwn mens. gelukkig sprong ik nie van hoge gebouwen af XD.

meer die kracht energy wat ze toen deed

Mar 26, 2012 1:04 PM

Door anime als Death note, legend of the galactic heroes, one outs en manga zoals Liar game heb ik mezelf steeds meer aangeleerd om logisch te redeneren. Het helpt echt en is behoorlijk nuttig.

Mar 27, 2012 12:49 PM

ik ben mijn kat poe-chan gaan noemen >////<

Mar 28, 2012 11:54 AM

Ik eet egt heel veel noodles en heb nu geleerd hoe je met stokjes z'n beetje alles kan eten. Voorde rest zegt ik heel vaak "KAWAIIIII-DESU"

Mar 29, 2012 3:54 AM

Ik noem mn hond nu stiekem kin-chan terwijl het arme beest toch echt Kinta heet, en ze leert er ook op te reageren wat wel super grappig is. Tot ze straks niet meer weet welke naam nou de goede is en we met een schizophrene hond te maken hebben:P
"It's not about who's right and who's wrong, there are things more important than that. That's why we need things like apologies and forgiveness. "
— Taiga Aisaka

Mar 31, 2012 8:15 AM

Een van de grootste dingen die ik overgenomen heb van anime is in lotushouding zitten. En vooral omdat ik zo'n groot kussen op de grond heb liggen waarop je dan kan zitten als je een boek ofso leest. heerlijk :d

Apr 5, 2012 3:01 AM

@ Witchking
Curry o.o
ik wil ook curry eten, maar weet niet hoe ik het maak
of waar ik het eet =.=

en heel overdreven op dingen reageren heb ik mischien ook wel >.>

Apr 5, 2012 12:27 PM

miss wat ik wel heb, ik ben meer geintereseert in de Japanse taal

Apr 17, 2012 2:55 AM

Toen ik ooit Death Note had gekeken heb ik proberen te lopen als L. Nek en rug gebogen en zo omdat ik L zo cool vond. (5/6 jaar geleden. Het was net uit)

Daar heb ik spijt van. Moest toen met nek en rugklachten naar de fysiotherapeut. Doe dat dus niet na en loop normaal.

Behalve de DBZ praktijken kan ik me niks anders bedenken. Ik vind dat ik met andere nederlanders wel normaal nederlands kan praten. Ik hoef er geen japanse dingen doorheen te gooien. Dat wordt alleen maar irritant. Ik grap er wel eens over natuurlijk.

Apr 18, 2012 12:41 PM

nou, ik heb gwn dat ik zeg Hai
of Ja ne.

Apr 20, 2012 2:35 PM

Ik roep vaak "Oi!" in plaats van "hey!" als ik verrast ben of iemand roep. ^^

Apr 21, 2012 3:42 AM

Ik door anime, vooral manga '~' gaan gebruiken xD

Ik wil heel graag Grell's (kuroshitsuji) kettingzaag hebbe :D
“the most important messages in our lives don’t come from musicians on stage or stars on television. They come from the average people all around you, the ones who are just feet from where you stand. That is what I believe”
- Inio Asano

Apr 21, 2012 12:54 PM

Okay nu wordt ik bang van je

Apr 21, 2012 1:56 PM

Dat is inderdaad best wel eng. o_O

Apr 22, 2012 12:13 AM

Srry ,;_____;, Ben gewoon een sadist ^^"
“the most important messages in our lives don’t come from musicians on stage or stars on television. They come from the average people all around you, the ones who are just feet from where you stand. That is what I believe”
- Inio Asano

Apr 24, 2012 4:27 AM

ik ga toch echt voor de brain burster uit accel world ^^ dat lijkt me awesome ook omdat ik dan gekke dingen kan doen bij mensen als ik burst link :P

Apr 24, 2012 11:02 AM

Ken accel world niet :x Komt waarschijnlijk.omdat ik al twee jaar geen anime kijk, alleen manga lees. Teleporteren zou me wel leuk lijken, gewoon stiekem abunaicon binnensluipen zonder kaartje =D
- Inio Asano

Apr 25, 2012 12:44 PM

ach, me too.. Ik wil een kind van me buren verdrinken, van een dak afgooien, martelen etc etc

Apr 25, 2012 10:53 PM

Tuurlijk ;O btw, ben jij die tala-chan die relatie heeft met sorrarios? (hij wel sadist :D)
- Inio Asano