MyAnimeList.net

Forums

Recent Posts | My Watched Topics | My Ignored Topics | Search

Nieuwe Personene XD
MyAnimeList.net Forum »» Club Discussion »» De Nederlandse Anime Fanclub »» Nieuwe Personene XD

Must be a Club Member to Reply
05-23-11, 11:06 AM

Ik zag nog geen topic hier, duss als je nieuw bent net als ik.
stel je zelf voor

so yeah, de naam is Yuriy of Tala wat jij wilt.
in Augustus ga ik naar me eerste anime convo,
ook iben ik 20 jaar, en me fav anime is Shaman King
en me favo chara is Hao Asakura
ook ben ik gek opp Pirates and badguys haha
hebbi je vragen, stel ze gerust

07-16-11, 11:23 AM

Noem me maar Lemon, 17 jaar, favo genres Ecchi/Romance/Harem met ofc subgenres van alle soorten en maten.

Ik luister metal, zoals Linkin Park, maar ook zoals Alestorm.

Mijn favorite anime blijft Kanokon

De beste anime ooit gezien blijft de Clannad serie, met ofc de meeste kudos naar AS

08-12-11, 4:00 AM

oi
17 jaar, begin dit jaar met een studie en kheb te veel anime gezien om een favoriete te kiezen.

ik heb shaman king gezien. echt een goeie anime

09-28-11, 8:44 AM

hola!

Remus_Lupa is 17 zomers jong en een echt muurbloempje met tieten zo groot als bowlingballen die de elementaire wetten van de zwaartekracht negeren en op commando laserstralen van melk kunnen schieten. Maar genoeg over mijn tieten.

bekijk mijn profiel, als je echt voyeuristisch genoeg bent om dingen over mij te willen weten en nee mijn tieten zijn niet echt zo groot als bowlingballen...
"Never imagine yourself not to be otherwise than what it might appear to others that what you were or might have been was not otherwise than what you had been would have appeared to them to be otherwise"

04-18-13, 12:58 PM

Hoi, ben 17 jaar en mijn naam is jordi, ik kijk graag animes en ben geintreseert in de japanse taal. Hoop eigenlijk mensen te vinden met dezelfde interesses hier in deze club!

FAQ     About     Contact     Terms     Privacy     AdChoices