MyAnimeList.net

Forums

Recent Posts | My Watched Topics | My Ignored Topics | Search

Kdo je kdo?
MyAnimeList.net Forum »» Club Discussion »» Czech Otaku Club »» Kdo je kdo?

Must be a Club Member to Reply
Pages (3) [1] 2 3 »
04-16-08, 5:34 AM

Ahoj,

napadlo mě, že když už nás tu pár je, mohli bychom se alespoň trochu poznat (ve skutečnosti jsem strašně zvědavej;). Asi půjdu příkladem a začnu (= jsem i strašnej exhibicionista)

Takže už mi táhne na 23 až mě to číslo trochu děsí -.-, hádám, že tu budu nejstarší:) Momentálně studuju ekonomku v Praze a ještě dloooouho budu.
Hobby tak od všeho trochu- trochu kamarádů, trochu hraných filmů, hodně beletrie (to zní trochu divně, co?) a až moc anime.

Pokud jde o mojí anime historii, tak jsem začal vlastně nedávno. Začátek byly samozřejmě filmy od Miyazakiho, ale tak před rokem jsem se dostal k Narutovi a už jsem byl nalomen. Pak příšel Bleach a já pomalu začal nenávidět nekonečný série, Claymore mě pak definitivně přikoval k anime.
Jinak letos jsem si dal přihlášku na Japonská studia na UK...taková perlička nakonec ^^

Snad se někdo osmělí a taky o sobě něco napíše, ať si tu nepřipadám jak baka;)

04-16-08, 9:21 AM

Tak když už mám u nicku to Admin, tak teda o sobě taky něco přidám. 22 let. Stačí? Ne? Ok, k anime mě vlastně dotlačil Hártles, když mi vecpal první díly Naruta a já celou noc nezamhouřil oko. Před tím jsem viděl jen Akiru a oba Ghost In The Shell. Kromě anime si mojí mozkovou hmotu získal Červený Trpaslík a IT Crowd. Jinak zájmy, no škola obzvlášť ta vysoká to není, zato 2D a 3D grafika s tím si vyhraju, také jsem se pokoušel tvořit na počítači hudbu, ale bez hudebního sluchu to opravdu nejde, tak jsem to po jedenáctém tracku asi vzdal.
P.S. Hártles si fandí, jsem starší, hehehe - Heartless_cz no baka.
Modified by DGN, 04-16-08, 1:19 PM

04-18-08, 10:13 AM

Dlouhé představovaní nemá smysl, takže jen ve zkratce.