MyAnimeList.net

Forums

Pages (3) [1] 2 3 »
Must be a Club Member to Reply
Mar 29, 2010 9:35 AM

Hei~! Täällä oli aiemmin puhetta että voitais miitata Desuconissa. Aattelin nyt sitten vihdoin tarttua tuumasta toimeen ja perustaa topicin aiheesta. Mites on, onkos kuinka moni tulossa Desuconiin?

Itse siis olen menossa, ja hain jo vänkäriksikin. Pitäs lähiaikoina tulla tietoa siitä. Sitten kun noita aikatauluja aletaan julkistamaan niin vois alkaa miettimään ajankohtaa mutta siitä sitten myöhemmin.

Edit// Eli siis Desucon järjestetään Lahden Sibeliustalossa 12.-13.6.2010. Pääsyliput ovat ennakkoon 14 euroa ja ovelta 18 €. Lisää tietoa löytyy osoitteesta http://desucon.fi/ (tosin tänään aprillipäivänä se on vähän erilainen, mutta esim. ohjelmasivulle pääsee täältä: http://desucon.fi/ohjelma).

Miitin ajankohta on nyt päätetty.
1. miitti: lauantaina kello 14.00.
2. miitti: lauantaina kello 18.00.

Kestoa ei ole määritelty, ihmiset saavat tulla ja mennä milloin huvittaa. Mukaan ehtii miitin alun jälkeenkin.

Kokoonnumme pääsisäänkäynnin luona, josta siirrymme sään salliessa takapihalle tai muualle sopivaan miittipaikkaan.
Modified by Shieva, May 21, 2010 9:31 AM

Mar 29, 2010 9:37 AM

MInä Minä minä minä ... ainakin olen tulossa :D jeeeeei Miiiiiittiä vaa kehiin jos poppoota ilmottautuu mukaan :P

Mar 31, 2010 4:35 AM

Kyllähän sinne vois sitten tulla, jos ehtii. Jos ehdin niin oon kyll messissä :)

Are you sexy as f*ck? If yes, WHAT ARE YOU WAITING FOR? Join MAL's sexiest users!!!!!

Mar 31, 2010 7:06 AM

Kyllä tässä on suunnitelmissa ollut tulla sinne pyörimään, mutta ei oo lukkoon lyöty kuitenkaan. Riippuu aivan, onko muita menoja silloin. Ehdottomasti ilmestyn miittiinkin, jos paikalla olen, ja toivon todella muidenkin klubilaisten tulevan. Edelleen paha maku suussa Animeconin "miitistä".. 8( Randomit jampat vain tuli kyselemään, ollaanko me "Maailman Ahdistuneet Lapset", MAL-kyltistä päätellen. :D

Mar 31, 2010 12:26 PM

Eikös tämä ollut se lähimpänä Helsinkiä oleva coni? Itsellä olisi pientä kiinnostusta käydä ensimmäistä kertaa semmoisessakin ja Desucon taisi olla se ainut vaihtoehto mihin minulla olisi oikeasti varaa matkustaa.

Mar 31, 2010 10:56 PM

Joo anteeksi, ois pitäny laittaa vähän enemmän informaatiota tuohon alotusviestiin. Nyt siis päivitetty lisää tietoa sinne.

On (luultavasti) lähimpänä Helsinkiä oleva anime- ja manga-aiheinen con tänä vuonna.

Harmi homma, ettei Animeconin miitti onnistunu. Ite en ollu sillon vielä tän Suomi-klubin jäsen : /

Apr 5, 2010 8:48 AM

Viime vuonna järjestetty Desucon oli parhaimpia coni tapahtumia omalla kohtaa pitkään aikaan. Tänä vuonna olisi myös Umineko no Naku Koro ni paneeli yhdessä käyttäjä Pararin kanssa.

Apr 10, 2010 6:55 AM

Nobuyuki Fukumoton takia voisi jo vakavasti harkita tähän pikkumatkaan sijoittamista.

Apr 13, 2010 1:16 PM

ShiroiNoKiwi said:
Nobuyuki Fukumoton takia voisi jo vakavasti harkita tähän pikkumatkaan sijoittamista.

Kuulin vasta nyt tästä.
Voi perkele, nyt on pakko päästä.

Apr 14, 2010 1:30 AM

Onko teillä muuten jo hankittuna ennakkoliput, vai aiotteko ovelta vasta ostaa? Nelisen euroako halvemmaksi se tulee ennakkoon ja pääsee jonon ohitse.. Itse en oo vielä saanut aikaseksi, lähinnä siksi, ettei se paikalle saapuminen ole vielä aivan 100% varmaa. Ehkä viikkoa aiemmin tulee sit tilattua, jos vielä vain on mahdollista silloin.

Harmittaa, kun tuli missattua viime vuoden coni ja Tooru Furuyan vierailu. :/ Ihan kiva huomata, että tänkin vuoden coniin saapumassa ihan mielenkiintoisia, japanilaisia vieraita.
Modified by shikibu, Apr 14, 2010 1:20 PM

Apr 14, 2010 4:33 AM

Joo eilen just varasin liput, mutta en oo vielä maksanu. Kahen viikon maksuaika niissä näytti olevan. Lattiamajotuksen kanssa varasin, kattoo menenkö sinne vai valvonko koko yön. Toisaalta ei haluais menettää minuuttiakaan siitä conista, toisaalta tiedän että seuraavana päivänä on aivan kamala olo jos en nuku.

Apr 15, 2010 12:13 AM

Katselin just conin ohjelmatarjontaa, jota oli tullut lisää jossain vaiheessa. Yllättävän paljon mielenkiitoista ohjelmaa, ei varmaan kohta tiedä mihin niistä kaikista repeäisi. :o Jos siis tulee päällekkäisyyksiä aikataulussa. Eiköhän muuten mennä porukalla vetämään vähän karaokea sitte!

Edit: Ja mitä tuohon majoitukseen tulee, niin kyllä meikäläiset on ainakin melko valmiita majoittamaan pari tyyppiä tarpeen vaatiessa. Että Shievakin, jos et sinne lattiamajoitukseen lopulta mene, niin Vantaalle voi yöksi tai pariksi tulla. Toki pitää sitten sieltä matkustaa aina Lahteen, mutta ei onneksi ole edes pitkä matka, junalla taittuu nopeasti. Että kaikki vain, joilla koituu ongelmia majoituksen kanssa, mutta silti haluaisi saapua coniin, niin tällainen mahdollisuus olisi tarjolla. ^^
Modified by shikibu, Apr 15, 2010 3:15 AM

Apr 15, 2010 4:14 PM

Meitsi tilas tänään liput ja lattiavaraukset laitoin varmuuden vuoksi..tosin ei oo hajuakaan onko mulla makuupussia xD ahahaa..mut joo..harmitti ku ei viime vuonna päässyt paikalle, mut näyttää tota mielenkiintoista ohjelmaa riittävän tällekin vuodelle...vähän tulee junamatkan hinnat kirpasemaan, mut on se sen arvosta....ainakin toivottavasti

I didn't want to hurt you but you're pretty when you cry. I didn't really love you but I'm pretty when I lie.

Apr 19, 2010 1:11 AM

Olen menossa Desuconiin molemmiksi päiviksi ja ilmaannun toki miittiinkin. Con vaikuttaa hyvin järjestetyltä ja kaikki muutkin ovat menossa, ei sitä nyt vain yksinkertaisesti voi jättää väliin.

Apr 20, 2010 9:27 AM

Lisää ohjelmaa julkistettu! Tsiisus oikeasti, aina marissut conien ohjelman tasosta, nyt tulee kertaheitolla sellasta settiä, että huhhuh. :D Utena-paneeli on jotain niin awsumia~

May 3, 2010 12:25 PM

Ajattelin ilmotella että tänään kun tuli käytyä kaikki noi Desuconin majoitukset läpi, niin joka paikassa täyttä. Kiitokset Keskustalle tästä :F

Toivottavasti ihmiset löytävät majoituksen jostain.

May 4, 2010 2:23 AM

Meille voi edelleen tulla punkkaamaan, jos joltakulta uupuu nukkumapaikka ja uskaltaa vain tulla. Ei myö purra~! Voidaan jatkaa conitunnelmissa kotosallakin animea katsellen tai pelejä pelaten, niitä piisaa. :D

Tuli sitten itsekin ennakkotilattua kahden päivän lippu, vaikka toistaiseksi olen menossa vain yhdeksi päiväksi.. Mutta kun ei tuo maksanut kuin euron + postarit enemmän, niin samapa tuo. Välttääpä jonotuksen ja on lippu plakkarissa toisellekin päivälle, jos pääsee paikalle.

May 4, 2010 3:11 AM

Ite varasin lattiamajoituksen, enkä ainakaan huomannut missään lukevan että se ois täynnä? Ilmottautuminen sulkeutuu 24.5, ja maksaa vain sen 7 euroa (ja sekin vasta paikalle saavuttaessa, eli jos et majoitusta tarvitsekaan, ei mitään tarvitse maksaa).

En tosiaan väkäriksi päässyt. Toisaalta hyvä niin on enemmän aikaa käydä katsomassa noita loistavia ohjelmia. Tutustuin tänään kanssa pikkasen noitten myyjien tarjontaan, ja näyttää että on reilusti kivoja myyjiä tulossa.

Sitten kun ohjelmakartta on julkistettu voitais alkaa miettimään miitin ajankohtaa. Paikkakin pitäis keksiä. Hyvällä ilmalla vois toki siirtyä ulkosalle, mutta kaiken varalta kokoontumispaikka vois olla sisätiloissa. Onkos kukaan vapaaehtonen tekemään jonkunlaista kylttiä?

May 4, 2010 6:06 AM

Miekin noita myyjiä vilkaisin tänään ensimmäistä kertaa. Jotenkin vain oletti sinne tulevan ne kaikki samat kuten aiemmissa coneissa - ja suurimmaksi osaksi ne siellä olivatkin - mutta yllätykseksi siellä oli muutamia uutuuksia, ainakin itselleni. Jopa joku japanilaisiin makeisiin, teehen yms. erikoistunut sekä taistelulajivarusteita myyvät liikkeet. Onhan nämä voineet olla ennenkin, enkä ole vain huomannut.. Mutta kivoja lisiä mielestäni, aion jotain namia varmasti hakea tuolta LUCAlta. :b

Riippunee tosiaan, millainen on sää ja kuinka paljon on väkeä sisätiloissa, että mihin miittimme sijoitamme. Mielestäni olisi hyvä sopia sisätiloista ensin joku tapaamispaikka, josta voidaan sitten siirtyä vaikka sinne ulos tai jonnekin, missä voidaan hengailla rauhassa. Näin ollen kenenkään ei tarvitse seistä sateessa muita odottamassa, jos näin käy. :D Mie tein viime Animeconiin miittikyltin ja voin sen tehdä nytkin, jos kukaan muu ei halua. Täytyy tosin varautua vähän paremmin tällä kertaa, tehdä se kyltti kestävämmästä materiaalista ja varata kunnon tussit..

May 4, 2010 10:50 AM

Ja juuri kun pääsin sanomasta se ohjelmakartta on julkistettu. http://desucon.fi/ohjelma. Sinne siis lukemaan. Itse ehdottaisin miittiä tuohon lauantain keskipäivän jälkeen (jotain 12-15 tai myöhemmin(EDIT: luultavasti nimenomaan myöhemmin, näkyy olevan nuo kunniavieraiden ohjelmat sinä aikana. Luulisin kuitenkin suurimman osan haluavan miitin pidettävän ennen Momoin keikkaa)). Mitään tarkkaa kestoaikaa tuskin tarvitsee määritellä, siitä voi ihmiset lähteä pikkuhiljaa omiin suuntiinsa kun haluavat. Tai mikä ettei samoihinkin suuntiin 8D

Tuota paikkaa mietin ja kattelin viime vuoden Sibbetalon karttaa niin miten olisi tuossa ihan pääsisäänkäynnin ja narikoitten edessä? Tosin se on aika iso alue siinä... Jos joku osais tarkempaa paikkaa keksiä niin ehdottakaapa vaan.

Kiva homma jos teet tuon kyltin 8D Kannattaa varmaan tehä jostain ohuesta pahvista tai sitten vaikka paperista ja päällystää se kontaktimuovilla tms? En tiedä, en ole miittikylttejä itse ennen tehnyt.

Joo mulla oli muuten ihan sama juttu noissa myyjissä, näitten vanhojen lisäksi oli tullut ihan mukavasti uusia nimiä.
Modified by Shieva, May 4, 2010 11:26 AM

May 4, 2010 1:40 PM

Meinasin tulla ilmoitteleen tuosta ohjelmasta, mutta ehditkin ensin. :D Klo 13 ja 15 välillä voisi olla itelleni passeli väli, vaikka periaatteessa mikä tahansa aika käy. Voi sen verran joustaa noiden ohjelmien kanssa. Tosiaan joskus puolenpäivän jälkeen olisi hyvä kuitenkin, silloin luulisi porukkaa olevan paikalla viimeistään. Pälyilin tuota karttaa myös, ainakin pääsisäänkäynti olisi sellainen paikka, jonne kaikki löytäisivät. Täytyy tosin varautua siihen, että siinä ramppaa porukkaa jatkuvasti sisälle ja ulos, niin voi olla sitä massaa siinä paljonkin. Joku joka oli viime vuonna mahdollisesti paikalla, osaisi ehkä paremmin kertoa noista tiloista?

Mitä kylttiin tulee, niin pahvia juurikin suunnittelin. Tein viimeksi kyltin suht paksusta vesiväripaperista, jonka jouduin kuitenkin päällystämään muovilla, eikä sekään tukenut mokomaa kovin hyvin. Voisin vaikka heti huomenna käydä tsekkailemassa pahvitarjontaa~

Edit: Ihan hyvin voitaisiin miittiporukalla mennä jotakin ohjelmaa katsomaan, tai pelaamaan pelejä, laulamaan karaokea.. Mistä te vain tykkäisittekin. Parempi katsoa sitä silloin paikanpäällä. :D
Modified by shikibu, May 4, 2010 1:47 PM

May 5, 2010 7:12 AM

Nyt kun se työttömän rooli on jo melkein lähes varmaa itselleni kesän ajaksi niin voin jo melkein 100% varmana sanoa, että taidanpa tosiaan päästä tulemaan paikan päälle. Koulukin ennättää loppua sopivasti viikkoa ennen kyseistä tapahtumaa. Tuleekin varmaan olemaan erittäin mielenkiintoinen kokemus kun ensimmäistä kertaa tämän tyyppisillä messuilla tulee käytyä. Vaikkakin tuota ohjelmaa katsottuani en oikein edes tiedä, mitä kaikkea ohjelmia/paikkoja pitäisi mennä tutkiskelemaan :P

Raha tosin saattaa nousta pieneksi ongelmaks tämmöiselle köyhälle opiskelijalle. Liput tulee varmaan ennakkotilattua, että edes säästäisi sen muutaman euron. Junamatkat tosin tulevat menemään väkisinkin edes-takaisin matkalla yli 20€ minkä takia pääsen ehkä vain yhtenä päivänä tulemaan. Eipä tuo lattiamajoituskaan niin paljoa houkuttele... :\

May 5, 2010 8:14 AM

hitto ku seon lahessa... rahaakaan ei oikein oo.. jätänpä väliin >.<'' damn.

May 5, 2010 11:09 AM

Joo, olen tulossa kun noin lähellä sattuu olemaan, mutta miitteihin tuskin ilmestyn : /

May 5, 2010 2:55 PM

Raha, tuo ikuinen ongelma.. Jos voittaisin lotossa, sponssaisin teidän kaikkien matkat ja varaisin kaupungin parhaat hotellihuoneet kaikilla herkuilla! Pääsisin kaikkien suosioon ja tyypit tulisi jatkossakin miitteihin. 8D Sounds like a plan~ Kunhan ensin saan ne rahat, köh..

Mutta tosiaan, jos vaikka vain yhdeksikin päiväksi on tulossa, siinä kokee jo aikalailla ja pää on ihan pyörällä, kun lähtee pois. Toki jos kokemus osoittautuu miellyttäväksi, saattaa harmittaa, kun ei toisena päivänä pääse. Mutta täytyy vaan lohduttautua sillä, että sai edes yhtenä päivänä tulla, parempi kuin ei mitään. ^^ Ja seuraavaa conia odotellessa! Traconhan se on sitten seuraavaksi.
Voihan sitä aina vähän tinkiä muista menoista, niin jää enemmän käteen conireissua varten. Tai pyytää jotakuta sponssaamaan edes osan lipuista. Ja mulla on edelleen toi majoitustarjous voimassa, sitä saa käyttää hyväksi. :D

Muitakkee, että 16.5. loppuu tuo ennakkolippujen myynti. Eli jos ei ole lippua vielä hankinttuna, kannattaa se tehdä mahd. pian!

May 6, 2010 7:07 AM

shikibu said:
Ja mulla on edelleen toi majoitustarjous voimassa, sitä saa käyttää hyväksi. :D

No jos suostut täysin ventovieraan tyypin majoittamaan niin kyllähän se oikein hyvin sopii :P Se olisikin ollut hieman hanurista jos olisi semmoinen matka tullut taitettua ennättääkseen vain yhden päivän siellä hortoilla. Varsinkin kun tuota ohjelmaselostettu tutkailtua en löytänyt sieltä mitään niinkään tuttua itselleni minkä takia tulen varmaan ainakin lauantaina vielä kulkemaan randomina ties missä paikoissa.

May 6, 2010 1:18 PM

MetalGearShake, laitan sulle tässä pikapuoliin yksityisviestiä aiheeseen liittyen. ^^

Jes, elikkäs lippu tuli tänään postilootaan ja Desucon alkaa pikkuhiljaa muuttua todeksi. ♥ Käväisin tänään myös hakemassa Tiimarista sellaisen ison, tummansinisen kartogin. Siitä alan tässä joku päivä taiteilemaan meille kylttiä!

May 7, 2010 4:04 AM

meikä tulee ja jonottaa paikalla... jos näätte pitkän ja kiharapäisen jäbän pelaamassa Super Smash Bros. Meleetä pelihallissa kultaisella Roylla (mahdollisesti myös nimellä NSAN), niin 98% varmuudella se olen minä!

Be the Ultimate Ninja! Play Billy Vs. SNAKEMAN today!

May 7, 2010 4:48 AM

Nooba-san said:
jos näätte pitkän ja kiharapäisen jäbän pelaamassa Super Smash Bros. Meleetä pelihallissa kultaisella Roylla (mahdollisesti myös nimellä NSAN), niin 98% varmuudella se olen minä!

:o Tulen sitten pieksemään sinut Marthillani!

May 7, 2010 9:06 AM

Pitääpä muuten kysellä miten porukka joka tulee kauempaa on aikonut järjestää majoittumisen?
Ihan lattialla patjan kera vai jotaki hotellia tms varattu?

Ite aattelin jos sitä sais asuntoauton katsastettua niin siinähä ois mukava, mutta saa ny nähä.. Henkilöautossa aika ikävä nukkua mutta ei taida olla paljoa valinnanvaraa. :P

Frendi tosin asustelee helsingissä josta on tarkoitus lähteä liikkeelle mutta aamuisin tuottaa kuitenkin sen verran ongelmaa toi herääminen että ehkä parempi on vaan nukkua mahollisimman lähellä tapahtumapaikkaa. :3

Ja tosiaan, eipä ole autossa kuin yksi seuralainen tällä hetkellä joten jos joku tarvitsee kyytiä lauantai aamupäivällä lahteen päin säästääkseen muutaman euron junamaksuista, niin mahollista on. :3

Ja sunnuntaina ajellaan takaisin joten sama homma silloin, mutta kaikkihan lähinnä riippuu että miten aikataulut menee yhteen ja niin edelleen.

Eli PK-seudulta päin tulevia mahtuu muutama kipale autoon jos uskaltaa tulla vasta reilu vuosi sitten kortin ajaneen amiksen kyytiin. D:
Modified by Jnn, May 7, 2010 9:30 AM

May 7, 2010 9:43 AM

Täällä on kyllä muutama jo aiemmin maininnut varanneensa lattiamajoituksen. Itse olen myös tyrkyttänyt tuota majoitusmahdollisuutta minun ja poikaystävän luo, mutta kun Vantaalla mekin oleillaan, niin ei sinne asti ehkä kannata tulla, ellei tosiaan tule jostain kauempaa.

Jnn said:
Ja tosiaan, eipä ole autossa kuin yksi seuralainen tällä hetkellä joten jos joku tarvitsee kyytiä lauantai aamupäivällä lahteen päin säästääkseen muutaman euron junamaksuista, niin mahollista on. :3

Tollanen kimppakyytisysteemi on kyllä hyvä ja muuten varmaan tarttuisin tilaisuuteen, mutta kun meilläkin on kyytiin tulossa mahdollisesti neljäkin tyyppiä, enkä tiedä monta teille mahtuisi. :D Plus pitäisi tulla kuitenkin junalla takaisin kotiin, niin ehkä mieluummin se oma kyyti sitten. Helpompi sanoa varmemmin sitten lähempänä tapahtumaa, luulen.

Kai Arvon Admin Jnn on tulossa miittiin? 8)

May 7, 2010 10:04 AM

shikibu said:

Tollanen kimppakyytisysteemi on kyllä hyvä ja muuten varmaan tarttuisin tilaisuuteen, mutta kun meilläkin on kyytiin tulossa mahdollisesti neljäkin tyyppiä, enkä tiedä monta teille mahtuisi. :D Plus pitäisi tulla kuitenkin junalla takaisin kotiin, niin ehkä mieluummin se oma kyyti sitten. Helpompi sanoa varmemmin sitten lähempänä tapahtumaa, luulen.

Kai Arvon Admin Jnn on tulossa miittiin? 8)

Tarkoitus olisi juu. Mutta katsotaan nyt onnistunko löytämään porukan, viime kesällähän se vähän epäonnistu ^^

Ja kolmehan tuohon mahtuu kun henkilö/farmariauto kyseessä, tosin asuntoautoon jo sitten meneekin enemmän sakkia. Olisikohan ollut 6 + kuski tai jotain vastaavaa rajana, mutta saapa nähdä. Tuo on kuitenkin melkeen kuin kuorma-auto niin tuskinpa ehdin opettelemaan härveliä niin hyvin että uskaltaa puolta suomea ylittää... Se kuorma-autokortti oli ainakin sellaista tuurilla menoa kun suoritin.. Muutenkin katsastus on esteenä. :D

May 7, 2010 3:34 PM

Jnn said:
Tarkoitus olisi juu. Mutta katsotaan nyt onnistunko löytämään porukan, viime kesällähän se vähän epäonnistu ^^

Nyt on sen verran bigass kyltti, että suutun jos tuota ei muka löydä sieltä massan seasta. :D Ja vielä kun se tapaamispaikka lyödään lukkoon, niin tietääpähän mihin suunnilleen tulla.

Niin ja edelleen voisitte heittää ehdotuksia sen paikan ja ajan suhteen, mikä olisi ohjelmakarttaa silmälläpitäen sopivin aika miitille?

May 8, 2010 3:54 AM

No ehkäpä meikäläinenki sitte löytää paikalle, jos kerta on iso kyltti xD

Katselimpa tuossa taas noita vr:n ja bussilippujen hintoja..hieman itkettää ku joutuu päälle 70e matkoista yhteensä maksaa ;_ ; Toitsi vaan pääsee perille asti ku on toi VR:n toiminta ollu vähän naurettavaa viime aikoina xD

jaa-a..ompas hankalasti nuo ohjelmat..en kyl osaa sanoo ajankohdasta mittää..mieluiten ei noiden kunniavieraiden päälle..itte en niinkään Haruko Momoista välitä,mut Nobuyuki Fukumoto ois kiva nähdä joten kannattasko se miitti olla jossain 15.00-18.00 välillä?

I didn't want to hurt you but you're pretty when you cry. I didn't really love you but I'm pretty when I lie.

May 8, 2010 6:16 AM

Tossa aiemmin oli puhetta, että just klo 12-15 välillä vois olla miitinkiä, mut otetaan toki huomioon kaikkien toivomukset. Ainahan sitä vois parikin miittiä järjestää eri aikoihin siltä varalta, että joku ei ohjelman takia pääse toiseen. Niin voi sitten edes jompaankumpaan tulla. ^^

May 8, 2010 7:47 AM

Hehe no hyvinhä tossa 12 vois jo miitin järjestää tai ihan miten immeiset haluaa..ei se ny mulle ainakaa nii hirveetä oo vaikka ny menee jonku ohjelman päälle ja ainaha sielt voi keskenki lähtee jos pakko on. ^^

May 8, 2010 1:32 PM

Joo mä en ite ole menossa Nobuyuki Fukumotoa kattomaan, mutta tosi monet on ilmeisesti menossa. Eli ehdotan että ei sen ohjelman päälle laiteta, jos halutaan saada enemmänkin ihmisiä paikalle. Siksi lisäsinkin omaan ehdotukseeni että myöhemminkin käy. Kaheltatoista vois toki miitin pitää, siinä vaan ei ole kuin tunti aikaa ennen Fukumotoa.

Arvasin kyllä että ei mitenkään voi keksiä aikaa joka sopii kaikille. Pakko jossain vaiheessa on päättää joku aika, ja sitten vaan ihmisten pitää radikaalisti päättää, tuleeko miittiin vai meneekö muualle. Itelläni miitti menee kaikkien ohjelmien edelle.

May 9, 2010 1:16 AM

Itse olen vielä kahden vaiheilla pitäisikö tulla kokemaan tämä Desucon. Pahin este on että saisiko majoituksen jostain hotellista vai ei, koska viime kerralla kun meni Tampereen Animeconiin niin piti ajaa puolet matkasta takaisin päin että pääsi kaverin mökille yöksi ja taas aamulla sama matka Tampereelle.

Ohjelma kyllä näyttää tosi kiinnostavalta ja rahakaan ei olisi este. Miittiinkiin voisi ilmaantua.
Simple is best.

May 9, 2010 5:42 AM

Cides said:
Itse olen vielä kahden vaiheilla pitäisikö tulla kokemaan tämä Desucon. Pahin este on että saisiko majoituksen jostain hotellista vai ei, koska viime kerralla kun meni Tampereen Animeconiin niin piti ajaa puolet matkasta takaisin päin että pääsi kaverin mökille yöksi ja taas aamulla sama matka Tampereelle.

Ohjelma kyllä näyttää tosi kiinnostavalta ja rahakaan ei olisi este. Miittiinkiin voisi ilmaantua.

Lattiamajoitus tai sitten vain autoon nukkumaan. Kyllähän se yksi yö niinkin menee. Ainakaan itse en viittinyt edes alkaa mitään hotelleja vilkuilemaan... Ovat jo varmaan täynnä.

May 9, 2010 10:42 AM

Jos on tottunut valvomaan pitkään on toki myös mahdollisuus olla conipaikalla koko yön, 24h-con on kuitenkin kyseessä. Sibeliustalon sääntöihin ilmeisesti kuuluu, että siellä ei saisi nukkua, mutta ainakin viime vuonna torkkujat ohjattiin yläparvelle. En tiedä tästä vuodesta, viime vuonna asiasta luistettiin ehkä sen takia, että tästä nukkumakiellosta ei oltu aiemmin tiedotettu. Toki sitä voi salaa mennä torkkumaan vaikkapa AMV-huoneen penkeille.

May 10, 2010 1:18 AM

Shieva said:
En tiedä tästä vuodesta, viime vuonna asiasta luistettiin ehkä sen takia, että tästä nukkumakiellosta ei oltu aiemmin tiedotettu. Toki sitä voi salaa mennä torkkumaan vaikkapa AMV-huoneen penkeille.

Mutta nyt se on ihmisten tiedossa, joten ovat varmaan aika tarkkoja tuon suhteen. Ja vähän epäilen, että salaa pääsisi minnekään saliin/huoneeseen nukkumaan. Luultavasti ovet ovat lukossa ja valvojat tarkastavat paikat juuri sen varalta, että joku siellä vetää zetaa ja häätävät poies. :D Aika kylmää, mutta jos näin kerran säännöt sanovat, niin ei he paljoa voi lipsua.

Ja miitistä vielä, että vaikka miitti osuisikin jonkun kivan ohjelmanumeron päälle, niin ainahan voimme porukalla/ne jotka haluavat mennä sinne ihmettelemään. Pääsee haluamaansa ohjelmaa katsomaan ja samalla osallistuu miittiin. 8)

May 10, 2010 1:23 AM

shikibu said:
Shieva said:
En tiedä tästä vuodesta, viime vuonna asiasta luistettiin ehkä sen takia, että tästä nukkumakiellosta ei oltu aiemmin tiedotettu. Toki sitä voi salaa mennä torkkumaan vaikkapa AMV-huoneen penkeille.

Mutta nyt se on ihmisten tiedossa, joten ovat varmaan aika tarkkoja tuon suhteen. Ja vähän epäilen, että salaa pääsisi minnekään saliin/huoneeseen nukkumaan. Luultavasti ovet ovat lukossa ja valvojat tarkastavat paikat juuri sen varalta, että joku siellä vetää zetaa ja häätävät poies. :D Aika kylmää, mutta jos näin kerran säännöt sanovat, niin ei he paljoa voi lipsua.

Joo mä aattelin ihan samaa, että nyt kun ihmiset tietää niin siitä tuskin lipsutaan.

AMV-huoneen pitäs olla ainanki melkein koko ajan auki, ja sillä salaa nukkumisella tarkotin sitä, että jonkun ohjelman aikana voi nukahtaa yhtä helposti kun koulussa tunnin aikana. Mutta joo, onhan sitä aina energiajuomat ja kahvi keksitty, ehkä joku pystyy selviämään niillä. Itse en.

May 10, 2010 9:26 AM

Asun Lahdessa enkä aio mennä näillä näkymin Desuconiin. Pidän weeabooteni salassa kaikelta kansalta vaikka kyllä sen kaverit tietääkin. (Tai no saa nähdä, jos nyt tossa liksan sais mistä vois liput ostaa. Jos sinne nyt uskaltaa täältä hikikomerosta tulla niin vois tullakin tutustumaan ihmisiin)

May 10, 2010 12:17 PM

Lorien said:
Asun Lahdessa enkä aio mennä näillä näkymin Desuconiin. Pidän weeabooteni salassa kaikelta kansalta vaikka kyllä sen kaverit tietääkin. (Tai no saa nähdä, jos nyt tossa liksan sais mistä vois liput ostaa. Jos sinne nyt uskaltaa täältä hikikomerosta tulla niin vois tullakin tutustumaan ihmisiin)

Moi nyymi :3 (?)
Modified by Jnn, May 10, 2010 12:21 PM

May 10, 2010 2:02 PM

Lorien said:
Jos sinne nyt uskaltaa täältä hikikomerosta tulla niin vois tullakin tutustumaan ihmisiin

Rohkeasti mukaan vain, nörttejähän me kaikki tässä vain ollaan, right? ('_') Itselläni on ainakin ihan mukavat kokemukset kun on joskus tavannut porukkaa eri foorumeilta vaikka itsekin olen hieman ujo kun yrittää uusiin ihmisiin tutustua.

Itsellä olisi myös kysymys koskien pelialuetta. Mitäs pelejä kyseiseltä alueelta on lupa odottaa Smash Brossin lisäksi?

May 10, 2010 2:34 PM

Kyllä kannattaa tulla..Omat kaverit kun ei niin hirveesti ole animesta kiinnostuneita nii minusta ainaski o mukava ku saa rupatella muiden "otakujen" kanssa^^ et mun kaa saa ainaski tulla juttelemaan ni paljo ku vaa jaksaa, jos vaa jaksaa kuunnella meikäläisen pälinöitä kaikesta turhasta xD

Hmm..pelialueesta en mene ite sanomaan mittää ku en oo aiemmin Desussa ollu joten joku fiksumpi voisi tuota asiaa valaista ja mie taidan kyseiseltä alueelta pysyä muutenki poissa jottei tuu itteensä aivan täysin nolattua xD

May 10, 2010 2:47 PM

Ehdottomasti kaikki kynnelle kykenevät vaan messiin! Turha jäädä sinne komeroon, kun me muutkin uskaltaudutaan sieltä ulos. :D

Pelialueen tarjonnasta en miekään osaa sanoa, mut Desucon-sivuston tekstin mukaan siellä on monia eri konsoleita ja pelejä vuosikymmenien ajalta. Pakko siellä on ainakin Tekken olla! :o
Sittenhän on tosiaan erikseen tanssi-/rytmipelit ja lautapelit. Voisi katsoa, jos uskaltautuisi julkisesti tamppaamaan tanssimattoa.

Edit: Siellä oli myös mainittu olevan Taiko no Tatsujin, sitä täytyy ehdottomasti kokeilla. :D
Modified by shikibu, May 11, 2010 2:13 AM

May 11, 2010 7:45 AM

Tulossa ollaan ja miittikin olis kiva.

Aiotteko cossata?

May 11, 2010 9:42 AM

Jnn said:
Moi nyymi :3 (?)

Kai se on myönnettävä :)

Leffy said:
Kyllä kannattaa tulla..Omat kaverit kun ei niin hirveesti ole animesta kiinnostuneita nii minusta ainaski o mukava ku saa rupatella muiden "otakujen" kanssa^^ et mun kaa saa ainaski tulla juttelemaan ni paljo ku vaa jaksaa, jos vaa jaksaa kuunnella meikäläisen pälinöitä kaikesta turhasta xD

Noh, jooh. Onhan siellä jotain ihan mielenkiintoisia paneeleja. Eniten vetää kuitenkin toi Haruko Momoin keikka miks tulis sinne (musiikkia tulee muutenkin kulutettua enemmän kuin animea/mangaa). Touhou ja naisen saaminenkin ois ihan jees kuultavaa (kait). Noh, kuhan nyt tässä parin päivän sisään tili menis plussalle niis sais noi piletit tilattua ennakkoon. Saa nähdä.

May 11, 2010 10:55 AM

Mjoo, itellä nuo kolme edellä mainittua myös ensimmäisenä menolistassa.

"Yurin synkempi puoli" ja "Japanilaisten pornopelien loisto ja rappio" kuulostavat myös sellaisilta että voisi ehkä kävästäkkin kuuntelemassa. Saapa nyt nähdä.

Mutta kuitenkin, lähes koko päivä on itsellä ainakin aikaa miitin kannalta, kun nuo ohjelmat sijoittuu la illalle / su aamulle.

Pages (3) [1] 2 3 »