MyAnimeList.net

Anime Information
Forums

Recent Posts | My Watched Topics | My Ignored Topics | Search

Hachimitsu to Clover Episode 19 Discussion
MyAnimeList.net Forum »» Anime Discussion »» Series Discussion »» Hachimitsu to Clover »» Hachimitsu to Clover Episode 19 Discussion

Pages (2) « 1 [2]
View Poll Results: Hachimitsu to Clover Episode 19 Discussion
5 out of 5: Loved it!
 
26 78.79%
4 out of 5: Liked it
 
6 18.18%
3 out of 5: It was OK
 
1 3.03%
2 out of 5: Disliked it
 
0.00%
1 out of 5: Hated it
 
0.00%
Voters: 33

04-20-11, 8:53 PM

Offline
Joined: Jun 2009
Posts: 289
This ep was great! I loved the end it was kinda funny n_n
I have learned so much of this anime :)
 
05-04-11, 2:49 PM

Offline
Joined: Aug 2010
Posts: 2810
Very good

For a second there I thought Yamada was going to get raped
 
12-30-11, 8:35 AM

Offline
Joined: Sep 2011
Posts: 6320
Loved the ep :)

And there were many funny Morita scenes XD Especially at the blossoms festival XDD
 
01-07-12, 9:40 AM

Offline
Joined: May 2010
Posts: 2362
Great episode.

"Oh, welcome home, Mayama. Would you like a dinner first or a shower? or ME!!!!" - ROFL

Morita and his never-ending awesomeness. XD

I thought I'm going to hate Nomiya but it turns out to be the other way around.

Being a straightforward guy will surely make Yamada realize things.
 
05-17-12, 3:55 PM

Offline
Joined: Nov 2011
Posts: 38843
Seriously, that guy should just date Yamada already, even if it's pretend because who knows, he might actually fall for her.
 
06-17-12, 8:55 AM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 4970
I still want Mayama and Ayu together but Nomiya may not be half bad. Ayu has suffered too much because of her love for Mayama. I think maybe she should try forgetting him. If it doesn't work, then she could go back to waiting again.
 
07-12-12, 5:21 PM

Offline
Joined: Jan 2012
Posts: 439
at first i thought nomiya was going to rape her and then i decided that he looked beautiful with his glasses off and that i'd like to see them get together. LOL. at least this show keeps you on your toes.

i liked his brutal honesty. he's definitely the most refined/mature.
 
09-22-12, 6:05 PM

Offline
Joined: Jul 2011
Posts: 44
who knows the intentions that nomiya has but at least he seems to know what he wants
 
09-24-12, 8:39 PM

Offline
Joined: Nov 2011
Posts: 2063
Nomiya is pretty awesome! =P

"I like to expose what people hide. I'm an intellectual rapist." - Furudo Erika
 
11-17-12, 3:24 PM

Offline
Joined: May 2012
Posts: 10284
Lol Morita defiantly my favorite character just so funny when he appears in an episode xD but damn again those two having a hard time, I wonder when they finally realize...
 
11-24-12, 10:14 PM

Offline
Joined: Feb 2010
Posts: 177
Take that Mayama!
I wish Yamada will forget about him soon and move on to Nomiya.

Btw, the scenes with Morita are hilarious!
mingling with each other are the flames of red and blue
 
08-10-13, 5:21 PM

Offline
Joined: Aug 2010
Posts: 1145
Nomiya is the realist character in this series, love him! He knows his shit
 
09-12-13, 7:37 PM

Offline
Joined: Jan 2013
Posts: 391
LagTag said:
Bladecatcher said:
lichard said:
Am I the only one that seems to really dislike Nomiya? Ugh.
Nomiya's a douche, imo.


I totally agree... i`m starting to get annoyed by Yamada and her games trying to make Mayama worry and be jealous etc

Nomiya's a jerk... but at least he's honest with her. She's been acting badly. And he has sage words about one-sided love.
 
11-17-13, 7:55 PM

Offline
Joined: Sep 2013
Posts: 146
lmfao morita... I laugh so much

and I like nomiya
 
Top
Pages (2) « 1 [2]
Help     FAQ     About     Contact     Terms     Privacy     AdChoices