Forum Settings
Forums
New
Nov 26, 2009 1:16 PM
#1

Offline
Jan 2009
145
Tervetuloa jälleen kerran kaikille uusille ja vanhoille MAL:in käyttäjille. Olen Tomi "Mause" Mäenpää ja tämä on esittely thread johonka voit esitellä itsesi muille tovereillesi. Huom. Kukaan ei väkisin käske sinua laittamaan pituutta, painoa, tulojasi tai välttämättä mitään muutakaan tänne. :P

Pitemmittä puheitta menen lempiaiheeseeni... itseeni!
Elikkäs Tomi Mäenpää on nimi ja asuinpaikka tällä hetkellä on seinäjoki.
Olen 88 syntynyt dinosaurus, tai ainakin tälläisen fiiliksen välistä saan, ja kuten kaikki täälä... olen hurahtanut hyvästi animeen. Mangaan en vielä ole niinkään perehtynyt. Niinkuin äidienkielen opettajalle aikoinaan tuli sanottua: "katson sitten elokuvan". Ja anime tosiaan onkin maittanu :)

Harrastukset: lenkkeily, punttisalilla norkoilu, tietokone pelaaminen (Starcraft, Warcraft & HoN) ja konsolilla sitten joitakin adventure/action/rpg:tä, olen myös kiinnostunut kamppailulajeista ja tykkään käydä sparraamassa esim. painia ja nyrkkeilyä ihan herrasmiesmäisesti (jälkeenpäin nauretaan sitte sille jos saa patahan jne. :D ).

Ensimmäisen kosketuksen animeen sain kaverilta joskus yläasteella sarjalla nimeltä Tokyo Underground, ja rakastan sitä sarjaa vieläkin. Sen jälkeen tuli Naruto ja erilaiset elokuvat ja sitten olikin jo osaltani myöhäistä. :)

Sanovat että en ole olevana ollenkaan eteläpohjalaasen oloinen koska lörpötän niin kamalasti ja itse asiassa, kyseisen asian takia katkaisenkin tältä kertaa tämän mun höpöttämisen tähän.
Ps: Mulle uskaltaa toimitella kaikenlaisista. Salilla käynti on esim. asia joka monia kiinnostaa ja siitä saa hyviä keskusteluja aikaiseksi.



Toivottavasti muutkin ottavat osaa! Rohkea rotan syö. :)
MauseleumNov 27, 2009 5:43 PM
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (3) [1] 2 3 »
Nov 26, 2009 7:20 PM
#2

Offline
Jul 2008
302
Hei! elikkäs olen Leffy tai Laura..kumpikin käy :D 89-syntynyt ja Varkaudessa tällä hetkellä vielä asustan..lähitulevaisuudessa toivottavasti paikkakunta muuttuu :P
Animea tullu sellanen seitsemisen vuotta töllöteltyä, mangaa ei ihan yhtä pitkään, mut melkein xD Lempisarjoista vois mainita ainaski Ai no Kusabi, Mononoke, Gankutsuou, Natsume Yuujinchou,Monster...jne jne..
Mul on kaksi kisua ja labbis..söpöjä pikku karvakasoja ^^
Musaa tulee kuunneltua melkein laidasta laitaan, mut nyt ei hirveesti tule popitettua tuota mainstream poppia tai räppiä. :) Lähimpänä sydäntä ehkä kuitenki joku New Wave, Alt.Rock sekotus.. :P
Lempibändi tietenkin BUCK-TICK <3
Kun en töllötä animua nii yleensä menee aika maalaillessa, piirrellessä sun muita räpellyksiä tekiessä. Kirjojaki tulee jonku verran luettua sillo ku kerkiää ja musiikki tietysti aina soimassa.
Kuva löytyy vielä irc-galleriasta, ku en oo vielä jaksanu tunnuksia poistaa..elikkäs täältä

Ja saa tulla jutteleen jos haluu..em mää pure :D

EDIT: korjailimpa vähä ku oli nii hirvee tuo edellinen xD
LeffyMay 23, 2010 11:12 AM



I didn't want to hurt you but you're pretty when you cry. I didn't really love you but I'm pretty when I lie.

Nov 27, 2009 1:01 AM
#3

Offline
Feb 2008
202
(Jes, ei tarvinut ite pystyttää tätä töpöä. :P)

Katsotaan nyt, jos jotain pientä saisin itsestäni kerrottua. Tällainen gamer girl Etelä-Pohjanmaalta, tunnetaan parhaiten nimillä Anniina, Ansku ja Rei, joten näitä suosittelisin käyttämään puhuteltaessa. Lokakuussa täytin 18, kuulemma näytän nuoremmalta kuin mitä olen, ja henkisesti taas vanhemmalta - tästä voi olla montaa mieltä. : D Asustelen vielä vanhempieni ja japaninpystykorva Bingon kanssa, kunhan opiskelut on suoritettu, tähtäimessä olisi mullakin Tampereelle muutto hyvällä tuurilla. Opiskelen siis audiovisuaalista viestintää kolmatta vuotta paikallisessa kauppaoppilaitoksessa, media-assistentiksi pitäisi yrittää valmistua keväällä.

Persoonaltani oon sellanen perus mukava ja rauhallinen - kaveriporukassa tosin olen vähän enemmän äänessä. Helposti ei tule suututtua, jos joku vaivaa, pidän sen melko tiukasti itselläni ja puran johonkin luovaan, kuten piirtämiseen, kirjoitteluun ja musiikkiin. Oon aloittanut viulunsoiton tuossa vajaa pari kuukautta sitten, hyvin kauan halunnut soittaa jotain soitinta, ja viulu on vain itselleni se kaunein. (:
Olen myös tosiaan kova pelailemaan, lähinnä konsoleilla ja jotain mmorpg- ja FPS-pelejä tietokoneella. Vannoutunut Playstation-pelaaja, joten turha tulla vaahtoamaan meikäläiselle Äksäboksista.

Animua ja muuta japsikulttuuria on tullut harrastettua kutakuinkin kuusi vuotta. En tarkalleen muista, mistä tämä sai alkunsa, mutta Subilla näytettiin niihin aikoihin Magic Knight Rayearthia ja tykästyin siihen kovasti, joka ainakin vahvisti kiinnostustani animea kohtaan. Siitä lähtien sitten keräilty mangaa, katseltu animea ja kierretty coneissa. Oli myös muutaman vuoden kova j-rock-fanitus päällä(yllättäen), mutta se on jo laantunut, nykyään tuo ihan länsimainen raskas musiikkki menee paremmin. Näin yleensä musiikkimaku on hyvin laaja, kaikkea klassisesta konemusiikkiin, räppiä ja mainstream-poppia en tosin oikein sulata.

Ehm.. joo. Siinä vähän jotain. Profiilistani löytyy linkkiä erilaisille sivuille, joista voi ehkä saada selville lisää, jos kiinnostaapi jotakuta. (:

P.S. Haha Mause, kurkkusalaatti.. : D
shikibuNov 27, 2009 1:13 AM
Nov 27, 2009 5:57 AM
#4

Offline
May 2008
51
Pitänee kai sitä jotakin itekki rustata. Elikkä, oon Janne, 18 vuotta ja Kemissä asustelen. Viimeiset 5 vuotta asunut täällä ja sitä ennen Turun lähellä - Maskussa, Naantalissa, Raisiossa muttei koskaan Turussa.

Opiskelen liiketalouskuraa amiksessa, alkuun oli jopa kaksoistutkinto mutta ei riittänyt voimat lukioon. Opiskelujen jälkeen pitäisi lähteä armeijaan kuskiksi jos en saa C-papereita (kovassa yrityksessä on mutta pahalta näyttää) ja kun armeija on ohi, ajattelin komeroitua.

Animua oon katellu reilut kymmenisen vuotta, 90-luvun puolivälistä lähtien. Ensimmäinen anime jonka tosin muistan kunnolla ja joka edelleen on yksi parhaista on Rurouni Kenshin jonka kattelin 90-luvun lopulla, eli siitä varsinaisesti lähti himot. :3

Lisäksi paukutan morppeja, joka on toinen elämäni animen lisäksi, tällä hetkellä pelauksessa Aion josta tosin tuli bänniä, mutta uutta accounttia puskee.

Tarinoin lisää paremmalla ajalla.
JnnMay 28, 2014 9:19 PM
Nov 27, 2009 6:08 AM
#5

Offline
May 2009
37
Edited again and again :)

xDDDDDDDDDD Nimi on Niko ja kaverit nyt kutsuu mua vaikka mikskä ;) helmikuussa 19 täytin ja silleen :D:D:D Nurmijärven onkaloista olen kotoisin, tämmönen ihme olento lol xDDDDDDDDDDDDd. Mesen saa jos pyytää xDDDDDDDD :):) Jutustelu animesta ja kaikesta siihen liittyvästä on aina tervetullutta :P

Luonteeltani olen...jaaaa.... Puhelias, sosiaalinen, huumorintajuinen, rehellinen, leikkisä, kiltti, erikoinen, positiivinen, suojeleva ja silleen.. tietääkseni :D.

Animea kulutan joskus enemmän ja joskus vähemmän, riippuu aina mielentilasta ja ajasta :):) toisinaan myös pelailen.... pleikkaria ja nintendoa... aika harvoin kylläkin nykyään, Kuntoilu on myöskin veressä.. eli lenkkiä tulee heitettyä useasti viikossa ja muutakin pikku kuntoilua koitan pitää yllä :). Joskus iskee super laiskuus.. eli en jaksa kuin löhöillä xDDD no sekin on terveellistä :D
Alkoholi, tupakka ja biletys EIVÄT kuulu ajanviettotapoihin lainkaan :D:D Tykkään pitää hauskaa selvinpäin ja raikkain keuhkoin :D:D:...lol... Lemppari animet, Musamaku ja muut nippelitiedot lukee mun profiilissa " Something About Me " spoilernappulan alla :):). Vilkaise ihmeessä :D:D

Animen harrastelu alkoi yläasteella kun kaveri suositteli Bleach:iä. Sitä tuli sitten päälle sata jaskoa kateltua. Sitten alkoikin muutkin animet kiinnostaa ja Bleach jäi taakse :D:D
Muita harrastuksiani: Lenkkeilyn lisäksi piirtely, pianon soittelu (en käy kursseilla), koiran kanssa temmeltäminen, nukkuminen ja unelmointi :P

Viestiä vaan tulemaan jos tarina kolahti ja kaveriksi saa pyytää, juttuseura on aina tervetullutta xDD tan tan taaa! ==>

Ja kuva löytyy faceboooookista:):):): http://www.facebook.com/home.php?#/profile.php?id=737299595&ref=search&sid=737299595.2179159693..1 SEKÄ nykysin profiilistani "something about me" Spoilerbuttonin sisältä xD

Ilmotelkaa jos ei linkki toimi xD
FriadonJun 28, 2010 6:52 AM
Nov 27, 2009 6:43 AM
#6

Offline
Apr 2009
72
Jnn said:
Pitänee kai sitä jotakin itekki rustata. Elikkä, oon Janne...


Paras nimi :P

Elis, oon itekin Janne, ikää vaan 17 vuotta, pituus 185 ja paino 60kg. Käyn ammattikoulun elektroniikka-alaa ensimmäistä vuotta. Oon luonteeltani melko skeptinen ja pessimistinen, mutta en kuiteskaan mikään kaikkea epäilevä murjottaja : D Olen myös melko puhelias, tykkään käydä kunnollisia keskusteluja ja "älyllisiä" väittelyjä. En suutu tosissani kovin helpolla, mutta saatan sanoa melko pahasti pienestäkin asiasta. Tulee myös kiroiltua aika paljon, tullut tavallaan vaan tavaksi.

Animea (, ja mangaa) Tulee kulututtua vähän - jonkun verran, eli ei ole mikään suuri osa elämääni. Pidän enemmän ihan ' oikeiden', näyteltyjen sarjojen ja elokuvien katselemisesta. Lempielokuvia on niin monta, ettei niitä jaksa luetella mutta sanotaan että ainakin Kubrickin ja Tarantinon elokuvat ovat lähellä sydäntä, jo pelkän omaperäisyydenkin takia. Tietokone- tai konsolipelejä ei enää tule pelattua, mutta suosikkipelini on silti Metal gear Solid, PSX:lle. Tykkään myös sillontällön juoda alkoholia hyvällä seuralla ja poltan tupakkaa.

Minun animehistoria on vielä erittäin vähäistä, aloitin kohta vuosi sitten, Death notella ja Cowboy bebopilla. Toinen niistä on vieläkin ehdoton suosikkianimeni, tai paremminkin suosikki TV- sarja yleensäkkin, ei luulisi olevan vaikea arvella kumpi (check avatar) :)

Nyt ei jaksa kirjotella pidempää stooria..
Nov 27, 2009 10:08 AM
#7

Offline
Sep 2008
40
Jees. Olen 16-vuotias tyttö. Asun Heinolassa, muutin sinne tänä syksynä opiskelemaan (olen syntynyt siellä ja on tullut oltua aika paljon siellä muutenkin). Suurimman osan elämästäni olen asunut Savitaipaleella (ihme jos joku tietää, mutta sijaitsee siis Lappeenrannan ja Mikkelin välissä). Opiskelen datanomiksi, ensimmäinen vuosi menossa.

Animeharrastus alkoi joskus... 6. luokalla, eli suunnilleen neljä vuotta sitten. Olin aiemmin jotain kuullut tästä harrastuksesta, ja löysin sitten minun ja siskoni yhteiseltä koneelta muutaman jakson animea (sisko oli kavereidensa kanssa katsonut jotain). Katselin sitten vähäsen niitä (Midori no hibiä ja Shuffle!a, ei ehkä ihan parhaita ala-asteikäisen tytön sarjoja mutta silti kiinnostus heräsi). Myöhemmin löysin Fullmetal Alchemistin ja sittemmin Naruton, ja nyt on noita sarjoja kerääntynyt reilusti enemmänkin.

Yleensä minuun iskee sellaiset sarjat, joissa on aivan päätöntä huumoria. Näistä esimerkkinä Keroro Gunsou ja Kyo Kara Maoh. Tykkään sekä shoujosta että shounenista, ja myös seinen menee joissain tapauksissa. Tykkään yleensäkin tarinoista (sekä kirjojen, sarjakuvien että elokuvien/tv-sarjojen muodossa), ja anime ja manga on yksi hyvä tarinankerrontamuoto.

Peleistä tulee pelattua lähinnä rytmipelejä. Stepmaniaa näppiksellä, In The Groovea ja satunnaisesti Dancing Stagea matolla sekä Osu!a ja Taikoa. Myös Guitar Heroa on jonkin verran tullut kokeiltua, mutta jotenkin en vaan ole siinä kovinkaan hyvä. Kingdom Heartsia joskus kauan sitten pelasin mutta into siihenkin lopahti.

Täytynee sanoa että olen "meganekko"-tyyppiä, eli minulla on silmälasit, saan hyviä arvosanoja koulussa, voitan joka ikinen kerta kaverini Suomi-tietopelissä ja minulla on lähes aina kirja kädessä (mangaa tai ihan normaali). Olen myös kiltti (vähän liiankin), alkoholia ja tupakkaa en ole ikinä edes maistanut, muutenkin noudatan lähes aina sääntöjä ja aika usein jos joku pyytää jotain tekemään niin myös teen sen. Tämä on kyllä joskus pienoinen ongelma...

Vaikka tämä ehkä kuulostaa säälinkeruulta tai huomion hakemiselta, niin täytyy sanoa, että minulla ei kauheasti kavereita ole (koulussa luokkakaverit ja yksi hyvä (kaukana asuva) ystävä, joka on myös anime&mangafriikki). Ois kyllä kiva tätäkin kautta tutustua uusiin ihmisiin ja saada lisää kavereita, varsinkin sellaisia, jotka ovat kiinnostuneet samoista asioista kuin minä.
ShievaNov 30, 2009 12:27 PM
Nov 27, 2009 1:31 PM
#8

Offline
Mar 2009
67
Huh, pitäneekö munki täällä sit avautuu, eiku siis esittäytyä :DD
Elikkäs minä oon Johanna, Jossuksi haukuttu, 21wee ja asun oulussa. Taivalkoskelta kotosi *perähikiä seki kylä*, 16 vuotta asuttuani siellä muutin kuusamoon, menin lukioon, kävin 1,5v, joka jäi kesken. Kuusamossa asuin sen hurjat 3 vuotta ja sieltä muutin Rovaniemelle, tarkotus oli käydä koulua vaan meni vituiks. Ja siellä sit asuttuani n.7kk muutin ouluun :DDDD Menin aikuislukioon ja kovasti koitan sitä ylioppilaslakkia saaha :D

Animeahan olen katsonut KOKO ikäni. Ja isoveli löi lisää vettä myllyyn tuomalla kavereilta animeleffoja lainaan. Tottakai minäki niitä halusin kattoa vaikken niinkää enkkua osannu sillo. Joo ja olen myös pelien ystävä. IKÄNI niitäki pelannu. Kiitos siitäkin kuuluu miesvaltaiselle perheelle*kaikki sisarukset veljiä*. Kaikista rakkain pelisarja on Final Fantasy, Dynasty Warriors ja sit tykkään ihan liikaa Chrono Crossista <3

Mangaa aloin tosin vasta lukea lukion ekalla, mut sekää ei oikee luonannu tietyistä syistä. Eka manga jota luin oli Dragon Knights, mut se jäi kesken. Sitten hommasinki itelle Chrno Crusadet, Cardcaptor Sakurat jne. Omistan sellaiset n.90 pokkaria :P

Eka anime sarja mitä aloin tosisteen kattomalla kattomaan joskus seiskalla oli Final Fantasy Unlimited, Trigun ja Gundam Seed. Tykkään kyseisistä sarjoista tosi paljon edelleen. Minuun vetoaa animessa lähes kaikki genret paitsi ne mitkä liittyy urheiluun. JA HUUMORIA PITTÄÄ OLLA!! Ja splatteria XD

Joo elikkä oon tällainen sekopää, kauheen sosiallinen ja puheripulia sairastava persoona. Tykkään lävistyksistä, tatskoista ja piirtämisestä, tosin piirtäminen on jääny vähemmälle. Ja sitten kuuntelen lähinnä japanilaista musiikkia, koska minä nyt satun pitämään kielestä ihan pirusti ja opiskelen jopa sitä, ehkä joskus tulevaisuudessa olis tarkoitus osata sitä.

Tosiaan minut löytää IRC-galleriasta nickillä Frey-chan.

Saapi tulla ihan vapaasti jutteleen, en pure enkä syö ketään :D
Nov 28, 2009 3:40 AM
#9

Offline
Dec 2008
62
Moi,

oon Valtteri, 18v pikkupoika Tampereen suunnalta. Kaarilan lukion ABI ja lusmu.

Koska seuraavaksi kuuluu kertoa animuharrasteistaan, voin heti itkeä verta sille, että olen newfag. Kaikki muut täällä on näköjään vähintään nelisen vuotta animea katselleita jamppoja, itse olen katsellut nyt vuoden verran. Lempisarjoja tai muuta on vähän turha kertoa, kun ne löytyy profiilista.

Mitään muuta en oikein animen lisäksi ole kerennyt tekemään. Välillä kirjoittelen blogiin, pelailen Final Fantasya tai luen mangaa, mutta ne ovat kaikki hyvin toissijaisia animuun nähden.

Oon sellasta kilttia ja tylsää tyyppiä. En tee mitään elämässä.

IRCistä löytyy Qnetista / Rizonista / IRCnetista / B2IRCista nimimerkillä Tounis. Saa tulla sanomaan moi.

Käykää mun blogissa ja vetäkää se RSS-feedeihin, päivittelen aina kun kerkiän, eli noin kerran viikossa.
http://muusi.wordpress.com/
Dec 3, 2009 10:33 AM

Offline
Nov 2008
421
Terveppä terve. Olen Necronomicon, 30-vuotta.

Animea ja mangaa olen harrastanut 12-vuotiaasta asti kun sain netin kotiin ja pääsin warettamaan ensimmäiset pätkät Ranma ½ sekä Star Ocean Ex-sarjaa. Näihin tykästyin siis ihan alkuunsa. Olin jostain vanhasta pelilehdestä lukenut juttua Ranmasta. Alkuaikoina seurailin vain muutamaa sarjaa, joita katsoin sitten uudestaan läpi, nykyään tulee koluttua sarjoja läpi tiuhaan tahtiin sitä mukaan mitä jaksaa katsoa.

Harrastuksiin kuuluu siis luonnollisesti myös konsoli sekä PC-pelit. Eniten pelaan rpg:eitä (yritän laajentaa näkökulmaani paraikaa) sekä PC:llä maistuu Touhout sekä VN:t.
Musiikki ja piirtäminen myös pitää mainita.

Ja käytän oikeasti paljon enemmän hymiöitä :<

Hmm..minuunkin saa ottaa yhteyttä, sillä normaalin nörden tavoin, en omaa paljon kavereita.
NecronomiconNov 23, 2017 7:40 AM
Dec 27, 2009 12:53 PM

Offline
Dec 2009
36
Perkele, vasta nyt tuli huomattua, että täällä on ihan tämmöinen Suomi aluekin niin pakkohan sitä tännekin on tulla esittäytymään :P

Tuli jo tuonne englanniksikin esittäydyttyä niin kirjoitetaan tähän nyt lyhyesti:

Eli olen tämmöinen tylsän persoonan omaava lukiolainen Etelä-Suomesta päin, kuka tykään animesta/mangasta melko paljon (mikä yllätys). Suosikkisarjoja voisin alkaa tähän listaamaan mutta olen laiska enkä jaksa tehdä sitä kun ne voi ihan hyvin katsoa profiilistakin jos jotakin se nyt niin paljon kiinnostaa.

Animen ja mangan lisäksi myös videopelit ovat lähellä sydäntäni ja sitä ei varmaankaan ole vaikea arvata, että Metal Gear on ylivoimaisesti oma suosikki pelisarjani.

Tämä sivusto tuli löydettyä sattumalta kaverin kautta ja tämä onkin itselleni juuri täydellinen koska en ikinä tunnu muistavan, mitä sarjoja katson milloinkin. Foorumin löysin vasta jälkeenpäin ja pitääkin nyt katsoa tuleeko tänne kuinka paljon kirjoiteltua lähinnä oman laiskuuden takia :P
Jan 3, 2010 9:41 AM

Offline
Jan 2008
46
Voisinpas vaikka aktivoitua ja kirjoittaa itsestäni edittelyn. Ja koettaa olla aktiivinen myös...

Joten joo, hei vaan o/ Olen Glorry (kotipuolessa tunnetaan paremmin Milja), 18-vuotias tyttö Helsingistä. En tee mitään kehittävää tällä hetkellä, koska töitä ei saa, eikä myöskään opiskelupaikkaa (ja kokkilinjallahan en suostu jatkamaan). Ainoa paikka, jossa käyn on työkkäri, jes. Harrastuksia ei oikeastaan enää ole. Lähinnä pelailen videopelejä (okei, ainoa peli mitä oikeasti pelaan aktiivisesti on "Project Zero"), käyn näytelmäkerhossa, nukkeilen BJDni kanssa ja selailen nettisivuja Morning Musumeen liittyen. Cossaan joskus, mutta nyt sekin on vähän jäänyt... Irkkaan myös joskus harvoin. Ja irkistä löytää nimellä Glorry. (Myös galleriassa sama nick, jos jotain sattuu kiinnostamaan)

Mangasta ja animesta olen ollut kiinnostunut jo pidemmän aikaa. Varmaankin seitsemänneltä luokalta..? Ranma½ oli ensimmäinen mangani (pokkari nro. 16) ja ensimmäinen animeni oli Love Hina - satunnainen ostos Huuto.netistä. No, suosikkisarjani niin mangan kuin animen puolelta on vaihtunut useaan otteeseen. Tällä hetkellä animessa suosikkini on "Higurashi no naku koro ni" tai "Welcome to the N.H.K". Mangana taas "Love Com" ihastuttaa tällä hetkellä eniten. Kumminkaan, mitään ei ole tullut katsottua tai luettua hetkeen. Lähinnä ehkä siksi, että monet sarjat tuntuvat todella... massalta? En oikein löydä oikeaa sanaa. Mutta siis, tuntuu että kaikki on jo nähty.
Jan 17, 2010 7:24 AM
Offline
May 2009
2
No minäkin voisin tässä jottain turista...

Nonni, eli Martti on nimeni, Kauniaisissa asustelen, korkeakoulussa opiskelen ja teen juomisesta nautin (tälläkin hetkellä teepannullinen tos vieres). Sanoisin, että siitä on semmoset viis vuotta, kun aloin animea ja mangaa seuraamaan ja muutenkin silloin tuli japanilaiseen (populääri)kulttuuriin kiinnostus. Nykyään jopa opiskelen jaappania siel korkeakoulussa.
Eka semmonen OMFG/M-M-M-Mahtavaa!-elämys tuli Death Noten kanssa, vaikka joskus muksuna katoinkin Pokemoneja ja muusta saissea. Nykyään en kattele enää niin paljon animea, koska viime aikoina ei oo tullu mitään sellaisia todella todella hyviä animeita paljoakaan. Kaipaisin taas sellaisia animeita, joita voi katsoa uudelleenkin ja jotka vaan ovat tajuttoman mukaansatempaavia/eeppisiä yms. Että tämmöstä tänään.
Jan 17, 2010 7:32 AM
Offline
May 2009
2
Maraxor said:
No minäkin voisin tässä jottain turista...

Nonni, eli Martti on nimeni, Kauniaisissa asustelen, korkeakoulussa opiskelen ja teen juomisesta nautin (tälläkin hetkellä teepannullinen tos vieres). Sanoisin, että siitä on semmoset viis vuotta, kun aloin animea ja mangaa seuraamaan ja muutenkin silloin tuli japanilaiseen (populääri)kulttuuriin kiinnostus. Nykyään jopa opiskelen jaappania siel korkeakoulussa.
Eka semmonen OMFG/M-M-M-Mahtavaa!-elämys tuli Death Noten kanssa, vaikka joskus muksuna katoinkin Pokemoneja ja muusta saissea. Nykyään en kattele enää niin paljon animea, koska viime aikoina ei oo tullu mitään sellaisia todella todella hyviä animeita paljoakaan. Kaipaisin taas sellaisia animeita, joita voi katsoa uudelleenkin ja jotka vaan ovat tajuttoman mukaansatempaavia/eeppisiä yms. Että tämmöstä tänään.


NIIN! ja Touhou-pelisarja on tosi jees ja sitä fanitan, ja kaikki pelit omistan ja oon jopa aika hyvä niissä! En nyt lunatic-hyvä, mutta hard-hyvä. Ja tajusin, että Cirnohan se siellä Suomessa asustaapi, eihän tääl muuten olis nyt niin kylmä. :)
Jan 25, 2010 9:23 AM
Offline
Oct 2009
3
Iltaa..

Asunpaikkaa en Keski-Suomea tarkemmin paljasta, koska asun semmoisessa pikkukylässä että vois kysyä jokaiselta kadulla vastaantulijalta nimeä ja löytyisin varmaan muutamassa tunnissa. (Niin varmaan, minua ei kadulta löydä, mitä nyt koulumatkojen aikana.) Japania olen opiskellu viime kesästä lähtien, hiraganat, katakanat ja aika paljon kielioppia osaan, ja tällä hetkellä sanastoa (ei tosin kanjeja vielä) vaan keräilen.
Itsekin olen tuon jo muutama kertaa mainitun Touhou sarjan fani. Hahmojen, tarinoiden, musiikin ja fani-juttujen takia sarjaan rakastuin, mutta kyllä niitä pelejäkin pelaan aika usein, vaikken kovin hyvä olekaan.

Animeen kiinnostus alkoi ennen kuin tiesin edes kyseisen sanan olemassaolosta (<- yhdyssana vai ei?), n. vuonna '95, kun näin ensimmäistä kertaa Naapurini Totoron (silloin oli vielä nimellä "Näkymätön Ystävä") aivan pikkulapsena.
Feb 7, 2010 4:01 PM

Offline
Jan 2008
9
Räbsä, Räbbänä jne. rakkaalla lapsella monta nimeä, mutta vihatulla vielä enemmän. Tottelen lempinimien ohessa satunnaisesti oikeaa nimeäni, Sami. Oululainen epäihminen pimeän 90-luvun alusta. Syntymäajan mukaan voisi kutsua myös iloisen 80-luvun viimeisiksi juhannusvahingoiksi. Döö...

Olen kaappianimisti (mikä vitin termi?). En kiellä, en myönnä. Sen sijaan julkinen itsesähäpäisijä musiikin suhteen, vaikka omien kykyjeni mukaan olen pysytellyt poissa kaikenmuotoisesta bänditoiminnasta. Erakkoluonne, tai ainakin tykkään majailla 36 tuntia vuorokaudessa neljän seinän sisällä tietokoneen ääressä. Mikäli en ole online, olen joko a) baarissa b) Matkahuollossa kitararompetta kantamassa c) edellisen kohdan jäljiltä paikkauttamassa selkää lekurilla.
Palvon Cthulhu ja jekkupulloa. Norjaa puhun vain kolmesti vuodessa, keskimäärin lauantaiaamuisin kello 08:00-11:00 välisenä aikana.

Yhteiskuntakelvollisuus on sitä luokkaa, etten inttelöistä ole ikuna käynyt/tule käymään, kun kiva setä löi saman tien C-leiman nassuun. Liekkö kutsuntatilaisuudessa viisureiden jäljiltä turpia ja tikattu naama ollut tähän syynä.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn



↑↑↓↓←→←→BA
Mar 6, 2010 11:19 AM
Offline
Oct 2009
11
Noniin ja niin... Olen siis Jere ja 21-vuotias nuori mies joka suorittaa tällä hetkellä asepalvelusta alikersanttina paikassa X ja tarkoitus olis hakea tämän syksynä kadettikouluun. Mutta ei se mitää... Ketää kiinnosta IRL ku on anime :D
Itse hurahdin animeen lukion alussa ku kaveri ehdotti katsomaan Bleachia. No siitä se sitä lähti ku piti löytää lisää sarjoja... Enään tosin ei kiinnosta niin paljon tää action vaan olen löytäny uuden suosikki aiheeni ja ne ovat Romancy comedyt, drama, ecchi, comedyt, action(yhä) ja scifi(pois lukien mecha... niistä en oikein syty). Sanotaan että harrastus jää enemmänki siihe että katsoo sarjoja. En oikein mitenkää piirtele tai keräile taikka harjoita cosplayta.
Mar 8, 2010 1:44 PM

Offline
Jan 2010
17
Kai sit mäkin kerron (Juu en puhu mitenkää kirjakieltä... toivottavasti ymmärrätte)

Nimi on Ruottalais alku peräne, sukunimi taas suomen yleisempii eli Eemil Mäkinen (Tarkasti ois Juho Eemil, mutta meijä suvus o tapana käyttää tokaa nimee kutsuma nimena jostain syystä) Tunnetaan koulun vuottavanhempien seurassa Fruidena... Ei oo hajuukaa mist seki tuli...
Oon kuullu et mulla on normaalia paksummat hiuksen ja ne on tummemman ruskeat, ja kasvatan niitä nyt pitkiksi... Silmät meren vihreät (Vihreät jossa on sininen vivahde) joskus muuttuu keskeltä ruskeaksi, normaalisti reunalta tummemmat
Ei ole viel laseja, vaikkaki nään pimees paremmin pikkasen tarkennuskohdan ulkopuolelta... Muuten hyvä näkö
Painoo päässy kertymää täs vuosien aikana, kun hyvän ruuan ystävä olen, suosikki juomana Freeway Vadelmalimu, nii joo viel 14v syntyny -95 (voittajien vuos) keväällä, on FaceBook, mut en oo jaksellu kuvii otella, jote omakuva puuttuu tältä hetkeltä... Kuuntelen aika laidasta laitaan, yleensä siinä metallin lähellä, Jrock myös yleensä... Luen enemmän Mangaa kun katon Animea, suurin syy kai se että kone jäätyilee videon aikana, ja isompi valikoima kanssa Mangana... Oon kanssa keskiverto piirtämään, oon alotellu kans soittamaan kitaraa...
Aineet jossa oon hyvä ois, matikka, enkku ja kuvis, muissa en oo niin haka... Pidän yleensä löysiä vaatteita, joita löytyy joko Ponke's The Shop:ista tai Union Five:stä kengätki samoista kaupoista... Muitten samalla luokka-asteella, jonkin verran hyljiksitty, kai liian aikustunut niitten seuraan, yleensä oon vuotta vanhempien seurassa...

Eka anime yli 10v ois ollu kai yks legendaarisimmista sarjoista, DBZ sitten Fma ja sen jälkeen naruto (lopetin sen kattelemisen aikaa sitten, mutta manga jatkuu...) Yks lemppari sarjoista ois Air Gear, suosittelen kovasti, varsinkin pojille, oho on tullu aika paljo jo kirjoteltuu xD
Oon itteni mielestä, Rehti, Avoin, Jotenkin nopea älyisempi, Kohtelies (???), UJO, myös luokassa Hiljainen, syrjäytynyt, ja saan usein myös pyyhekumeja sieltä ^,^ Kerran heitettii myös liimalla takaraivoon... Kun innostun jostain oon kuin Duracell pupu, ihmeen hyvä lihas rakenne, jos otetaan huomioon eten oo paljoo ulkonakaan (asun keskellä sipoon korpea cmon!) Kello alkaa olla jo myöhä, parempi lopetella tältä osin =7
Tässä linkki FB profiiliin - http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?ref=profile&id=100000305770880

Edit : Suosittelen Fairy Tail myös, ois varmaa lempi anime täl hetkel
Emppu_JrMar 14, 2010 12:01 PM

Be the Ultimate Ninja! Play Billy Vs. SNAKEMAN today!
Mar 12, 2010 6:12 AM

Offline
Mar 2010
17
MOOI!
Virallinen nimi on pitkä, venäläinen ja vaikeasti äännettävä, joten Rosi saa kelvata. ^^ Oon 17v lukiolainen tyttö, asustelen tällä hetkellä Savonlinnan lähistöllä.
Virallisesti oon ollut koukussa animangaan siinä nelisen vuotta.( nyt oon huomannu että pentuna fanittamani piirretyt olivat 70% animea...) Oisko ollut InuYashan ihana vaaleanpunakantinen pokkari se ensimmäinen kosketus mangaan....? Ei muista.
Olen hmm... hyper? pirteä, iloinen, puhelias, helposti innostuva (ja yhtä helposti tylsistyvä), huumorintajuinen... Ja toisaalta omissa oloissa viihtyvä, laiska kahviaddikti, lukutoukka ja otaku. Tykkään vähän kaikesta ja osaan vähän kaikkea. Koulu on kivaa. Pianotunnit on yhtä kidutusta. Oon kaksikielinen ja nyt opiskelen japania. (JEEEE!!!) Aivoistani iso murto-osa on varattu Bleachille. Muuten oon mangan/ animen/ leffojen ja kirjojen kaikkiruokainen massakuluttaja.
Mar 14, 2010 2:52 PM

Offline
Jul 2009
97
Kai sitä nyt tähän täytynee itsekkin ittestä kertoa, kun muiden omat lukasin läpi..

Nojoo siis, oon Sanni, 16-vuotias Tampereen lähistöltä (tunnen itseni onnettoman nuoreksi teidän muiden rinnalla).
Mitäs tässä ny harrastuksia.. animen & mangan lisäksi thainyrkkeily sekä valokuvaus. Vuosi taaksepäin harrastin Aikidoa ja siitä vielä vähän taaksepäin niin harrastelin Kendoa. Kuten varmaan huomatte, kamppailu- ja itsepuolustusrintamalla mennään. Myös rummut kuuluvat rakkaaseen harrastuskaartiin.

Animeen ja mangaan taisin saada ensikosketukseni siskon ranmoista. Siihen aikaan se tuntui vielä huippuhyvältä sarjalta, että en edes viitsinyt avartaa katsettani mangan maailmassa. ja no tota.. iki-ihana Pokémon. Sitä katsoin, ja paljon.

Mitäs tässä muuta.. no ei mitään. Profiiliin tulkaa vaan ihmeessä juttelemaan, suomeks juttu kyl luistaa :D
SaaneMar 26, 2010 8:38 AM
Mar 22, 2010 3:39 AM

Offline
Feb 2008
11
All right.

Anne on nimi, -90 syntynyt tamperelainen. Kassatäti ja humanistiopiskelija. Haluaisin kissanpennun ja toisaalta koiranpennun mut en hanki jotta ne ei joutuis yksin itkeen mun vuokrayksiössäni. :((

Eka anime (muumien ja pokemonin jälkee) oli Sailor moon, mut en edes tajunnut sillon et se oli animea. Vasta nelisen vuotta sitten katsoin serkun pakottamana D.N. Angelin sit Fruits Basketin ja sit se lähti käsistä. Olen entinen mitä-paskaa-tollanen-japanihömpötys-ampukaa-ny-ittenne. Mangaa luen ajoittain ja varsinkin jos joku hyvä animesarja jää juonen puolesta kesken ja janoaa lisää. Hyvä esimerkki Skip Beat!
Romcom on mun lemppari genre.

Teatteri on mun intohimoni katsojana ja tekijänä. Itseasiassa opiskelen teatteria. Tosin teoriapuolta ja tutkimusta lähinnä. :D

Ei musta enempää. Liian pitkiä ei ikinä jaksa lukea. :DD Edittasin tästä vanhaa tietoa pois ku oli vähä outdated.
boboliiniNov 20, 2010 9:05 AM
Mar 29, 2010 6:45 AM

Offline
Nov 2008
907
Ajattelinpa minäkin tänne jotain laittaa.

Nimi on Andreas. Muutin omaan asuntoon Turkuun about 9 kuukautta sitten. Samalla aloitin AMK:ssa opiskelun. Lukion kävin tätä ennen.
Mulla on oma suloinen koira, mut koska en saanut sitä tänne kämpille ottaa, näen sitä vain viikonloppuisin vanhempien luona.
Oon harrastanut vähän kaikkea esim. korista ja jalista, ja jopa tanssiakin. Lisää voi kysellä. Tällä hetkellä ei ole mitään ihmeellisiä harrastuksia.
Unelmoin pitkästä ulkomaan lomareissusta. En ole siis kovinkaan kauas Suomesta vielä päässyt.

Anime ja manga harrastus alkoi jo vuosia sitten. En enää oikein muista kuinka paljon siitä on aikaa. Magic Knight Rayearth oli yks ekoista animeista ja on vieläkin yks lemppareista. Pokemonia on tietenkin kans tullut joskus katsottua. Manga kirjoja on hyllyissä jo yli 200 kappaletta. Noin puolet englanninkielisiä.
Coneissa on tullut käytyä muutaman vuoden ajan ja aina on rahaa mennyt. Cossanu en ole vielä kertaakaan. Ehkä joskus.

Ei kai siinä muuta. Saa jättää kommentteja tulla juttelee. Lupaan etten pure, ainakaan kovin xD
Tosi yst&auml;vyys ei j&auml;&auml;dy pakkasella! Thank you for your visit. Welcome again!
May 13, 2010 7:28 AM

Offline
Sep 2008
11
No, kait sitä pitää muutama sana sanoa kun kerta saivat houkuteltua mut tähän liittymään...

Lappilainen, nainen, vanhempi kuin miltä näyttää tai käyttäytyy. Japanilaisen viihteen suurkuluttaja ja ahkera seiyuu-fanittaja, sekä aloitteleva cossaaja. Anime ja mangaa menee laidasta laitaan, tosin shoujo ja urheilu ei kovasti nappaa, mechat ja historialliset tarinat sitäkin enemmän. Suosikit sun muut löytyy mun listaa mulkkaamalla jos kiinnostaa. ^^
May 15, 2010 11:37 AM

Offline
Mar 2009
15
Kai sitä pitää itsensä esitellä kun on muutenkin tänne noita viestejä pistänyt.

Eli nimi on Mikko. Tällä hetkellä asun Lahdessa. Ikää on yhdeksäntoista (19) vuotta. Ylioppilaaksi tuli kirjoitettu 2009 keväällä. Intin kävi sitten heinäkuu2009 - tammikuu2010. Tammikuusta asti olen vain oleskellut kotona, tai noh, on tässä kuukausi oltu töissä mutta sitä ei lasketa. Yhteishaussa hain opiskelamaan sähkötekniikan insinööriksi ja nytten vaan ootellaan koekutsua.

Animen (ja mangan) (suur)kuluttaja olen olllut semmoisen pari vuotta. Pikkupennusta on kuitenkin tullut seuruttua animea tosin vähän tietämättä kun ei termi ei ollut niin tuttu silloin ja noh, materiaalin saaminen oli hiukan hankalampaa kuin nyt. Ensimmäinen tietokone taloudessa vasta yläasteella. Sen jälkeen sitä sitten onkin tullut katottua. Ensin YouTube+Crunchyroll ja sitten google+download XXX ja nyttemmin torrentit. Maku on semmoinen aika perusmiehen: hiukan toimintaa, hiukan juonta, hyvät hahmot ja niin edespäin. Kyllähän toi moeblob:kin uppoaa mutta niitten kattominen jää siihen 1,5 kertaan (eli kerran läpi ja sitten jotain random jaksoja kun ei jaksa kattoa kun hahmo X saa pataansa ja hahmo Y voittaa ja valloittaa hahmon Z sydämmen taas). Noh, siitä mitä tulee katottua niin profiilista vaan kattomaan, siellähän suurin osa on.

Kysymyksiä? Yksityisviestiä vaan tulemaan, en viittä tässä selittämään.
May 19, 2010 4:21 AM

Offline
May 2010
20
ainiin täytyyhän mun esittäytyä. elikkäs:
Moi, olen Allu, 18-vee skedeheebo Raumalta. Oon ollut suuri animen ja mangan ystävä ihan pienestä pitäen, ja suosikki animeitani ovat esim. Macross -sarja, Digimonit, Arrow emblem grand prix no taka, Death Note ja kaikki näkemäni Miyazakin/Studio Ghiblin rainat. Mangapuolella diggailen esim. One Pieceä ja Akiraa. Vissiin innostuin näistä kun näin penskana tuon suomidubatun Grand Prix -sarjan ja Macross II:n...

Mutta jou, mullekkin voi tulla heittämään läppää yms. yms..
AlluMay 19, 2010 4:25 AM
yo, bum rush the show.
May 19, 2010 11:40 AM

Offline
Mar 2010
23
Kauhian pitkiä tekstejä moni on jaksanut kirjoitella. Katotaas mitäs tästä tulee. Olen tälläsen tarinan kirjoitellut jo profiliin englanniksi, mut kirjoitetaas tännekin.

Nimestäni kerron vain etunimen, Markus, jotta säilyttäisin edes jonkinlaisen anonyymiteetin. Olen 16-vuotias kaveri Liedosta (Varsinais-Suomessa tuo kunta sijaitsee). Tällä hetkellä on peruskoulun yhdeksännes ja viimeinen lukuvuosi lopuillaan. Peruskoulun jälkein on suunnitteilla jatkaa opiskeluja läheisessä lukiossa. Aina olen halunnut ryhtyä koodariksi ja se on toivottavasti tulevaisuudessa ammattini, mutta siihen on aikaa vielä paljon, että asiat ja kantani ammattiin voi muuttua.

Animen katselun aloitin n. vuositten, ellei muumeja ja pokemonia yms., joita pienempänä tuli katottua, lasketa mukaan. Ensimmäinen katsomani sarja oli yllättävästi Elfen Lied. Ihastuin sarjaan heti ja kyseessä oleva sarja on porannut päähäni kiinnostuksen romanttisiin ja surullisiin sarjoihin, ja niitähän on tullut katsottua jo aika määrä. Vasta tämän vuoden alussa on tullut kinnostusta visual novelleihin. Tällä hetkellä on pelattavana CLANNAD ja seuraavaksi varmasti ilmaispelit Narcissu ja True Remembrance. Japaniakin on tullut opiskeltua omatoimisesti, jonkun verran, on opeteltu hiraganat ja katakanat. Kiinnostusta japanilaiseen viihteeseen ja kieleen on siis, mutta siihen se sitten jääkin. En pidä japanilaisesta autosta ja ruoasta. Japanilaiseen kulttuuriin en ota kantaa, kun siihen ole tutustunut. Muita harrastuksiania on irkkailu ja PC-pelit. Irkistä minut voi tavata quakenetin kavanalta #pelipurkki, mutta kerro asiasi yksityisviestillä, jos se liittyy jotenkin animeen. Kyseisellä kanavalla moni pitää animea vastenmielisena, joten voi tulla aika floodi epävieraanvaraisia kommenteja. Jos kiinostaa mitä pelejä pelailen niin suuntaa katseen Steam-profiiliini. Lempisarjoja en rupea listamaan, kuten joku muukin on älynnyt.

Editoin tätä, jos jotain viel mieleen tulee.

Linkki Steam-profiiliin: http://steamcommunity.com/id/kusoo
"Anteeksi muumipeikko, luulin sinua porsaaksi!" sanoi Myy.
May 24, 2010 4:10 AM

Offline
May 2010
11
Voisinpas minäkin tässä kertoa jotakin itsestäni ennen töihin lähtöä.

Vuonna1992 - syntynyt Etelä-Suomen neitonen, kotikaupunkini epävirallinen prinsessa ja matkailualan opiskelija. Pituutta löytyy noin 163 cm.
Animeen hurahdin joskus oisko ollu 4-5 - luokalla kun SubTV alkoi esittää Sailor Moonia. Manga tuli mukaan kuvioihin samoihin aikoihin Ranma ½:n myötä.
Nykyisin luen ja katselen vähän sitä sun tätä, lempigenreikseni voisin mainita shoujon, romanssin, fantasian ja kaiken maailman hömpän. Lempisarjoja en listaile, ne löytyvät profiilistani.
Harrastuksiini kuuluu animangan lisäksi musiikin kuuntelu, (ikkuna)shoppailu, kirjoittaminen ja haaveilu. Onpahan tuota cosplaytakin tultu harrastettua vaihtelevalla tahdilla ja menestyksellä vuodesta 2005 lähtien.

Kello sen kuin tikittää, joten on parasta lopettaa ennen kuin tulee kiire bussiin.
Pamplemousse kiittää ja kumartaa.
Jun 2, 2010 1:04 PM

Offline
Mar 2009
5
Heissun. Olipa kiva löytää tämmöinen alue ihan meille suomalaisille tarkoitettu.

Elikkä minä olen Riikka, vuosimallia -90, eli 20-vuotias tyttönen. Asua möllötän vielä vanhempien luona täällä Turengissa. Kova hinku olis päästä omilleen. Olen kevään -09 ylioppilas, ja tällä hetkellä opiskelen lähihoitajaksi. Syksyllä alkaa viimeinen vuosi! Tavoite olisi lastentarhaan pästä töihin, eli lapsiin ja nuoriin aion erikoistua lähihoitajana.

Ensi kosketuksen animen ja mangan maailmaan koin noin 13-vuotiaana, kun Taikasoturit aka Magic Knight Rayeart tuli subilta. Se on vieläkin suosikkini ja kaipailen kovasti kakkos kauden boksulia enkku dubeilla. Bleeh. Ehkä joskus, jos opin käyttämään ebayta..

Olen enemmän romanttisten draama sarjojen perään, kuin action tyyppisiin sarjoihin. Mutta oikeastaan joka tyylistä löytyy ainakin yksi hyvä sarja. Mulla on paha tapa tuomita sarjat liian äkkiä. Myöhemmin sitten tulee todettua, että tulikin tehtyä hätiköityjä johtopäätöksiä

Netissä kuljen kaikkialla nimimerkillä Hikaru90, paitsi youtubessa ja deviantartissa nimimerkillä Rukia90.

Suosikki sarjani tällä hetkellä on Kaichou wa Maid sama. Se kaiketi kertoo tarpeeksi. Eli juoksentelen "söpis"-poika sarjojen perässä.

En ole koskaan saanut tilaisuutta mennä coniin. Vaikka olen sitä sitten alkutaipaleesta asti toivonut. Ehkä jonain päivänä? Olen vain semmosta arkaa sorttia, että en hevin yksin uskalla minnekkään lähteä. Lisäksi eksyn hyvin helposti! Ehkä jos olis kyyti perille asti ja kaveri ni kuka tietää :D Olis joskus mukava cosplayta, kun sitäkään ei ole koskaan tullut tehtyä.

Tämän hetkisiin harrastuksiin kuuluu kuten arvata voi kun tänne liityin,anime&manga, sekä Harlequin-kirjojen kerääminen, söpöily, kotisivut, Ragnarok Online MMORPG:n pelaaminen ja.. milloin mikäkin. Olisi mukava jotain uhreilullista harrastaa, jos keksis vain että mitä :D

Eli tälläinen olen minä. Kutsukaa Hikaksi ^^
Jun 13, 2010 11:14 AM

Offline
Jun 2010
8
Heissan ihmislapset!

Olen Piia, kavereitten kesken ihan vaan PA(yeees kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti) -88 syntynen ämmä, joka opiskelee Kuopiossa leipuri kondiittoriksi ja viettää kesät alkukotona Haapamäellä(keski-suomen korvessa).

Olen laiska ja aika(TOSI) tyhmä älyykkyysosamäärä miinus153 ja se henkinen ikähän oli sit 6 vuotta... Sitten on vielä se sisäinen perverssi joka ilmaantuu aina joskus.

Animeen ihastuin sillon joskus pokemonin kautta ja olin tietty suuri hopeanuoli fani sillon joskus pienenä... Animee tulee joskus kyylättyä vähän liiankin kanssa mutta pidän enemmän mangan lukemisesta. Olen ikuinen Kazuya Minekura fani!
Tän hetkiset innostukset animessa on Bleach ja Uraboku ja mangassa sielläkin bleach ja uraboku ja vähän liikaa kaikkee muitakin.

Animen ja mangan lisäksi harrastan myös kirjoittamista olemattomalla kieliopilla(as you can see) omaksi iloksi ja kaverin vaivaksi/huviksi, fanficcien lukeminenkin vie ihan hitosti vapaa-aikaa mutta sitäkin pitää jostain syystä tehä, netissä kyyläily ja tietty pelailu kämäsellä fossiili tietokoneella, ps2:lla ja psp:llä ja havassa tulevaisuudessa ds:llä ja ehkä joskus ens vuosikymmenellä ps3...(hahahaa yeahhh riiight!)
Pelailen yleensä Tekkeniä, Heroesia, Kh:ta, Ether Sagaa tai Final Fantasyja.
On sitä tullu cossailtuakin muutamaan kertaan ja sitä jatketaan.

Et heipat vaan teillekin.
"Snake. We're not tools of the government, or anyone else. Fighting was the only thing... the only thing I was good at. But... at least I always fought for what I believed in." - Gray Fox
Jun 24, 2010 1:25 AM
Offline
Aug 2009
1
18 -vuotias nais-sukupuolinen opiskelija Tampereelta. Mangan parissa tullut viihdyttyä useita vuosia, piirtämisen parissa vielä enemmän. Harrastan sohvakelluntaa ja kaupassa-asioimista 2-pack kokispullojen läheisyydessä. Olen työskennellyt koirien parissa iät kaudet joten niitä aina satunnaisesti (joka päivä) lenkitän ja hoidan pientä korvausta vastaan. Vietän aikani koulussa, lenkillä ja tietokoneella. Joskus erehdyn nappaamaan käteeni myös jonkun pelikonsolin kapulan.
Uusi tamperelainen olen, joten kauheasti ei ole tullut ihmisiin tutustuttua. Harrastan myös ehkä joskus kun kasvatan kunnolla selkärangan aktiivisemmin nyrkkeilyä, cosplayta ja agilityä. Tällä hetkellä olen laiskalla päällä ja tykkään vain kyttäillä ikkunasta ulos ja pohtia maailman menoa. Uusimmaksi kiinnostuksen kohteeksi on tullut character design ja vanhin (ja pysyvin) on koirat. Tykkään rekikoirameiningeistä ja olen työskennellyt 90 huskyn tarhallakin, yhdellä huippukennelillä, parilla muulla ja järjestänyt koiraleirejä ja koulutustapahtumia sun muuta. Tykkään touhuta paljon, mutta olen ollut nyt viimeisen vuoden hieman laiskalla päällä. Noh, ainakin myanimelistin lista karttuu (jos jaksaisi katsomisensa vaan lisäillä)..
Jun 25, 2010 3:17 AM
Offline
Jun 2010
6
Moi!

Eli Emilia, 20 vuotta ja nykyään Nakkilassa asun. Alunperin Nokian Linnavuorestaa Tampereen vierestä. Tammerkosken lukiosta valmistuttuani pääsin opiskelemaan tänne Nakkilaan elokuva ja tv-alan tuotantoassistentiksi. Ehkäpä tämän jälkeen pääsisi Helsinkiin, Turkuun tai Tampereelle opiskelemaan. (Tai edes jonnekkin isompaan paikkaan muuttamaan, Pori on joku köyhin paikka mangan ostajalle:( )

Lukiossa löysin kaverien kautta animen ja mangan, ensimmäisenä sarjanani Fruits Basket:) Lempisarjoja mm, Naruto, fm, Bleach, Azumanga Daioh ja Yotsuba. Hetken aikaa Tampereella pyörin anime ja manga yhdistys Hidoin kanssa vaikken koskaan kyseiseen yhdistykseen littynytkään. Mukavia ihmisiä tämän harrastuksen parista tapaa paljon!
Jul 3, 2010 1:40 AM
Offline
Jun 2007
14
Lueskelin näitä esittelyitä ja tunnen taas itseni vanhaksi. Ikää on kymmenisen vuotta enemmän kuin valtaosalla kirjoittajista.
Asun ja teen töitä Dublinissa, IT-alaa.
Animeen tuli eka kosketus yhtenä juhannuksena aika tasan 10 vuotta sitten, kaverit katsoivat Ranma elokuvaa videolta, mutta minä luin mieluummin Inuyashaa nurkassa. Se oli vielä peilattua siihen aikaan. Nausicaa leffa sai sitten minutkin sinne sohvalle.
Viimeinen niitti lyötiin saman vuoden lokakuussa, kun samat kaverit näyttivät mulle Berserkiä (eikä His and Her Circumstanceskaan huono ollut) - sen jälkeen olen ollut koukussa.
Nykysuosikeja ovat One Piece, Hunter X Hunter, Kuroshitsuji, Natsume Yuujinchou, Kimi no Todoke, Cross Game, Seirei no Moribito ja East of Eden.
Luen myös paljon mangaa, mm. Psyren, Skip Beat, Zombie Loan,Full Metal Alchemist, Musashi #9, Silver Diamond, Tsubasa Reservoir Chronicle, Xxxholic ja yaoitakin toisinaan. Muutamat manhwat miellyttävät myös silmää.
Kutsumanimeksi käy Eath ja harrastuksia on tällä hetkellä kendo, ja tilaisuuden tullen ratsastus.
Jul 28, 2010 10:57 AM

Offline
Nov 2009
80
Jees, täältä löytyypi 20v rumemman sukupuolen edustaja Sahalahdelta. Töitä kun ei oikein löydy niin kotona vielä asustelen. Tampereen aikuslukiossa yo-tutkintoa suorittamassa ja näillä näkymin ensi keväänä pitäisi lakki tulla. Sen jälkeen pitäisi armeija käydä, tosin alan enemmän kallistua sivarin puolelle kun kunto on mitä on, eikä armeija oikeasti kiinnosta paskan vertaa. Mitä ulkonäköön tulee, niin päästä löytyy silmälasit, sekä vähän yli hartioiden ylettyvä tukka. Pituutta oli jotai 170 ja 180 Cm välillä, jos oikein muistan ja painoa liikaa.

Anime tyylistä olen salaa tykännyt jo pitemmän aikaa, mutta vasta about vuosi sitten syksyllä aloin animesarjoja katselemaan, jos ei pokemonia lasketa mitä penskana tuli katseltua. Strawberry Panic taisi olla ensimmäinen anime jonka katsoin kokonaan, ja sen jälkeen onkin tullut animesarjoja/leffoja tullut katsottua nelisenkymmentä kappaletta. Suosikeista mainittakoon Toradora, Haruhi, K-on, Clannad, Karin ja One Piece. Mangaa ei ole kauheasti tullut luettua, mutta Berserk ja Kami nomi zo Shiru Sekai nimisiä sarjoja tulee välillä lueskeltua. Mistään ns klassikko animesta en oikein tykkää, mm. Hokuto No Keniä ja Evangelionia on tullut muutama ep katsottua mutta ei oikein napannut.

Muihin harrastuksiin kuuluukin sitten (yllätys) datailu (lähinnä MMORPG pelejä, WoWia tuli pelattua neljä vuotta ja kuukausi sitten tuli Aion nimimen peli aloitettua) ja kitaransoitto, joka tuli aloiteltua reilu vuosi sitten kun ostin erään ESP:n halpiskitaran+vahvistimen. Piirtelyäkin on aina vähän väliä tullut kokeiltua mutta kun tuntuu että 4v vanha pikkuserkkukin osaa paremmin piirtää niin ei kauhean hyvää motivaatiota ole. Musiikista tykkään todella paljon, ja varsinkin tykkään käydä bändien keikoilla, viimeisimpänä mainittakoon Fucked Up nimisen orkesterin keikka Tampereen Klubilla, enkä kyllä ole sen moista liveshowta ikinä nähnyt. Lempibändeistä mainittakoon CMX, Nightwish, Muse ja Von Hertzen Brothers

Jaaha, mitähän sitä vielä. Tulevaisuudesta ei sinänsä ole datailun lisäksi mitään hajua, kun ei oikein mikään ala kiinnosta, mutta ehtiipähän sitä vielä miettiä.

Luonteeltani olen varsin hiljainen, kun en ikinä keskusteluissa keksi mitään sanottava, ellei keskustelu sitten kulje mihinkään minulle läheiseen aiheeseen.

Noh, eiköhän siinä tullut kaikki oleellinen ilmi.
Aug 4, 2010 8:06 AM

Offline
Jan 2009
379
Täällä päin 19-vuotias poika Joensuusta. Kyseisessä kaupungissa asunut suuren osan elämästäni ja aloitan syksyllä tietojenkäsittelytieteiden opintoja Japani sivuaineena paikallisessa yliopistossa.

Tietoista animeinnostusta on takana reilut 2 vuotta, joka lähti siitä, kun kaveri suositteli School Rumblen Huhtikuussa 2008. Pokemonmania on tietenkin tullut pienempänä kanssa koettua... Jonkin aikaa sitten tuo mangakin tuli mukaan kuvioihin, nyt on sitäkin muutamakymmentä pokkaria tullut hankittua.

Japanilaisen populaarikulttuurin lisäksi tulee harrastettua lähinnä liikuntaa ja tietokoneella säätämistä.

Oon aina kiinnostunut hankkimaan uusia tuttavuuksia tämän harrastuksen saralta, joten otaakaa vapaasti yhteyttä!
Aug 13, 2010 1:52 PM

Offline
Aug 2010
14
'Äloo.

Vuosimalli -92, räkänokkainen naissukupuolen edustaja Keski-Suomen reunamilta puiden ja mättäiden keskeltä. Tottelen siviilissä nimeä Anna, kuten hyvin moni muukin ihmisolento.

Kirjoittamishetkellä olen abivuottaan aloittamassa oleva laiskuri ( ja myös kohta 18 täyttävä), joka mieluummin kirjoittaa esittelyä itsestään tänne kuin pänttäisi ruotsia. Haaveinaan tällä on päästä lukion jälkeen jonnekin kouluun. Harrastuksia minulla ei ole kovinkaan paljon animen ja mangan lisäksi. Piirrän, istun tietokoneella, luen, pelaan pleikkarilla/ds:llä ja kuuntelen musiikkia-> Ja kaikissa näissä osansa on myös japanilaisella populäärikulttuurilla.
Pidän kyllä myös sulkapallosta. Mutten erityisemmin pelaa sitä johtuen huonoista olosuhteista.

Anime- ja mangarintamalla olen vielä keltanokka. Sanoisin arviolta että tietoisesti animen ja mangan huumaan hyppäsin mukaan n. 5 vuotta sitten, Fullmetal Alchemistin pokkareiden ilmestyessä keramiikkapajan läheiseen siwaan. Luin sitä sitten välipalan aikana ja rakastuin oitis. Pidinhän minä jo fantasiasta ja sarjakuvista joten niiden yhdistäminenhän oli selvästi jotain mikä upposi minuun. Tämän jälkeen olen pomppinut jos jonkinlaisen sarjan parissa, aina kimaltavista taikatytöistä mahjongia pelaaviin heppuleihin. (Luulen pitäväni jälkimmäisestä enemmän. Paljon enemmän. Ja shonen on kyllä hieno asia.)

Näin. ÒvÓ


"I'm the most bad-assed high-flying soap bubble of 'em all!"
Sep 16, 2010 9:43 AM

Offline
Jul 2010
6
Mo!

Timi. 18v. Kouvola.

Käyn lukion kolmatta Kuusankoskella. Oon laiska nolife, joka on linnottautunu tönöönsä hakkaamaan pleikkaria ja luukuttamaan animea :D Eli kansankielellä en harrasta mitään. Joskus tuli jotain kirjoi luettuu, Kingiä lähinnä, mut se jäi lukion myötä. Jos täs jotai lukis koulukirjojen lisäks ni ei jäis sitä aikaa Animelle, Touhoulle tai Pleikkarille :p

Animen alotin sillo ku FMA tuli subilt eka kerran. Missasin sen sit niiku kaikki muutkii TV sarjat mitä joskus yrittäny kattoo (oon jo luovuttanu) ja koska en omistanut nettiä tuolloin niin ei sitä mistään nähny. Onneksi eräs kaverini suostui provaidaa mulle animet, joten mitä katsoin oli pitkään sidonnainen hänen makuunsa. Tosin ei sieltä montaa sarjaa oo tullu mitkä ois ollu huonoi joten olen ikuisesti kiitollinen, että pääsin osaksi tätä maailmaa :) Manga ei oikein nappaa ja en oo lukenu ku yhen 4koman.

Yoroshiku, ne?
Oct 21, 2010 8:41 AM
Offline
Nov 2008
6
Miska 'Mise' , 15-vuotias miähenalku Pohojammaalta.
Animea olen tietoisesti seurannut jotain puolitoista vuotta? Mutta aktiivisesti yhteensä ehkä puolisen vuotta tai vähän enemmän ( vähän aluksi meni jaksoittain, että jaksoi seurata, ei jaksanut ja näin). Ensimmäinen sarja mihin tutustuin ihan animena oli Hellsing, ja siitä se sitten lähti.

Vapaa-aika kuluu opiskellessa, animea katsellessa, välillä lukiessa mangaa, punttiksella käyressä, lenkkeillessä ja joskus sitä tuon tyttöystävänkin kanssa tulee aikaa kulutettua.

Kaveripyyntöjä saa laitella tulemahan jos haluaa tai on keskusteluseuran puutetta.
Nov 6, 2010 9:24 AM

Offline
Aug 2009
81
Terve kaikki~

Ikää 17 vuotta ja asuinpaikka Järvenpää. =)

Animeen ja Mangaan tuli tutustuttua jo pienenä Muumeista aloittaen, mutta siinä vaiheessa ei ollut mitään käsitystä, että Muumi tv-sarja olisi Japanilaisten tekemä. Sitten tuli Pokemonin valtakausi ja en monen vuoden jälkeen pidä sarjaa lasten ohjelmana. :D

DragonBallista ensimmäiseksi innostus alkoi ala-asteella ja monen sarjan ja vuoden jälkeen Animeen&Mangaan halusi alkaa tutustua paremmin. Parin Conin käyneenä ja muutaman vuoden Animen ja Mangan kanssa pyörineenä pakko myöntää, että hauskaa on ollut.
Aika menee suurimmaksi osaksi himassa juuri Animen ja Mangan kanssa, pelaillen ja myös musiikin kuuntelu kuuluu melkein harrastukseksi. Mutta välillä on päästävä pois ruudun äärestä, koska urheilu on sen verran lähellä sydäntä, ettei kaikkea aikaa tarttea Animeen ja Mangaan käyttää.
Suuri Final Fantasy-pelisarjan ystävä.
Pitkäaikainen haave, jonka pitäisi kohta puolin toteutua eli tarkoitus olisi lähteä yli kuukaudeksi Japaniin, kun ammattikoulu-linja on suoritettu ja ehkä intti suoritettua.
Nov 12, 2010 4:34 PM
Offline
Dec 2008
20
Kai sitä tännekin voisi pistellä nytten kun liittynnyt on..

Elikkäs jeepadajuu.
Tomi tuolta Kotkan puolelta, kutsutaan monilla nimillä esim. Myly, Myllis, Myltsi. Muutin juuri tuossaa kouluvuoden alussa Kouvolasta tänne opiskelemaan Ammattikorkeassa energiatekniikan insinööriksi. Ikää on tullut tuollaset 19, eilennä pamahti tuo lukema näyttöön.
Päivät pitkät tulee ventissä kaverien kanssa pälättäen, pelejä hakaten kun 'gameri' olen, ja animea kahtellen. Kaikkea mahdollista Fablesta Call of Dutyyn tulee hakattua Xboxilla. ja Mass Effectistä Aioniin koneella.

Ensimmäinen anime oli varmaankin DBZ telkkarista. Ja siitähä se sitten lähti. Full Metal Alchemistia sen jälkeen vähän ennen kun tajusin että netistähän sitä voisi lisää kahtella. Siitähän lähti h*lvetillinen putki animea parin vuoden ajan. Alkaapi loppua jo sellaset mitkä kiinnostaa!

Lempi animeita tuossa varmaan.. Clannadin molemmat, Sousuken sekoilut Full Metal Panicissa, Fate Stay Night, Code Geass.. Ah se Geassin ihanuus.. ja tietty Shakugan no Shana.

Et eipä tässä mitään muuta. Kaveri invitei vaa kehiin jos kiinnostaa ja jos tarttii helppii että mitä haluvaisi kahtoa seuraavaksi niin kyselee vaan. Kyllä sitä täältä löytyy ^^

Adios!
MyllisNov 12, 2010 4:39 PM
Nov 14, 2010 7:41 AM

Offline
Jun 2009
188
heei! kamala moka multa ku tääl roikkunu vaik kui kaua enkä tänne oo raapustellu...

joten. nimi on meri-tuuli, joskin merkaksi, m-t:ksi ja driiksi usein kutsuvat (viimisin erityisesti shievan käytössä :D). koti löytyis hieman rauman eteläpuolelta ihan länsirannikolta, jonka saattaa välillä huomata murteesta. tällä hetkellä asuinpaikkana tosin bornheim, deutschland, elikkä saksassa majailen vuosivaihdon merkeissä.

suureksi häpeäksi täytyy myöntää, että oma harrastus lähti tokyo mew mewistä silloin... 2006? ku sitä alettiin suomeks julkasta. samaa aikaa tais mielenkiinnon alla olla kamikaze kaitou jeanne. maku on noista ajoista paljon parantunut, mutta arinan töistä pidän edelleen. noiden jälkeen aloin metsästää sailor moonia uudestaan, kun silloin ku subbari sitä näytti en vielä oikee ymmärtänyt mikä anime on.

todella pitkän sailor moon kauden jälkeen iski prince of tennis kausi ja siihen se sit on jäänykki :P pot kun mun ehdottomana lempparina on ollut jo varmaan liki kaks vuotta. toki monta muuta sarjaa on välissä tullut katsottua mutta se lemppari on vaan pysynyt. mielenkiinnolla odottaa, mikä mahtaa olla seuraavana.

aivan, vaikka todella laiska blogien kirjottaja oonki, mulla on kaks eri blogia, joissa on juttua mun vaihtarivuodesta (virallinen) ja kaikkea randomia (ja epävirallista krääsää vaihtovuodesta). eka on suomeks, toka suomi + enkku.
TsururunNov 14, 2010 7:48 AM
Nov 16, 2010 4:17 AM
Offline
Oct 2009
11
Olen Esa hämeenkyröstä oon 88 syntynyt.

Manga ja animeen eksyin dragon ball kautta joka tuli kattua FMA alkua odotellessa jota taas kaveri suositteli. Pari vuotta sit eksyin anime manga maailmaan kunnolla.

Tämän hetken kovimmat mangat on mahou sensei negima ja history strongest diciple kenichi luotte molemmat ainakin 10 kertaa.

Irc nick on Esaz
Dec 6, 2010 2:36 PM

Offline
May 2009
117
Moi, olen Jussi Laihialta ja minulla on viikset.

Editoin jos/kun jaksan kirjoittaa jonkun puolityperän esittelyn itsestäni.
Dec 14, 2010 8:31 AM

Offline
Sep 2009
928
Ajattelin esittäytyä kun on tylsää...
Päivää Helsingistä.
Kaikki oleellinen tieto löytyy profiilista.
Dec 15, 2010 6:07 PM

Offline
May 2009
42
Heippa. Nimi on Antti ja ikää on 22 vuotta (useimmiten luullaan vanhemmaksi). Työskentelän toimistosihteerinä Helsingin Ulkomaalais Poliisissa, mutta olen nyt lomalla. Koneella tulee tuhlattua suurinosa vapaa-ajasta, oli se sitten: netissä surffausta, pelaamista (Mä oon aika tykästyny Serious Sam HD:hen), pelien tekoa tai animen katselua. Animea tulee katottua nykyään aika rutkasti, mangaa en jaksa lukea.

Tämän kauden suosikki animet: (järjestyksessä)
Panty and Stocking with Garterbelt
Kami nomi no zo Shiru Sekai
Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai
Kuragehime
Shinryaku! Ika Musume
Yumeiro Patissiere Professional
UltramarioDec 16, 2010 2:08 PM
Dec 29, 2010 6:08 PM
Offline
May 2009
5
Voisipa itsekin kirjoitella pientä esittelyä. Itsestä kun on aina niin mukava puhua *naurs*

Että niin, täältä löytyy Sinikka, joka ei ole kuitenkaan ihan niin vanhaa mallia kuin usein vanhanaikaisesta etunimestä päätellään, vain ihan -90 vuosimallia ollaan. Puhtaasti suomalaisesta nimestä huolimatta olen itävaltalainen, vaikka voikohan sanoa ihan niinkään, kun olen suomessa syntynyt ja täällä elänyt koko pikkuruisen ikäni. Noh, itävallan kansalainen minä silti olen, että sen mukaan kai mennään.

Edustan varmaan aikalailla sitä, mitä kutsutaan nörtiksi. Edustan tätä rotua monella tavalla, sillä olen:

- Foorumiroolipelinörtti. Tosiaan vain foorumiropepuolella, esim. larppausta tai chattiropeja en ole kokeillut. Tavallisia jatkotarinoitakin harrastelen.

- Tietokonenörtti, ainakin sen perusteella, että roikun koneella suurinkin osan aikaa. En sisällytä tähän tietokonepelejä, sillä olen myös...

- ... Pelinörtti. Minulla on kotona paljon pelejä, joita löytyy llöytyy tietokoneelle, N64:lle, Wiille, PS3:lle sekä Nintendon käsikonsoleille, eli mm. Gameboy Colorille, Gameboy Advancelle ja Nintendo DS:lle. Minua voinee myös Nintendonörtiksi leimata, koska olen tähän asti enimmäkseen tämän konsoleita ja pelejä suosinut, mutta ehkä tuo pleikkakin jossain vaiheessa rupeaa innostamaan.

- Animenörtti. Kyllä, olen osunut ihmisiin, jotka laskevat tämän nörttiydeksi. En kye ymmärtämään sitä, sillä sittenhän se tarkottaisi, että olisi yleisesti olemassa myös salkkarinörttejä tai BB -nörttejä. Tai no, kun tarkemmin asiaa ajattelen.. Ehkä sittenkin ymmärrän tämän. Niin tai näin, animesta olen ollut innostunut lapsesta saakka ja nyt tölläilen sitten sarjoja laidasta laitaan, genreistä tai vastaavista välittämättä. No, ainakin suurimmaksi osaksi. Tykkään katsella usein episodeja hieman sieltä täältä, minkä huomaa myös listani Watching -osioon katsahtaessa.

Että niin, vapaa-aikani kuluu paljolta tietokoneen ääressä kirjoitellen, animea tölläillen tai sitten muuten pelaillen. Niin se kuluu opiskelujenkin yhteydessä, koska opiskelen saksan kääntämistä & tulkkausta. Tällä linjalla suurin osa tehtävistä hoidetaan tietokoneella, että tjah.. Eiköhän siitä ole hyötyä, että tätä osaa käyttää.

No mutta, tuo saa riittää nyt tällä kertaa esittelyjen puolelta.
Feb 4, 2011 12:13 PM

Offline
Feb 2010
1775
Kaippa sitä klubin jäsenenä ois varmaan kohteliasta lyödä esittelyä langoille, eli morjesta pöytään!

Eli, nimeä Arttu kantava, 80-luvun viimeisen vuoden puolikkaan nähnyt all-around nörtti löytyy täältä suunnalta. Kurikasta ollaan kotoisin, nykyisin suurin osa ajasta menee Vaasassa, jossa opiskelen ammattikorkeassa tietojenkäsittelyä.

Animehommat alkoivat tiedostamatta joskus pikkupoikana, kun tuli pelättyä Hopeanuolta ja Muumien Mörköä ja kulutettua hemmetisti rahaa Pokemon-kortteihin. Siitä se kiinnostus sitten kehittyi iän karttuessa. Mangaa taas luen hyvin säästeliäästi, liikkuvan kuvan ystävä olen enemmän.

Muita kiinnostuksen kohteita ovat videopelit (joskus 90-luvun puolivälissä sain legendaarisen Commodore 64:n, siitä se ajatus sitten lähti), musiiikki (metallipää sitä pääasiassa ollaan, konemusiikki ja soundträkki-musa uppoaa myöskin hyvin), dataaminen (no shit) ja oluet (siis muutkin kuin maitokauppakeppanat). Eli kaikkea terveellistä ja kuntoa kohottavaa.

Jooh, katsoo nyt jos sitä tuonne irkin puolellekin kehtaisi tulla meininkiä jossain vaiheessa katsastamaan.

Näkyillään.
Feb 27, 2011 5:18 AM
Offline
Aug 2010
45
Moi~

Olen Nina, 17v Kirkkonummelta. Kiinnostuin animesta tosissaan vasta about vuosi sitten kun random päähänpistosta päätin katsoa Cowboy Bebopin. Sen jälkeen tullu katsottua ja luettua vähän kaikenlaista. xP

Ja olen JoJo's Bizarre Adventuren #1 fanityttö. :D
Mar 3, 2011 1:15 AM

Offline
Feb 2011
1
Jaa voisimpas minäkin esitellä itseni.. 8D

Niin tosiaan, minä oon siis inuenti, tänä vuonna 17-vuotias neidon möllikkä joka asustaa tätä nykyä Oulun ihmemaassa. Eksyin itseasiassa ennen myanimelistia tämän Suomi klubin kanavalle IRCiin joten sieltä minut melko usein löytää idlaamasta.

Anime ja manga harrastus lähti kotikunnassa terveestä kiinnostuksesta kirjaston satunnaisia Ranmoja kohtaan (joita en kyllä vieläkään ole lukenut). Ensi kosketus tulikin paikallisesta s-marketista ostetun Tokyo Mew Mew á la mode osa kakkosen kautta, seuraavaksi koko sarja ja sitten jotain aivan muuta..
Nykyään en kattele animea enkä lue mangaa kovin hirveästi koska olen harmikseni normalisoitunut mutta ehkä tässä kesällä taas.

Minä en harrasta mitään erityistä. Luen jonkun verran kirjoja ja pelaan hieman morppeja, joihin kyllä kyllästyn melko vauhdilla. Konsolipelejä en hirveästi pelaa mutta Okami on ikuinen rakkaus.
Musiikkimaku on laaja, mutta pääasiassa tulee kuunneltua metallia ja rockia.

Ei kai mulla muuta, tulkaa sinne IRCiin puppelit. 8)
Mar 26, 2011 8:11 AM

Offline
Mar 2011
50
Hellou, olen Laura ja asun Porissa. Minulla on kaksoissisko ja olemme melkein kuin yö ja päivä. Harmillisen pätkä olen, vain n. 163 cm. Toukokuussa täytän 14, elikkä ikää on vasta vaivaiset 13 vuotta. Älkää silti ajatelko että olen jokin tyhmä pikkuwannabeotaku, vaikka aikamoinen fanityttö olenkin >D

Eli siis. Animea ja mangaa tietoisesti ja aktiiviseti olen seurannut nyt vähän päälle kaksi vuotta. Kunnolla innostus alkoi kai An Cafen kautta. Pidän enemmän animen katsomisesta, kuin mangan lukemisesta, ja se näkyykin listoistani :D Lempi animet on One Piece, Bleach, Sengoku BASARA, Hetalia, Durarara!!, Kuroshitsuji, Darker than BLACK, Toradora!, K-ON! ja ties kuinka monta muuta. Eniten kiinnostavat toiminta- ja shonen-sarjat, sekä moe. Lisäksi olen aika suuri shonen-ai- ja yaoi-fani. Fanitus kuitenkin on (ikävä kyllä) suurimmaksi osaksi pairing-keskeistä. Olen kyllä lukenut muutamia sarjoja, ja ehdoton lemppari on Koisuru Boukun/The Tyrant Falls in Love. Shoujoa en voi sietää, poikkeuksena Vampire Knight.

Elämääni ei oikein mitään muuta kuulukkaan kuin anime ja manga ja päivätkin vietän dataamalla. Ensimmäinen anime mitä olen katsonut oli Hopeanuoli. Ensimmäinen manga oli Azumanga Daioh!. Kunnolla rakastuin kuitenkin One Pieceen ja se onkin ollut siitä asti kirkkaasti listan ykkönen. Tällä hetkellä koitan jatkaa D.Gray-manin katsomista, kun ensimmäisellä kerralla lukuset fillerit saivat minut tylsistymään. Lisäksi seuraan Bleachia, Fractalea ja Yumekui Merryä.

Musiikkimakuni on laaja, mutta se silti tahtoopi koskea suurimmaksi japanilaista musiikkia. Räppiä ja hip hoppiakaan en voi sietää japanilaista lukuunottamatta. Lempi bändit on abingdon boys school ja An Cafe ja kuuntelen myös todella paljon VOCALOID-musiikkia. Rock, alternative rock, pop, techno jne. ovat lähellä sydäntäni. Kuuntelen myös paljon erillaista animemusiikkia ja soundtrackeja.

Tällä hetkellä soi OreImon tunnari repeatilla.
tameiikiMar 27, 2011 8:59 AM
Mar 27, 2011 7:49 AM

Offline
May 2010
1
Päivää Suomi...

Aattelin nyt pistää ittestänikin jotakin kun älysin etten ole nuorin clubin jäsen :).

Nimestä on hyvä lähtee elikkä Jomm(ei oo niin mikään normein nimi..i (tunnettu myös *sikana* ja sukunimellä monesti kutsuttu eli _Mantonen_)).

Eli oon tällänen perus suomalainen 185+ cm, semmotteet 70,7 kg painva 15 vuotias poika, jos mukaan ei lueta lievää animun kattelua ja ERITTÄIN *lievää* loli obsessiotani. (kyllä sen tytön täytyy kato itteensä nuorempi olla vai?) Mutta se jätetään siihen.

In The Groovea pienesti peli puolelta pelailen kun en _kaverillani_ ole. Jos ny sitäkään enään

Mutta kun kyse on animusta niin dramaattinen romantiikka on 1. valinta. Suosikki sarjat tietenkin Clannad ~After Story~ ja tämmötteet. Mutta näitä Dramaattisia romanceja ei oikee löyry enään :'(. (ehdotuksia kiitos otetaan vastaan)(ei komedisia, kiitos)) Ja komedia ei oo koskaan oikeestaan ollu mieleinen asia mulle, vaikka lievin määrin menee. Ja missään otaku tapahtumissa en oo vie kerenny käymään vaikka suunnitteilla olis ny johonkin koniin eksyä.

Musiikkii puolelta tietenkin ALI PROJECT, Dj Sharpnel, SOAD ehkäpä ja jtn random tekno jumputusta ja J-Poppeja. Ja tietenkin rakkauteni kohde Hatsune Miiiiiku! <3

Ei kai tässä muutakaan voi kirjottaa, joten siinä oli jotain jollekkin tylsistyneelle henkilölle.
Love-istiMar 27, 2011 12:33 PM
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (3) [1] 2 3 »

More topics from this board

» Animessa nahtyja 'suomalaisia' ( 1 2 )

Jerrez - Mar 6, 2010

78 by Korru »»
Sep 26, 2023 6:52 PM

» Viimeksi katsottua animea ( 1 2 3 )

Opal_Shrike - Jan 11, 2010

116 by Kuruwin »»
Aug 13, 2023 5:32 AM

» Animen katselun rajapyykit

Kuruwin - Sep 10, 2022

5 by sordos »»
Jul 27, 2023 10:13 AM

» Tracon

Jnn - Jun 9, 2010

15 by Hisokazzzz »»
Jul 28, 2020 12:04 AM

» Apua, Finland Club on kuollut!

Pakku - Jan 12, 2020

0 by Pakku »»
Jan 12, 2020 7:55 PM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login