Forum Settings
Forums
New
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (15) « 1 [2] 3 4 » ... Last »
Sep 10, 2009 2:01 PM

Offline
Feb 2008
48
Jestem Dawid, ale większość osób mówi do mnie Dave, bo tak się podpisywałem w mailach za czasów, gdy o webmailu jeszcze nikt nie słyszał :) Lat 25, więc raczej stary porównując do Was :)
Anime zacząłem oglądać jakieś 3 lata temu. Po części za namową znajomych, po części, bo jestem przejedzony animacjami 3D, a po części, bo oferuje wielką różnorodność gatunkową (pomimo, że sam preferuję romanse).
Dla odmiany nie uczę się, a pracuję jako grafik-webmaster. Moją pasją są komputery (hardware, O/C, internet, grafika) i gry komputerowe (gram praktycznie we wszystko prócz menedżerów sportowych).
Słucham głównie muzyki tanecznej jak eurodance, hi-energy dance i disco. Szeroko pojęte electro jest u mnie na drugim miejscu. A na trzecim postawiłbym klasyczny rock, gothic metal, a także egzotykę pokroju medieval rock czy cathedral pop.
Zwierzęta: krótko - uwielbiam koty i wilki.
Potrawy? lubię masę rzeczy, szczególnie ryż i makaron pod wieloma postaciami. Pyry + dobry kotlet to też my favourite :)
Nie jestem maniakiem motoryzacji, ale mam bzika na punkcie Lamborghini Countach (stąd mój nick).
Czego nie lubię? telewizji (bo za dużo reklam i za mało wartościowych programów), polityki, częstego imprezowania, głośnego gadania przez komórkę na ulicy, laptopów (dla mnie to takie większe kalkulatory :P), przesuwania dat premier gier i mp3 poniżej 192 kbps :)
Sep 12, 2009 8:20 AM

Offline
Jul 2009
198
Yo! :D
Jestem Sara. Kajimemashite! Od urodzenia mieszkam w naszym pięknym Poznaniu :] Mam 18 latek i cieszę się widząc tu masę osób starszych ode mnie (moi rodzice zwykli dręczyć mnie tekstami typu "za stara jesteś na te bajki" :/) :D Anime&Manga to jedna z moich wielu pasji. Zaczęło się od mojej młodszej siory, która zainteresowała się anime po obejrzeniu Naruto na Jetixie. Rok temu wciągnęła mnie w swoją pasję i oto jestem xD