MyAnimeList.net

Linalee-chan's Comments

Linalee-chan's Profile
597 Comments, Pages (30) « 1 [2] 3 4 » ... Last »
Mephistofeles | 06-21-13, 9:25 AM
Witaj, Linalee-chan.

Someday you'll should watch Piano no Mori. There are some classics songs (Chopin's vals by the way)


Okicia | 06-14-13, 6:42 AM
Może dlatego nie sięgam po tasiemcowe anime, ale jakoś tak Fairy Tail chce mi się obejrzeć xD

Okicia | 06-11-13, 11:45 AM
No u mnie wreszcie też ;D hm, tak patrzę - masz Fairy Tail w on-hold.. koleżanka moja to uwielbia i chyba to zacznę w wakacje xD chyba mi braknie tych wakacji jak się za wszystkie anime porządnie zabiorę..

Chanandler_Bong | 06-11-13, 7:14 AM
ja robiłam zawsze wszystko zgodnie ze swoim sumieniem i swoim gustem, więc nie kryłam się ze swoimi upodobaniami, bo po co? tylko z czasem widziałam, że to bez sensu narzucać się komuś. ale ja jestem momentami wręcz skrajnym samotnikiem, więc mi to przestało przeszkadzać.

Okicia | 06-09-13, 5:00 AM
Tsa, podryw ;p dzięki że we mnie wierzysz, może nie będzie tak źle, się zobaczy :D bardziej niż tego boję się kilku ocen na koniec :p

Mephistofeles | 06-08-13, 7:04 PM

I wish you luck, then.

Btw, You came back to draw? I like your drawings.

Have a nice day.

Okicia | 06-07-13, 7:52 AM
Też wolę ciemnowłosych :D ale wycieczka to wycieczka, my mamy jechać na spływ kajakowy ._.

Chanandler_Bong | 06-06-13, 9:44 AM
jest to zmienianie znaczenia pierwotnego. jakby nie patrzeć - hejt się wzięło od hate, co znaczy nienawiść, ale.. erotyk taki. skojarzenie jest.. jasne, prawda? a to po prostu opowiadanie o tematyce miłosnej. to się tak kojarzy - nie lubisz - ciśniesz temu. to się z tego wzięło. nienawiść jest na tyle mocna, że wywołuje pewne reakcje. niepochlebne. stąd reakcja Twojej koleżanki. ale rozumiem Cię.. ja tam się nigdy nie kryłam ze swoją opinią, gdy mnie ktoś zapyta. ograniczam wpierdzielanie do wszystkiego swoich trzech groszy, bo to przynosi zawsze nieszczęście - rly. taki los zbyt wyraźnych ludzi.

Mephistofeles | 06-05-13, 7:35 PM
Witaj, Linalee-chan.

I'm fine now. I have nothing interesting to say. My life is still the same for the past few months, keep fighting in the world's most corrupt country, yeah.

Btw, In Slovakia speak Polish?
Are you excited to change country? I would be very happy to leave Argentina.

Okicia | 06-05-13, 8:16 AM
Jedziesz do Słowacji? Super :D

Mephistofeles | 06-03-13, 7:07 PM
Hi there my friend.
Princess Tutu was quite nice. Was great the combination between classics childhood tales and classics music.

Btw, how are you?


Okicia | 06-03-13, 12:09 PM
przewidywalne motywy, to jest chyba najgorsze xD hehe xD już serio tylko na wakacje czekam, przełożyli nam wycieczkę i teraz sprawdzian po sprawdzianie >.>

Chanandler_Bong | 06-03-13, 6:41 AM
wolę łagodniejsze rzeczy.. zwłaszcza biorąc pod uwagę, że chyba mój mózg do yaoi nie dorósł. jeszcze nie trybię, że ludzie mogą się bzykać o.O" tak, to jest dziwne o.o i dość niewytłumaczalne, ale trudno. co innego shounen ai.. miłość to miłość, uczucie takie jak nienawiść.. a nienawiść nie dzieli się na hetero i homo, prawda? więc czemu miłość ma?

o.o czyli u Ciebie się zmienił XDDD dzięki ♥ kandydat na mojego męża XD ♥ widziałam, że oglądasz Gintamę, więc zapewne go kojarzysz XD

Chanandler_Bong | 06-02-13, 10:12 AM
wszystko może być urocze jeśli się dobrze przedstawi, jednak yaoi to jednak nie dla mnie.. brakuje tej delikatności, jest mocna klasyfikacja i schematy.. a najbardziej mnie to śmieszy, że najwięcej yaoi jest pisane przez nastolatki, które nie mają bladego pojęcia o współżyciu gejów. no ale cóż.. nie wszystkie są złe i nie wszystkie podchodzą pod jedno. ^^
uwierz mi.. są takie.. rly.

Okicia | 06-01-13, 12:49 PM
Ja ostatnio trafiłam na "Dom Snów" i nie wiem, czy ja tak nie potrafiłam tego ogarnąć, ale dopiero przy napisach końcowych zaczęłam to kleić w całość, bo w czasie filmu 10 razy zmieniałam pogląd na fabułę, ale był świetny :DD nie lubię za bardzo, gdy w filmach jest coś podane jak na talerzu xD

Szpeciur | 06-01-13, 8:21 AM
ah, takiego typu roboty. androidy, cyborgi. .. no, rozumiem. ^^

Okicia | 05-30-13, 9:58 AM
hah, dzięki :D coś tam z tego kojarzę, ale miałam ostatnio fazę na Ulicę Wiązów x.x widziałam też niedawno u koleżanki jakiś horror, ale ani to nie specjalnie strasznie nie było, ani żadnej fabuły, tylko wszędzie flaki... a jak już mowa o filmach to lubisz takie... zagmatwane? :D nie wiem jak to lepiej ująć

Chanandler_Bong | 05-30-13, 9:07 AM
o.o .. ja tak nie mam o.o" .. ale nie wiem czy chore, czy nie o.o" .. już dawno straciłam takie rozumowanie :} "nic co ludzkie nie jest mi obce", więc "nic co ludzkie nie jest dziwne". :} jednak jakoś nie sądzę, by yaoi stanowiło część mojego życia.. raczej prędzej tło. tło, które jest zmieszane z resztą, całą resztą tak, że nikt nie zwróciłby na to uwagi. nie lubię jak ktoś oddycha yaoi, nic nie robi tylko pisze yaoi, blablabla.. ale nie mam tego za coś "chorego". poniekąd gdyby tak było, chorobą wieku można byłoby nazwać tolerancję. ale trzeba znać złoty środek.. zresztą mniejsza ^^ .. ale anime tak ryje psychikę, że "o, ładni.. a ładniej by wyglądali razem.." zwłaszcza, gdy w animcu są sami faceci. a harem jest bardziej niesmaczny niż yaoi. yaoi, nie shounen ai, bo to drugie bywa naprawdę bardzo urocze i rozczulające :}

Okicia | 05-28-13, 10:12 AM
też tak mam... horror ma wciągać, trzymać w niepewności, ma cię przerazić a nie... doprowadzić do wymiotów, chociaż ja jestem raczej odporna, ale mówiąc ogólnie. a znasz jakieś fajne? :)
o, dzięki za linka :D

Chanandler_Bong | 05-28-13, 7:43 AM
a dzięki, dzięki ^^ tak, dusza yaoistki XDDD zwłaszcza jeśli chodzi o pojeżdżanie tych pierdolniętych - "nie mam życia, ale po co mi skoro mam yaoi?".

Pages (30) « 1 [2] 3 4 » ... Last »
Help     FAQ     About     Contact     Terms     Privacy     AdChoices